geileverhalen.nl?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar heb ik dan wel weer verhalen over gelezen op verhalensites...
Jij houdt van DRAMA, jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:08 schreef Godtje het volgende:
Ik vind dit een gezellig topic.
Kunnen er nog wat mensen uit elkaar gaan of hun privé leven op tafel gooien zodat ik er weer op kan zeiken? bedankt alvast.
Openen met afsluittekens? Hmm...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
/Nouk
GMTA vanwege een paar letters.![]()
/Nouk
Is dit een verkapte Techno-doet-nu-mijn-moeder post?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik geef mijn vriendjes altijd door aan mijn moeder
Sorry, ik blijf nog wel een tijdje bij deze. Ook geen geklaag verder over mijn huidig prive leven, die is eigenlijk wel top te noemen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:08 schreef Godtje het volgende:
Ik vind dit een gezellig topic.
Kunnen er nog wat mensen uit elkaar gaan of hun privé leven op tafel gooien zodat ik er weer op kan zeiken? bedankt alvast.
Je wil een MILF met een lekkere zoon?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:09 schreef rival het volgende:
Jamaar, ik dacht er juist aan de andere weg te bewandelen
jij gaat voor de zoontjes!?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:09 schreef rival het volgende:
Jamaar, ik dacht er juist aan de andere weg te bewandelen
Maar jij hebt dan ook een toffe kerel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry, ik blijf nog wel een tijdje bij deze. Ook geen geklaag verder over mijn huidig prive leven, die is eigenlijk wel top te noemen.![]()
O dat wil je natuurlijk ook niet, gezwijmel en gekroel posts.
En soms he.. Denk je dat hij leeg is.. MAAR DAT ISSIE STIEKEM NIET!! HA!quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zou ook wel apart zijn:"Mam, vanavond leen ik hem even."
ik met mn grote mond ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is dit een verkapte Techno-doet-nu-mijn-moeder post?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kussiekroelpostsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry, ik blijf nog wel een tijdje bij deze. Ook geen geklaag verder over mijn huidig prive leven, die is eigenlijk wel top te noemen.![]()
O dat wil je natuurlijk ook niet, gezwijmel en gekroel posts.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
/Nouk
GMTA vanwege een paar letters.![]()
/Nouk
whehehequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:11 schreef Tally het volgende:
[..]
En soms he.. Denk je dat hij leeg is.. MAAR DAT ISSIE STIEKEM NIET!! HA!
Dat had ik afgelopen dinsdagWel vaker trouwens. Maar toen merkte ik het omdat de verloskundige op mijn buik drukte
Mag ik ook een kijkje nemen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee joh zo duur wassie niet. Geheel voor mijn rekening!
Ja goedDinsdag mogen we weer een kijkje nemen
Ze vroeg: Is je blaas leeg?quote:
Een peilstok?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:12 schreef mahlah het volgende:
[..]
Mag ik ook een kijkje nemen?
Ik heb dan geen machine voor een echocardiogram, maar dan doen we het op de ouderwetse manier
Alleen als je dan ook even mijn temperatuur meetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:12 schreef mahlah het volgende:
[..]
Mag ik ook een kijkje nemen?
Ik heb dan geen machine voor een echocardiogram, maar dan doen we het op de ouderwetse manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |