Ach die vervagen wel met wat GHB!quote:
Nee joh zo duur wassie niet. Geheel voor mijn rekening!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die mening deel ik wel. (50/50 bekostigen?). Zorg dus dat ik buiten aanvalsveld blijf.
Hoest met de mini tally.![]()
ZOMG!! NO WAI!!!! 1!1!!!EINZ!!11quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:03 schreef stbabylon het volgende:
FFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Concerten en festivallen in een duurder belastingtarief! FUCKING KUTTYFYS VVD/CDA/PVV!!!
STERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRF!
Zou ook wel apart zijn:"Mam, vanavond leen ik hem even."quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:06 schreef Myraela het volgende:
Ik hoef mijn moeders vriendjes liever niet.
Ik ook niet, die lopen bijna met een rollator.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:06 schreef Myraela het volgende:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:07 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben geen moedermoet ik dan zelf in de ruilhandel
?
GMTAquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:07 schreef xFriendx het volgende:
Met milfjes is anders ook niets mis. Heb je zo'n dochter van 17 die Justin Bieber adoreert en loop te mekkeren over breezers en kudo's. Dan maar niet. Doe dan mams maar.
Daar heb ik dan wel weer verhalen over gelezen op verhalensites...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zou ook wel apart zijn:"Mam, vanavond leen ik hem even."
Zeiken kan altijd Godtje!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:08 schreef Godtje het volgende:
Ik vind dit een gezellig topic.
Kunnen er nog wat mensen uit elkaar gaan of hun privé leven op tafel gooien zodat ik er weer op kan zeiken? bedankt alvast.
ik geef mijn vriendjes altijd door aan mijn moederquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:06 schreef Myraela het volgende:
knap lastig als de blaas leeg is.quote:
geileverhalen.nl?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar heb ik dan wel weer verhalen over gelezen op verhalensites...
Jij houdt van DRAMA, jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:08 schreef Godtje het volgende:
Kunnen er nog wat mensen uit elkaar gaan of hun privé leven op tafel gooien zodat ik er weer op kan zeiken? bedankt alvast.
Openen met afsluittekens? Hmm...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
/Nouk
GMTA vanwege een paar letters.![]()
/Nouk
Is dit een verkapte Techno-doet-nu-mijn-moeder post?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik geef mijn vriendjes altijd door aan mijn moeder
Sorry, ik blijf nog wel een tijdje bij deze. Ook geen geklaag verder over mijn huidig prive leven, die is eigenlijk wel top te noemen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:08 schreef Godtje het volgende:
Je wil een MILF met een lekkere zoon?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:09 schreef rival het volgende:
Jamaar, ik dacht er juist aan de andere weg te bewandelen
jij gaat voor de zoontjes!?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:09 schreef rival het volgende:
Jamaar, ik dacht er juist aan de andere weg te bewandelen
Maar jij hebt dan ook een toffe kerel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry, ik blijf nog wel een tijdje bij deze. Ook geen geklaag verder over mijn huidig prive leven, die is eigenlijk wel top te noemen.![]()
O dat wil je natuurlijk ook niet, gezwijmel en gekroel posts.
En soms he.. Denk je dat hij leeg is.. MAAR DAT ISSIE STIEKEM NIET!! HA!quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zou ook wel apart zijn:"Mam, vanavond leen ik hem even."
ik met mn grote mond ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is dit een verkapte Techno-doet-nu-mijn-moeder post?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kussiekroelpostsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry, ik blijf nog wel een tijdje bij deze. Ook geen geklaag verder over mijn huidig prive leven, die is eigenlijk wel top te noemen.![]()
O dat wil je natuurlijk ook niet, gezwijmel en gekroel posts.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
/Nouk
GMTA vanwege een paar letters.![]()
/Nouk
whehehequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:11 schreef Tally het volgende:
[..]
En soms he.. Denk je dat hij leeg is.. MAAR DAT ISSIE STIEKEM NIET!! HA!
Dat had ik afgelopen dinsdagWel vaker trouwens. Maar toen merkte ik het omdat de verloskundige op mijn buik drukte
Mag ik ook een kijkje nemen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee joh zo duur wassie niet. Geheel voor mijn rekening!
Ja goedDinsdag mogen we weer een kijkje nemen
Ze vroeg: Is je blaas leeg?quote:
Een peilstok?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:12 schreef mahlah het volgende:
[..]
Mag ik ook een kijkje nemen?
Ik heb dan geen machine voor een echocardiogram, maar dan doen we het op de ouderwetse manier
Alleen als je dan ook even mijn temperatuur meetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:12 schreef mahlah het volgende:
[..]
Mag ik ook een kijkje nemen?
Ik heb dan geen machine voor een echocardiogram, maar dan doen we het op de ouderwetse manier
Nog niet Godtje. NOG NIET!quote:
Ik kan ook wel bitchen dat ik hem verdomde weinig tegen kom de laatste tijd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat hij zo gewaardeerd wordt.![]()
Mijn mijn mijn mijn.
Binnenkort? Snel? Hoe snel? Wanneer dan?quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Alleen als je dan ook even mijn temperatuur meet
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:13 schreef Murmeli het volgende:
gatver, vriendjes van mn moeder
mn stiefvader vond ik nogal stinken dus thanks but no thanks.
misschien wil ze mijn vriendje hebben, heeft ze een lekker jong ding
Ik ga niks doen met een kerel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Binnenkort? Snel? Hoe snel? Wanneer dan?
En dan gaat RZ het doen met een jonge kerel en met een oude kerel?
Doe je nu lekker toch whehehehequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:14 schreef stbabylon het volgende:
Mijn moeder neukt mijn vader, en zelfs daar wil ik niet over denken
Waarom niet, zo moeder zo dochter, dan kan Murm ook naar iets jongersquote:
Oe leuk is dat altijd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee joh zo duur wassie niet. Geheel voor mijn rekening!
Ja goedDinsdag mogen we weer een kijkje nemen
Meisje?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ga niks doen met een kerel.
Wel met een meisje.
Dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Binnenkort? Snel? Hoe snel? Wanneer dan?
En dan gaat RZ het doen met een jonge kerel en met een oude kerel?
* Godtje gaat klaar zitten voor de RZ post dat hij te hard van stapel is gelopen en dat het er toch niet in zitquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wel met een meisje.
Als zij elkaar willen hebben, moeten ze hun gang maar gaan hequote:
Neem dan een vrouw...die weet tenminste wat echt lekker isquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wel met een meisje.
Dat doe ik nu alquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oe leuk is dat altijd.Paar afdrukjes van laten maken en dan trots laten zien aan fam.
Wijze woordenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als zij elkaar willen hebben, moeten ze hun gang maar gaan he
maar ik zie dat er niet van komen nee
Ik zit al klaar voor de: Ik ben verliefd maar zijn niet postquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
* Godtje gaat klaar zitten voor de RZ post dat hij te hard van stapel is gelopen en dat het er toch niet in zit
* mahlah wacht op de: Shit ze is zwanger!!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
* Godtje gaat klaar zitten voor de RZ post dat hij te hard van stapel is gelopen en dat het er toch niet in zit
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
ben klaar met jonkiesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom niet, zo moeder zo dochter, dan kan Murm ook naar iets jongers
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat doe ik nu alDinsdag gaan hubbie en mijn moeder mee
Dan krijg ik de nekplooimeting. En krijg ik de kleine minstens 20 minuten te zien
Mijn nichtje heeft ook tieten maar is onder de 16 (13 om precies te zijn).quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, je weet wel Een mens maar dan met tieten.
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, je weet wel Een mens maar dan met tieten.
Murm.quote:
Dat doe ik ook al.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:13 schreef Godtje het volgende:
Ik kan ook wel bitchen dat ik hem verdomde weinig tegen kom de laatste tijd.
Ik kan ook niet wachten. Daarna mogen we het tegen iedereen zeggen die we kennenquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft ook tieten maar is onder de 16 (13 om precies te zijn).
Maar als je daar je pik in steek zorg ik er persoonlijk voor dat je hem kwijt ben er na
Weet je ook al wat voor geslacht je kindje heeft?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:18 schreef Tally het volgende:
Ik kan ook niet wachten. Daarna mogen we het tegen iedereen zeggen die we kennen
Al weet 90% het al
jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Murm.![]()
aan het werk? of beter gezegd, op je werk?
[..]
Dat doe ik ook al.Zie hem veel te weinig.
13? Das voor een priester bijna tien jaar te oud!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar als je daar je pik in steek zorg ik er persoonlijk voor dat je hem kwijt ben er na
Look who's talking...*vertel eens wat er gebeurd is,ik was vd week in Frankrijk*quote:
Als het tieten en haar heeft (al dan niet weer weggeschoren), is het ook oud genoeg om een piemel er in te duwen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee, wees gerust, dit is allemaal legaal.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee daar is het te vroeg voorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet je ook al wat voor geslacht je kindje heeft?
Dat meen je niet? Wanneer? Seks op planning? Je gaat gelijk voor vaderschap?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wel met een meisje.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Look who's talking...*vertel eens wat er gebeurd is,ik was vd week in Frankrijk*
help me herinneren dat jij hier nooit op bezoek mag komen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het tieten en haar heeft (al dan niet weer weggeschoren), is het ook oud genoeg om een piemel er in te duwen!
Mooi!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
13? Das voor een priester bijna tien jaar te oud!
Daarin verschillen we van mening. Dat mag. Is niet erg! En toch zou ik je pik er af hakkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het tieten en haar heeft (al dan niet weer weggeschoren), is het ook oud genoeg om een piemel er in te duwen!
Spannend toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:19 schreef Tally het volgende:
Nee daar is het te vroeg voorIk ben vandaag precies 12 weken zwanger.
Met zekerheid kunnen ze pas rond de 20ste week zeggen wat het word.
Soms kan je het er voor al weten.. Maar we moeten dus nog 8 weken wachten
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Wanneer? Seks op planning? Je gaat gelijk voor vaderschap?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachten. Daarna mogen we het tegen iedereen zeggen die we kennen
Al weet 90% het al
Zoveel vreugde is er ook om te delen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Al weet 90% het al
Onwijs spannend. Ik hoop dat die roze (of blauwe) wolk eens gaat beginnenquote:
Dat hangt een beetje af van de religie die je aanhangt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:19 schreef stbabylon het volgende:
Komt wel goed, schatje.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Onwijs spannend. Ik hoop dat die roze (of blauwe) wolk eens gaat beginnen![]()
Tot nu toe ben ik alleen maar bezorgt
Geen probleem, kom dan toch niet voor je dochterquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
help me herinneren dat jij hier nooit op bezoek mag komen!
(iig niet als mn dochter er is!)
maar ben je niet stik nerveus enzo of bang dat t niet lukt ofzo??quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]Nee, ik ga zeker niet voor het vaderschap. Maar als je elkaar al een week loopt op te geilen en je weet dat je elkaar gaat zien weet je ook wel dat het geen lullig potje dobbelen wordt.
If they can bleed,they can breedquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij ons kwam het niet door ons zelf. Wij zelf hebben het alleen onze ouders en mijn Oma verteld.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:21 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja ik kon ook mijn bek niet houden hoor! Hoewel het bij jullie een stuk spannender is, dat snap ik. Maar ik vind het leuk om je zo te zien genieten!
hoe kan jij dat nou weten?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]Nee, ik ga zeker niet voor het vaderschap. Maar als je elkaar al een week loopt op te geilen en je weet dat je elkaar gaat zien weet je ook wel dat het geen lullig potje dobbelen wordt.
Heb je haar al een keer IRL gezien????quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:21 schreef RealZeus het volgende:Nee, ik ga zeker niet voor het vaderschap. Maar als je elkaar al een week loopt op te geilen en je weet dat je elkaar gaat zien weet je ook wel dat het geen lullig potje dobbelen wordt.
Ik hoop t. Soms ben ik gewoon bang dat ik het helemaal niet leuk ga vinden door de bezorgdheid.quote:
Zo werkt het, heel natuurlijk, maar nee, de mensheid moet er een paar jaar bij denken. De mens die het beter denkt te weten dan de natuur. De arrogantie.quote:
Daar lopen er in Azië een hoop van rond hoor!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klein, harig en geen tieten.
Nee dank je.
Je zal niet de eerste zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:21 schreef RealZeus het volgende:
Kan ik me ook wel voorstellen, dat de bezorgdheid soms de overhand neemt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoop t. Soms ben ik gewoon bang dat ik het helemaal niet leuk ga vinden door de bezorgdheid.
Nee, misschien meer dokter bibber.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:21 schreef RealZeus het volgende:
Die hoef ik ook niet. Al heb ik wel een keer een spleetoog gehad. Mooie tieten en een heel kaal gleufje. Was geen haar te vinden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar lopen er in Azië een hoop van rond hoor!
Zo is het maar netquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo werkt het, heel natuurlijk, maar nee, de mensheid moet er een paar jaar bij denken. De mens die het beter denkt te weten dan de natuur. De arrogantie.
Ik ben vandaag gewoon al weer 3 maanden zwanger!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen, dat de bezorgdheid soms de overhand neemt.
Maar denk positief! Nog een paar maandjes en dan ben je mama!
Het woord "gleufje".quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die hoef ik ook niet. Al heb ik wel een keer een spleetoog gehad. Mooie tieten en een heel kaal gleufje. Was geen haar te vinden.
Sommigenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voor jou dezelfde woorden als aan babs!
Ah ja, ik ken het hele verhaal verder niet he..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij ons kwam het niet door ons zelf. Wij zelf hebben het alleen onze ouders en mijn Oma verteld.
Dat iedereen het weet komt door ons gedoe in Duitsland. We moesten daar opgehaald worden.
Goed, laat maar weten wanneer dochter weg is, komen Yip en ik dan langsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
In het kort. Ik kreeg bloedingen in Duitsland (waren op doorreis naar Italie). Ik had geen vervoer meer doordat ik met iemand was meegereden die door moest (niet wilde maar nog meer zooi van andere bij zich had). En we dus opgehaald moesten worden in Duitsland omdat ik niet verder mocht naar Italie.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:26 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ah ja, ik ken het hele verhaal verder niet he..
Nee, een spleet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Variatie. En bij deze spleetoog was het echt een gleufje.
Nee, ik heb er alleen vreselijk veel zin in.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar ben je niet stik nerveus enzo of bang dat t niet lukt ofzo??
of zou dat een voordeel zijn dat ls je wat ouder bent je je daar minder druk om maakt?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gmtaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed, laat maar weten wanneer dochter weg is, komen Yip en ik dan langs
Nou die heb ik dan flink open getrokken.quote:
Je moet wat met je frustratie hequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:26 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga nu eerst wat eten en daarna lekker squashenEven lekker bewegen en hard tegen zo'n bal rammen.
"Ze trilde, Patrick, ze is viessss"quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, misschien meer dokter bibber.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
In het kort. Ik kreeg bloedingen in Duitsland (waren op doorreis naar Italie). Ik had geen vervoer meer doordat ik met iemand was meegereden die door moest (niet wilde maar nog meer zooi van andere bij zich had). En we dus opgehaald moesten worden in Duitsland omdat ik niet verder mocht naar Italie.
Worldwideslet!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou die heb ik dan flink open getrokken.![]()
Een Marokkaanse heb ik ook gehad. Een negerin zelfs. Een Amerikaanse.
Australie en zuid amerika moet nog.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik heb er alleen vreselijk veel zin in.
Vriendjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:26 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga nu eerst wat eten en daarna lekker squashenEven lekker bewegen en hard tegen zo'n bal rammen.
Ja ach. Gelukkig achter de rug nu. En gaat alles lekker. Lijkt het er op.quote:
Halfbloed wat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Worldwideslet!
Ik heb echt nog maar een keer een halfbloed gehad, verder alleen Hollanders.
Die zijntoch het leukst.
Hopelijk is ze nu wat blijerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:31 schreef HeatWave het volgende:
Zo. lunch zit er ook weer in. nog even wat dramaverhalen aangehoord van het lokale fokstertje.
Kun je daarna hier wat komen doen? Alleen de afwas hoeft nog, thanksquote:
no way...... ik heb al genoeg op mijn planning staan vandaagquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kun je daarna hier wat komen doen? Alleen de afwas hoeft nog, thanks
Ze kon weer lachen, dus het zal wel beter zijnquote:
Brasil. Uit de Bels-tijd nog.quote:
Je stopt toch met je opleiding?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:32 schreef Yuki het volgende:
Gesprek gehad. Na 20 min klaar
Nu nog afspraak maken met coördinator voor een eindgesprek. En dan uitschrijven enzo...
Raar dit, toch wel..
Komt goed schatjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:32 schreef Yuki het volgende:
Nu nog afspraak maken met coördinator voor een eindgesprek. En dan uitschrijven enzo...
Raar dit, toch wel..
ik ook alleen maar Hollanders op 1 halfbloedje na...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Worldwideslet!
Ik heb echt nog maar een keer een halfbloed gehad, verder alleen Hollanders.
Die zijntoch het leukst.
ach, badkamer heb je zo gedaanquote:
Jouw keuze... is vast goedquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:32 schreef Yuki het volgende:
Raar dit, toch wel..
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ach. Gelukkig achter de rug nu. En gaat alles lekker. Lijkt het er op.
iddquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:32 schreef HeatWave het volgende:
Ze kon weer lachen, dus het zal wel beter zijn.
Spreek je de universele taal niet?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik ook alleen maar Hollanders op 1 halfbloedje na...
ik weet het te presteren om op vakantie aan de andere kant van de wereld toch nog met een hollandse te eindigen
Hier? Als hier in singles? Waarom?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:33 schreef JoeBravo het volgende:
ik vind het vreselijk om hier niet op de hoogte te blijven, maar toch maar even naarbuiten
, van het
warme zonnetje
![]()
genieten
![]()
Vriendinnetjequote:
verslaafdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier? Als hier in singles? Waarom?
Dan heb ik kraamzorg en mn schoonmoederquote:
Beck.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:37 schreef stbabylon het volgende:
I'm a loser baby! So why don't you kill me!!!
Was dat niet Beck ofzow? Met een clip met een doodkist? Zo uit mn hoofd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:37 schreef stbabylon het volgende:
2 Friezen en een kwart Deenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik kom ook niet zover met buitenlandsen, 1 Zweedse, 1 Isrealische soldate een Finse, 2 Poolse, dat was het wel geloof ik.
Ik heb een afrikaan en een australier gehad.. en misschien nog wat halfbloedjes, maar dat weet ik zo niet (meer).quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik ook alleen maar Hollanders op 1 halfbloedje na...
ik weet het te presteren om op vakantie aan de andere kant van de wereld toch nog met een hollandse te eindigen
Ik vind het best nuttig hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mwah..... maar als ik dan toch langs kom dan doe ik liever gelijk wat nuttigs
niet lullig bedoeld hoor tegenover mijn medesingles maar als je niet aan het werk bent dan heb je toch wel iets beters te doen dan hier achter een pc hangen?quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb een afrikaan en een australier gehad.. en misschien nog wat halfbloedjes, maar dat weet ik zo niet (meer).
Had op vakantie genoeg keus gehad.. maar ben heerlijk braaf geweest
de badkamer grondig poetsen kan best nuttig zijn hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mwah..... maar als ik dan toch langs kom dan doe ik liever gelijk wat nuttigs
Och, het scheelt ook weer een hoop baggerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo jammer dat dit alweer de laatste dag is van 90's request
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:39 schreef beetjeB het volgende:
Als ik neuk, zit er altijd iets buitenlands bij.
*zoekt naarstig naar stamboom....nee shit, geen buitenlands bloed*quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:39 schreef beetjeB het volgende:
Niet altijd. Al komt het bij mij meestal omdat mijn lijf het niet zo fijn vindt en rust wil.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
niet lullig bedoeld hoor tegenover mijn medesingles maar als je niet aan het werk bent dan heb je toch wel iets beters te doen dan hier achter een pc hangen?
Nostalgie is een hele goede bagger verdrijverquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:40 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Och, het scheelt ook weer een hoop bagger
buiten solliciteren? weinig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
niet lullig bedoeld hoor tegenover mijn medesingles maar als je niet aan het werk bent dan heb je toch wel iets beters te doen dan hier achter een pc hangen?
Jij bent dan ook net begonnenquote:
Dat is ook wel nodig. Je muren onder het bloed, wat (dode) lichaamsdelen die je afvoerputje blokkeren, het mes wat in een spons gestoken is....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de badkamer grondig poetsen kan best nuttig zijn hoor
De neger die je verhuurt?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:39 schreef beetjeB het volgende:
Maar niet altijd erinquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:39 schreef beetjeB het volgende:
Dan in ieder geval niet nu..... in de agenda zetten voor over een paar wekenquote:
ik wel. Ik verzamel alle landcodesquote:
Nee man, ben blij dat ik nooit in de charmes van een Surinamer ofzo getrapt ben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:36 schreef beetjeB het volgende:
Leuk toch juist, beetje exotisch daten?
Whaha.. mooie verjaardagquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:39 schreef Duimelot het volgende:
moet opeens aan je openhartigheid op je verjaardag denken
Was dat de afrikaan?
quote:NR.
1 Pearl Jam
Black
Download
NR.
2 Radiohead
Paranoid Android
Download
NR.
3 Cure
A Forest
Download
NR.
4 Nirvana
Smells Like Teen Spirit
Download
NR.
5 Metallica
One
Download
NR.
6 Foo Fighters
Everlong
Download
NR.
7 Jeff Buckley
Hallelujah
Download
NR.
8 Muse
Knights Of Cydonia
Download
NR.
9 Depeche Mode
Enjoy The Silence
Download
NR.
10 Queens of the Stone Age
No One Knows
Download
NR.
11 Joy Division
Love Will Tear Us Apart
Download
NR.
12 16 Horsepower
Black Soul Choir
Download
NR.
13 Editors
Munich
Download
NR.
14 Rage Against The Machine
Killing In The Name Of
Download
NR.
15 Johnny Cash
Hurt
Download
NR.
16 Radiohead
Street Spirit
Download
NR.
17 Led Zeppelin
Stairway To Heaven
Download
NR.
18 Marc Almond
Tears Run Rings
Download
NR.
19 Pearl Jam
Alive
Download
NR.
20 Alice in Chains
Would?
Download
NR.
21 Beatles
A Day In The Life
Download
NR.
22 White Stripes
Seven Nation Army
Download
NR.
23 Metallica
Master Of Puppets
Download
NR.
24 Muse
Bliss
Download
NR.
25 Smiths
There Is A Light That Never Goes Out
Download
NR.
26 Tool
Sober
Download
NR.
27 Killers
Mr Brightside
Download
NR.
28 Pixies
Where Is My Mind
Download
NR.
29 Radiohead
Exit Music (For A Film)
Download
NR.
30 System Of A Down
Chop Suey
Download
NR.
31 Nick Cave & The Bad Seeds
The Mercy Seat
Download
NR.
32 Placebo
The Bitter End
Download
NR.
33 Pink Floyd
Comfortably Numb
Download
NR.
34 Arcade Fire
Rebellion
Download
NR.
35 Blur
Song 2
Download
NR.
36 Editors
Papillon
Download
NR.
37 Sigur Ros
Svefn-G-Englar
Download
NR.
38 Kings of Leon
Sex on Fire
Download
NR.
39 Underworld
Born Slippy
Download
NR.
40 Queens of the Stone Age
Go With The Flow
Download
NR.
41 Doors
The End
Download
NR.
42 AC/DC
Whole Lotta Rosie
Download
NR.
43 Snow Patrol
Run
Download
NR.
44 Interpol
Obstacle 1
Download
NR.
45 Pearl Jam
Jeremy
Download
NR.
46 Joy Division
She's Lost Control
Download
NR.
47 Elbow
One Day Like This
Download
NR.
48 U2
One
Download
NR.
49 Cult
She Sells Sanctuary
Download
NR.
50 Jeff Buckley
Grace
Download
NR.
51 Smashing Pumpkins
Disarm
Download
NR.
52 Arctic Monkeys
I Bet You Look Good On The Dancefloor
Download
NR.
53 Radiohead
Karma Police
Download
NR.
54 Metallica
Fade to Black
Download
NR.
55 Jimi Hendrix
All Along The Watchtower
Download
NR.
56 Verve
Bitter Sweet Symphony
Download
NR.
57 Nirvana
Come As You Are
Download
er zijn nooit overtollige lichaamsdelen, die eet varken opquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is ook wel nodig. Je muren onder het bloed, wat (dode) lichaamsdelen die je afvoerputje blokkeren, het mes wat in een spons gestoken is....
Ik werk eerst even de provincies af, daarna ga ik internationaal.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wel. Ik verzamel alle landcodes
Ey yo sgatje je ben me tranga smatje!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:42 schreef Kluts het volgende:
Nee man, ben blij dat ik nooit in de charmes van een Surinamer ofzo getrapt ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme jijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:33 schreef JoeBravo het volgende:
ik vind het vreselijk om hier niet op de hoogte te blijven, maar toch maar even naarbuiten
, van het
warme zonnetje
![]()
genieten
![]()
nee soms een avondje.... of ochtendje... maar bv een ochtend als ik dan de middag al plannen heb en tot die tijd niks ga doen... bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet altijd. Al komt het bij mij meestal omdat mijn lijf het niet zo fijn vindt en rust wil.
ja dat is m! hahahaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Whaha.. mooie verjaardag
Uhm.. ja denk het wel.. mijn eerste
Nee, maar bij mij wel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
*zoekt naarstig naar stamboom....nee shit, geen buitenlands bloed*
systematisch aanpakken iddquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:43 schreef Myraela het volgende:
Ik werk eerst even de provincies af, daarna ga ik internationaal.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Ey yo sgatje je ben me tranga smatje!Jij bent echt tantoe spang dushi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Ey yo sgatje je ben me tranga smatje!Dat dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Hmm, de provinciesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik vond veel provincies het niet eens waard om te neuken.. Belgie is ook een land dat ik oversla.. Duitsland waarschijnlijk ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik woon in de Achterhoek, hoeveel denk je dat er hier te doen is? helemaal als je op zwart zaad zit?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
nee soms een avondje.... of ochtendje... maar bv een ochtend als ik dan de middag al plannen heb en tot die tijd niks ga doen... bijvoorbeeld...
maar een vrije dag zonder plannen, nee als je dan hier gaat hangen komen de plannen niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ik heb Limburg al.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, de provincies
Friesland: check
Groningen: check
Drenthe: check
Overijssel: check
Gelderland: check
Noord-Brabant: check
Limburg:
Zeeland:
Zuid-Holland: check
Noord-Holland: check
Flevoland: check
Toch redelijk gedaan
Oud nieuwsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat je eerst bang was voor de reactie van je vader?
telt een halve ook?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee man, ben blij dat ik nooit in de charmes van een Surinamer ofzo getrapt ben.
Nou, dan moet je Duimelot en Vencodark dus even strikken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, de provincies
Limburg:
Zeeland:
Toch redelijk gedaan
Misschien eens naar Venco of Krengelquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, de provincies
Limburg:
Zeeland:
Toch redelijk gedaan
beckquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:37 schreef stbabylon het volgende:
Ik was er dan ook niet.. Meestal mis ik een topic of 2 als ik aan t werk benquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oud nieuws
Dat was gisteravond al opgelost
bah... geluid kut... dames bleh... nummer bleh... hoe heeft dit door de selectie kunnen komen?????quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:44 schreef RealZeus het volgende:
Zal ik het dieptepunt van de jaren 90 eens posten?![]()
Das de kink 1500, die NU bezig is. nu nummer 56.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]wat een mooi lijstje van wie is die?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik woon in de Achterhoek, hoeveel denk je dat er hier te doen is? helemaal als je op zwart zaad zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik ookquote:Een halve hele surinamer
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Goed geheugen heb je!quote:
Heb daarna de drank toch wel iets rustiger gedaan op dergelijke feestjes
Al kent iedereen mij ondertussen al genoeg![]()
![]()
Provincies? Ik zou het bij God niet meer weten.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:47 schreef stbabylon het volgende:
Jij weet donderdsgoed dat die eerste never nooit niet gaat gebeurenidd!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik woon in de Achterhoek, hoeveel denk je dat er hier te doen is? helemaal als je op zwart zaad zit?
Ik weet verder jouw situatie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, maar ik heb Limburg nog niet dubbel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb ladingen Overijssel en Gelderland, heb je dat nog nodig?![]()
Nieuw doelquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:48 schreef stbabylon het volgende:
Krengetje heb ik wel Limburg en Zeeland in 1x....![]()
![]()
hij was lui, mooi kleurtje eraan, en hij sprak maar 3 woorden suriquote:
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
ik geef je met liefde wat Gelderlandquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb Limburg nog niet dubbel.
Limbo's en friezen weiger ik
Geen idee, ze zingen namelijk zo vals als de hel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bah... geluid kut... dames bleh... nummer bleh... hoe heeft dit door de selectie kunnen komen?????
![]()
![]()
Hij sprak meer suri, voor de rest zelfde, zelfde ideeën over buitenvrouwen als de gemiddelde suriquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij was lui, mooi kleurtje eraan, en hij sprak maar 3 woorden suri
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:48 schreef stbabylon het volgende:
Krengetje heb ik wel Limburg en Zeeland in 1x....
![]()
![]()
Friesland is een aanrader hoor.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik geef je met liefde wat Gelderland
Limbo's en friezen weiger ik![]()
![]()
Ik weet iig zeker, NH, ZH, Limburg, brabant, Overijssel en utrecht. Oh, en friesland
.
Get woke, go broke!![]()
samenvoegen die twee en dan hebben we een helequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij sprak meer suri, voor de rest zelfde, zelfde ideeën over buitenvrouwen als de gemiddelde suri
Nepsletquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet iig zeker, NH, ZH, Limburg, brabant, Overijssel en utrecht. Oh, en friesland
.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:50 schreef RealZeus het volgende:
Geen idee, ze zingen namelijk zo vals als de hel.
daarom juist..... man wat een prutsers bij NSF
![]()
nee. Dat kan gewoon nietquote:
ik heb weinig buitenlands gehad, maar de laatste was wel n dubbeloppereen franse schot ( een schot die in frankrijk woonde, of is het dan n schotse fransman
)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
Ik geef oost-Gelderland! Zeeland mag je trouwens ook houden!
Dat valt me tegen van je.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:51 schreef HeatWave het volgende:
.
![]()
Waar was die van jou mee gemixt?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
samenvoegen die twee en dan hebben we een heleWipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Er zitten wel dubbele tussen hoorquote:.
Get woke, go broke!![]()
half suri, kwart NL, kwart Engelsquote:
oh eens even aanzetten dan!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das de kink 1500, die NU bezig is. nu nummer 56.
![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, bijna maar toen ging ik toch maar weg.
verklaar![]()
Aaah das best te doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
half suri, kwart NL, kwart Engels
zoiets vergeet niemand hahahahaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed geheugen heb je!
Heb daarna de drank toch wel iets rustiger gedaan op dergelijke feestjes
Al kent iedereen mij ondertussen al genoeg
Ah het was heel vermakelijk en je hoeft je niet te schamen hoor, je bent stiekem gewoon een heerlijke flapuitGewoon blijven drinken
![]()
![]()
niemand die de wadden heeft?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
ja, mooi was ie.. Daarmee hield het opquote:
Ik lag in bed en toen besloot ik toch maar naar huis te gaan. Gast nooit meer gesproken of gezien.quote:![]()
![]()
Dat hoort bij Friesland, op Texel na.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:56 schreef littledrummergirl het volgende:
niemand die de wadden heeft?
![]()
![]()
Mijn vriendin is half schots, ik half scheef!______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________![]()
Oi, daar was hij mooi klaar mee.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik lag in bed en toen besloot ik toch maar naar huis te gaan. Gast nooit meer gesproken of gezien.
![]()
![]()
Mja wat was die van mij... Hmm....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, mooi was ie.. Daarmee hield het opWipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Damn, dan heb je mijn categorie alquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:55 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb alleen Noord-Holland en Brabant.
Get woke, go broke!![]()
samen zijn jullie scheef en schots!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn vriendin is half schots, ik half scheef!
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
Forum Opties Forumhop: Hop naar: