Spannend toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:19 schreef Tally het volgende:
Nee daar is het te vroeg voorIk ben vandaag precies 12 weken zwanger.
Met zekerheid kunnen ze pas rond de 20ste week zeggen wat het word.
Soms kan je het er voor al weten.. Maar we moeten dus nog 8 weken wachten
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Wanneer? Seks op planning? Je gaat gelijk voor vaderschap?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachten. Daarna mogen we het tegen iedereen zeggen die we kennen
Al weet 90% het al
Zoveel vreugde is er ook om te delen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachten. Daarna mogen we het tegen iedereen zeggen die we kennen
Al weet 90% het al
Onwijs spannend. Ik hoop dat die roze (of blauwe) wolk eens gaat beginnenquote:
Dat hangt een beetje af van de religie die je aanhangt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:19 schreef stbabylon het volgende:
Als het tieten en haar heeft (al dan niet weer weggeschoren), is het ook oud genoeg om een piemel er in te duwen!
Komt wel goed, schatje.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Onwijs spannend. Ik hoop dat die roze (of blauwe) wolk eens gaat beginnen![]()
Tot nu toe ben ik alleen maar bezorgt
Geen probleem, kom dan toch niet voor je dochterquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
help me herinneren dat jij hier nooit op bezoek mag komen!
(iig niet als mn dochter er is!)
maar ben je niet stik nerveus enzo of bang dat t niet lukt ofzo??quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]Nee, ik ga zeker niet voor het vaderschap. Maar als je elkaar al een week loopt op te geilen en je weet dat je elkaar gaat zien weet je ook wel dat het geen lullig potje dobbelen wordt.
If they can bleed,they can breedquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het tieten en haar heeft (al dan niet weer weggeschoren), is het ook oud genoeg om een piemel er in te duwen!
Bij ons kwam het niet door ons zelf. Wij zelf hebben het alleen onze ouders en mijn Oma verteld.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:21 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja ik kon ook mijn bek niet houden hoor! Hoewel het bij jullie een stuk spannender is, dat snap ik. Maar ik vind het leuk om je zo te zien genieten!
hoe kan jij dat nou weten?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]Nee, ik ga zeker niet voor het vaderschap. Maar als je elkaar al een week loopt op te geilen en je weet dat je elkaar gaat zien weet je ook wel dat het geen lullig potje dobbelen wordt.
Heb je haar al een keer IRL gezien????quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:21 schreef RealZeus het volgende:Nee, ik ga zeker niet voor het vaderschap. Maar als je elkaar al een week loopt op te geilen en je weet dat je elkaar gaat zien weet je ook wel dat het geen lullig potje dobbelen wordt.
Ik hoop t. Soms ben ik gewoon bang dat ik het helemaal niet leuk ga vinden door de bezorgdheid.quote:
Zo werkt het, heel natuurlijk, maar nee, de mensheid moet er een paar jaar bij denken. De mens die het beter denkt te weten dan de natuur. De arrogantie.quote:
Daar lopen er in Azië een hoop van rond hoor!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klein, harig en geen tieten.
Nee dank je.
Je zal niet de eerste zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:21 schreef RealZeus het volgende:
Kan ik me ook wel voorstellen, dat de bezorgdheid soms de overhand neemt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoop t. Soms ben ik gewoon bang dat ik het helemaal niet leuk ga vinden door de bezorgdheid.
Nee, misschien meer dokter bibber.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:21 schreef RealZeus het volgende:
Die hoef ik ook niet. Al heb ik wel een keer een spleetoog gehad. Mooie tieten en een heel kaal gleufje. Was geen haar te vinden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar lopen er in Azië een hoop van rond hoor!
Zo is het maar netquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo werkt het, heel natuurlijk, maar nee, de mensheid moet er een paar jaar bij denken. De mens die het beter denkt te weten dan de natuur. De arrogantie.
Ik ben vandaag gewoon al weer 3 maanden zwanger!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen, dat de bezorgdheid soms de overhand neemt.
Maar denk positief! Nog een paar maandjes en dan ben je mama!
Het woord "gleufje".quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die hoef ik ook niet. Al heb ik wel een keer een spleetoog gehad. Mooie tieten en een heel kaal gleufje. Was geen haar te vinden.
Sommigenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voor jou dezelfde woorden als aan babs!
Ah ja, ik ken het hele verhaal verder niet he..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij ons kwam het niet door ons zelf. Wij zelf hebben het alleen onze ouders en mijn Oma verteld.
Dat iedereen het weet komt door ons gedoe in Duitsland. We moesten daar opgehaald worden.
Goed, laat maar weten wanneer dochter weg is, komen Yip en ik dan langsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
In het kort. Ik kreeg bloedingen in Duitsland (waren op doorreis naar Italie). Ik had geen vervoer meer doordat ik met iemand was meegereden die door moest (niet wilde maar nog meer zooi van andere bij zich had). En we dus opgehaald moesten worden in Duitsland omdat ik niet verder mocht naar Italie.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:26 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ah ja, ik ken het hele verhaal verder niet he..
Nee, een spleet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Variatie. En bij deze spleetoog was het echt een gleufje.
Nee, ik heb er alleen vreselijk veel zin in.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar ben je niet stik nerveus enzo of bang dat t niet lukt ofzo??
of zou dat een voordeel zijn dat ls je wat ouder bent je je daar minder druk om maakt?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gmtaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed, laat maar weten wanneer dochter weg is, komen Yip en ik dan langs
Nou die heb ik dan flink open getrokken.quote:
Je moet wat met je frustratie hequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:26 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga nu eerst wat eten en daarna lekker squashenEven lekker bewegen en hard tegen zo'n bal rammen.
"Ze trilde, Patrick, ze is viessss"quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, misschien meer dokter bibber.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
In het kort. Ik kreeg bloedingen in Duitsland (waren op doorreis naar Italie). Ik had geen vervoer meer doordat ik met iemand was meegereden die door moest (niet wilde maar nog meer zooi van andere bij zich had). En we dus opgehaald moesten worden in Duitsland omdat ik niet verder mocht naar Italie.
Worldwideslet!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou die heb ik dan flink open getrokken.![]()
Een Marokkaanse heb ik ook gehad. Een negerin zelfs. Een Amerikaanse.
Australie en zuid amerika moet nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |