Dat is ongeduldigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:54 schreef Tally het volgende:
Hmm.. F5-en op een lege pagina (net geopend tabblad in FF).. Das een beetje gek
Ligt er aan, als het erg persoonlijk wordt niet. Zo wat ronddollen. och, leuke leesstukjes.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:55 schreef Tally het volgende:
Ai... Kweenie wat jij leuk vind.. Rellen vind je dat leuk?
quote:
Ik noem het gewoon debiel hoorquote:
Ik zie alleen maar voordelen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:57 schreef mahlah het volgende:
Lijkt me lastig .. een relatie met een vrouw waarvan de dochter ook erg mooi is
en je iets tegen een dikke buik uit het oosten?quote:
Daarom heb ik zoons, dochters zou ik verkocht hebben (geen rivalen in mijn huis).quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:57 schreef mahlah het volgende:
Lijkt me lastig .. een relatie met een vrouw waarvan de dochter ook erg mooi is
Hmm... Ik vind dat het op het forum al snel persoonlijk word.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ligt er aan, als het erg persoonlijk wordt niet. Zo wat ronddollen. och, leuke leesstukjes.
Je komt toch uit Limburg? Is dat ook een gemeente van China tegenwoordig?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom heb ik zoons, dochters zou ik verkocht hebben (geen rivalen in mijn huis).
Ik mis alleen daar de open wonden/rosbief foto'squote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
en je iets tegen een dikke buik uit het oosten?
Dat is de bonus aanbieding van de week. Een kind van 10 loopt door het huis.
De foto's zijn in KPD te vinden.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
Daarom heb ik zoons, dochters zou ik verkocht hebben (geen rivalen in mijn huis).
Waar heb je dat gekocht? Die mening?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Hmm... Ik vind dat het op het forum al snel persoonlijk word.
Mja das mijn mening. Whe he he
Ik kon het goedkoop van iemand overnemen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar heb je dat gekocht? Die mening?
In een wereld waar vrouwen niet zo hebberig zijn misschien.... maar ik voorzie grote problemenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*autosleutels voorhoudt*quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:38 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja dat pik ik niet hoor, hij in mijn broek, ik in zijn auto.
Maar da's NSFW.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:58 schreef Godtje het volgende:
Je kan toch gewoon ene verzoekje plaatsen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik mis alleen daar de open wonden/rosbief foto's
Zodat je een beetje kan checken/inschatten of het gat nog wel in tact is.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja maar BeetjeB ook?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon ene verzoekje plaatsen?
De meeste vinden het heel normaal om dat soort vragen in te willigen. Ze doen alles voor een stukje aandacht hoor.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik mis alleen daar de open wonden/rosbief foto's
Zodat je een beetje kan checken/inschatten of het gat nog wel in tact is.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:01 schreef Duimelot het volgende:dddus daarom wou je me
Die is veel te jong nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das nie zo, weet ik uit betrouwbare bronquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat schijnt gewoon zijn echte naam te zijn.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dddus daarom wou je me
Hoe oud is je dochter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
dan ook geen groot gat!quote:
Te laat! Pics!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jong maar ze mag er wel zijn![]()
![]()
en dit was geen promotie voor mn dochter!
Nu krijg je het hoor.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
Altijd handig om te weten waar je haar over 10 jaar voor in gaat ruilenquote:
Die mening deel ik wel. (50/50 bekostigen?). Zorg dus dat ik buiten aanvalsveld blijf.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:59 schreef Tally het volgende:
Hmm... Ik vind dat het op het forum al snel persoonlijk word.
Mja das mijn mening. Whe he he
Nee, we (lees ik) zijn nu in bespreking met GB. Daar schijnt verkopen van dochters soms nog te lukken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:59 schreef Godtje het volgende:
Je komt toch uit Limburg? Is dat ook een gemeente van China tegenwoordig?
Ja duh, dat zeggen alle ouders over hun kroost.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
Hetzelfde geldt voor de aanknoop van kunst! Ik heb mijn ogen gezet op een mooie Rubens en die komt pas later dit jaar vrij, valt het ineens in het luxe-tarief! De proleten!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:03 schreef stbabylon het volgende:
FFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Concerten en festivallen in een duurder belastingtarief! FUCKING KUTTYFYS VVD/CDA/PVV!!!
STERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRF!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |