ben klaar met jonkiesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom niet, zo moeder zo dochter, dan kan Murm ook naar iets jongers
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat doe ik nu alDinsdag gaan hubbie en mijn moeder mee
Dan krijg ik de nekplooimeting. En krijg ik de kleine minstens 20 minuten te zien
Mijn nichtje heeft ook tieten maar is onder de 16 (13 om precies te zijn).quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, je weet wel Een mens maar dan met tieten.
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, je weet wel Een mens maar dan met tieten.
Murm.quote:
Dat doe ik ook al.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:13 schreef Godtje het volgende:
Ik kan ook wel bitchen dat ik hem verdomde weinig tegen kom de laatste tijd.
Ik kan ook niet wachten. Daarna mogen we het tegen iedereen zeggen die we kennenquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft ook tieten maar is onder de 16 (13 om precies te zijn).
Maar als je daar je pik in steek zorg ik er persoonlijk voor dat je hem kwijt ben er na
Weet je ook al wat voor geslacht je kindje heeft?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:18 schreef Tally het volgende:
Ik kan ook niet wachten. Daarna mogen we het tegen iedereen zeggen die we kennen
Al weet 90% het al
jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Murm.![]()
aan het werk? of beter gezegd, op je werk?
[..]
Dat doe ik ook al.Zie hem veel te weinig.
13? Das voor een priester bijna tien jaar te oud!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar als je daar je pik in steek zorg ik er persoonlijk voor dat je hem kwijt ben er na
Look who's talking...*vertel eens wat er gebeurd is,ik was vd week in Frankrijk*quote:
Als het tieten en haar heeft (al dan niet weer weggeschoren), is het ook oud genoeg om een piemel er in te duwen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee, wees gerust, dit is allemaal legaal.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee daar is het te vroeg voorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet je ook al wat voor geslacht je kindje heeft?
Dat meen je niet? Wanneer? Seks op planning? Je gaat gelijk voor vaderschap?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ga niks doen met een kerel.
Wel met een meisje.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Look who's talking...*vertel eens wat er gebeurd is,ik was vd week in Frankrijk*
help me herinneren dat jij hier nooit op bezoek mag komen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het tieten en haar heeft (al dan niet weer weggeschoren), is het ook oud genoeg om een piemel er in te duwen!
Mooi!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
13? Das voor een priester bijna tien jaar te oud!
Daarin verschillen we van mening. Dat mag. Is niet erg! En toch zou ik je pik er af hakkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het tieten en haar heeft (al dan niet weer weggeschoren), is het ook oud genoeg om een piemel er in te duwen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |