Lekker!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:47 schreef M-arijnn het volgende:
Net een saus gemaakt met ui, sambal, ketjap, basterdsuiker, knooflook, citroensap, laos, verse gember en nog 1 ding wat ik vergeet, een kruid, volgens mij iets wat ook een beetje naar gember smaakt en het lijkt op laos. Erbij gebakken tilapia die in bloem is gewenteld en rijst en ik denk boontjes
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:31 schreef FutureFairytale het volgende:
vnv hopelijk dan de Italiaanse gehaktballetjes met pasta
Mag je niet koken ofzo?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
verplaatst naar donderdag. Straks zuurkool met spek en worst
Witlofsalade at ik ook (witlof, rozijnen, geroosterde pijnboompitjes, olijfolie en balsamico azijn), lekker is dat hè?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:50 schreef Tezz het volgende:
Wij aten kip, gebakken aardappels en witlof salade.
Was heerlijk! Zeker omdat manlief gekookt had en ik dus gewoon aan kon schuiven toen ik thuis kwam van het werk....
Hmm, ik zou ook zo creatief moeten zijn met witlof. Ik vind het best oké, maar bij mij stopt het bij:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:59 schreef Windigo het volgende:
[..]
Witlofsalade at ik ook (witlof, rozijnen, geroosterde pijnboompitjes, olijfolie en balsamico azijn), lekker is dat hè?Ik hou van witlof
Hij is erg lekkerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:10 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hmm, ik zou ook zo creatief moeten zijn met witlof. Ik vind het best oké, maar bij mij stopt het bij:
-Honing mosterdressing
-Cashewnoten
-Appeltjes
Die combinatie is lekker, maar komt inmiddels mijn neus uit. Misschien deze versie maar eens proberen
het is ook echt soepweer vandaagquote:Op woensdag 6 oktober 2010 06:48 schreef DarkElf het volgende:
vanmorgen bak kwark met blauwe bessen, honing en lijnzaad.
Vanmiddag nog geen idee.
Vanavond maak ik een groentensoep met ui, knoflook, paprika, courgette en zongedroogde tomaat (oa) met erin wat basilicumpesto en erbij zelfgebakken half volkoren brood met kruidenboter.
ja vond ik ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het is ook echt soepweer vandaagOT: Thee
Ziet er relax uit die groente sandwich..quote:
Ja is echt heel lekker. Al een paar keer gemaakt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:58 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ziet er relax uit die groente sandwich..
Zelf eet ik 'zo' rijst met pilaf en waarsch. gele vla.
Oh dat is zo lekker! Dinsdan nog gegeten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Pasta met tomatensaus en gehaktballetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |