Gewoon aardappels, vleesje/vis, groentje.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:58 schreef DeTolk het volgende:
Ik weet niet wat ik vanavond moet eten
Gisteren lasagna (vers)
Zaterdag Broodje gezond
Vrijdag Witlof
Maar wat nu ?!?!?!
Maaltijdsalade, patatjes met frituurhapjes, bami, pizza?quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:58 schreef DeTolk het volgende:
Ik weet niet wat ik vanavond moet eten
Gisteren lasagna (vers)
Zaterdag Broodje gezond
Vrijdag Witlof
Maar wat nu ?!?!?!
Pizzaatje is wel een goed ideequote:Op maandag 4 oktober 2010 16:11 schreef Windigo het volgende:
[..]
Maaltijdsalade, patatjes met frituurhapjes, bami, pizza?
Geen Rijsttafel?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:19 schreef rijsttafel het volgende:
Vandaag vroeg eten en het is een experiment.
Pasta met rozijnen, courgette, paprika en sinaasappel met koriander.
Het was lekker maar de volgende keer zou ik de ui weglaten en de paprika denk ik ook.
Ik doe niet aan automutilatiequote:
nou not!quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:31 schreef FutureFairytale het volgende:
vnv btw een nieuw Bertolli maaltijdpak; Gehaktballetjes alla Pizzaiola
De vorige die ik had geprobeerd (Kipfilet alla Toscana) vond ik niet zo...
zonde van die varkenshaasquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou not!spruitjes en broccoli
![]()
met varkenshaas
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
een zak Pom Bär![]()
en nu heb ik een vette buik
waarom ook gelijk weer de hele zak?![]()
zonnebloemolie nu en minder zout staat er op de zakquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:41 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Zomaar ineens een vette buik na een zakje Pom-Bär.
Vroeger at ik het wel eens, maar volgens mij zijn ze niet eens zo vet..
Nee, niet echt. Hooguit een wat misselijk gevoel, maar dan toch nog wat door eten.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zonnebloemolie nu en minder zout staat er op de zak, maar ik bedoel niet letterlijk een vette buik.. ik bedoel zo'n vet gevoel in je buik. of ken je dat niet?
Hoe krijg je het weg?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
een zak Pom Bär![]()
en nu heb ik een vette buik
waarom ook gelijk weer de hele zak?![]()
obazter? Zelfgemaakt?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:13 schreef Windigo het volgende:
1 miniciabatta met obazterkaas, vanillekwark met frambozen en thee
ik vind ze verslavend. zak is zo op.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:29 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hoe krijg je het weg?Die dingen zijn toch wel zo goor, vind ik dan..
De Lidl verkoopt het momenteelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |