Het woord "gleufje".quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die hoef ik ook niet. Al heb ik wel een keer een spleetoog gehad. Mooie tieten en een heel kaal gleufje. Was geen haar te vinden.
Sommigenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voor jou dezelfde woorden als aan babs!
Ah ja, ik ken het hele verhaal verder niet he..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij ons kwam het niet door ons zelf. Wij zelf hebben het alleen onze ouders en mijn Oma verteld.
Dat iedereen het weet komt door ons gedoe in Duitsland. We moesten daar opgehaald worden.
Goed, laat maar weten wanneer dochter weg is, komen Yip en ik dan langsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
In het kort. Ik kreeg bloedingen in Duitsland (waren op doorreis naar Italie). Ik had geen vervoer meer doordat ik met iemand was meegereden die door moest (niet wilde maar nog meer zooi van andere bij zich had). En we dus opgehaald moesten worden in Duitsland omdat ik niet verder mocht naar Italie.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:26 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ah ja, ik ken het hele verhaal verder niet he..
Nee, een spleet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Variatie. En bij deze spleetoog was het echt een gleufje.
Nee, ik heb er alleen vreselijk veel zin in.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar ben je niet stik nerveus enzo of bang dat t niet lukt ofzo??
of zou dat een voordeel zijn dat ls je wat ouder bent je je daar minder druk om maakt?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gmtaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed, laat maar weten wanneer dochter weg is, komen Yip en ik dan langs
Nou die heb ik dan flink open getrokken.quote:
Je moet wat met je frustratie hequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:26 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga nu eerst wat eten en daarna lekker squashenEven lekker bewegen en hard tegen zo'n bal rammen.
"Ze trilde, Patrick, ze is viessss"quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, misschien meer dokter bibber.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
In het kort. Ik kreeg bloedingen in Duitsland (waren op doorreis naar Italie). Ik had geen vervoer meer doordat ik met iemand was meegereden die door moest (niet wilde maar nog meer zooi van andere bij zich had). En we dus opgehaald moesten worden in Duitsland omdat ik niet verder mocht naar Italie.
Worldwideslet!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou die heb ik dan flink open getrokken.![]()
Een Marokkaanse heb ik ook gehad. Een negerin zelfs. Een Amerikaanse.
Australie en zuid amerika moet nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |