Nog niet Godtje. NOG NIET!quote:
Ik kan ook wel bitchen dat ik hem verdomde weinig tegen kom de laatste tijd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat hij zo gewaardeerd wordt.![]()
Mijn mijn mijn mijn.
Binnenkort? Snel? Hoe snel? Wanneer dan?quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Alleen als je dan ook even mijn temperatuur meet
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:13 schreef Murmeli het volgende:
gatver, vriendjes van mn moeder
mn stiefvader vond ik nogal stinken dus thanks but no thanks.
misschien wil ze mijn vriendje hebben, heeft ze een lekker jong ding
Ik ga niks doen met een kerel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Binnenkort? Snel? Hoe snel? Wanneer dan?
En dan gaat RZ het doen met een jonge kerel en met een oude kerel?
Doe je nu lekker toch whehehehequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:14 schreef stbabylon het volgende:
Mijn moeder neukt mijn vader, en zelfs daar wil ik niet over denken
Waarom niet, zo moeder zo dochter, dan kan Murm ook naar iets jongersquote:
Oe leuk is dat altijd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee joh zo duur wassie niet. Geheel voor mijn rekening!
Ja goedDinsdag mogen we weer een kijkje nemen
Meisje?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ga niks doen met een kerel.
Wel met een meisje.
Dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Binnenkort? Snel? Hoe snel? Wanneer dan?
En dan gaat RZ het doen met een jonge kerel en met een oude kerel?
* Godtje gaat klaar zitten voor de RZ post dat hij te hard van stapel is gelopen en dat het er toch niet in zitquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wel met een meisje.
Als zij elkaar willen hebben, moeten ze hun gang maar gaan hequote:
Neem dan een vrouw...die weet tenminste wat echt lekker isquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wel met een meisje.
Dat doe ik nu alquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oe leuk is dat altijd.Paar afdrukjes van laten maken en dan trots laten zien aan fam.
Wijze woordenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als zij elkaar willen hebben, moeten ze hun gang maar gaan he
maar ik zie dat er niet van komen nee
Ik zit al klaar voor de: Ik ben verliefd maar zijn niet postquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
* Godtje gaat klaar zitten voor de RZ post dat hij te hard van stapel is gelopen en dat het er toch niet in zit
* mahlah wacht op de: Shit ze is zwanger!!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
* Godtje gaat klaar zitten voor de RZ post dat hij te hard van stapel is gelopen en dat het er toch niet in zit
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |