Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:36 schreef Giertje het volgende:
oef ben duizelig gevoel alsof ik een draaimolen zit die nooit stopt
zo fijn is het niet word er misselijk vanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt een levenslang gratis kaartje
is dat mogelijk dat dat komt door het blowen?quote:
kanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
is dat mogelijk dat dat komt door het blowen?
heb er eerder nooit geen last van gehad
Oh bahquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoi Enfermerel
Nog steeds keelpijn.
Zometeen nog maar een strepsil naar binnen werken.
Hoe ist daar? Vandaag telefoon scoren?
quote:
quote:
quote:
Mooi!quote:
hmmz eens effe in de gaten houden want echt fijn is andersquote:
ff wat suikers consumeren, kan ook met je bloeddruk te maken hebben...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz eens effe in de gaten houden want echt fijn is anders
mijn trouwdag in 1988quote:
heb net al een flinke slok cola genomenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ff wat suikers consumeren, kan ook met je bloeddruk te maken hebben...
duckquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:46 schreef MaleDuck het volgende:
mogguh
1988... het jaar van mn eerste schooldag
slimquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb net al een flinke slok cola genomen
quote:
Ik had aangeboden zondag langs te komen, maar he jij wilt zo nodig bijslapenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:33 schreef MPG het volgende:
[..]
!
Ik heb ook nog een huis![]()
.......
[..]
Hoi Enfermerel
Nog steeds keelpijn.
Zometeen nog maar een strepsil naar binnen werken.
Hoe ist daar? Vandaag telefoon scoren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu weer aan de poets
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Duckiequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:46 schreef MaleDuck het volgende:
mogguh
ik was 5quote:
jonkiequote:
das randall nou ook aan het doenquote:
zoveel verschillen wij dan ook nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jonkie
[..]
das randall nou ook aan het doen
whehehe okee lachenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:52 schreef Ladylike het volgende:
fuel doet hij graag
nu speelt ie flatout ultimate carnage
heel verschil van toen ik zo oud was en de games van toenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:54 schreef Ladylike het volgende:
beetje auto's crashen en de bestuurder lanceren
Zon![]()
nou ik speelde idd bubble en bobble op de Commadore 64, maar daarna toch ook Carmageddonquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
heel verschil van toen ik zo oud was en de games van toen
jaaa carmageddon wat heb ik me vermaakt met dat spel lekker alles en iedereen omver rijden zo gruwelijk mogelijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou ik speelde idd bubble en bobble op de Commadore 64, maar daarna toch ook Carmageddon
toen was je nog echt een groen blaadjequote:
yepeypquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
toen was je nog echt een groen blaadje
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
het ziet er naar uit dat we vandaag een heerlijk nazomer dagje gaan krijgen
jah wel goed, met jou?quote:
boodschappen doenquote:
daarna auto wassenquote:
wat denk jezelfquote:
dat het er niet van komtquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat het er niet van komt
Ik hoor de kleine achter de PC: "tuut tuut, schuif eens!!"
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat het er niet van komt
Ik hoor de kleine achter de PC: "tuut tuut, schuif eens!!"
eendquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:46 schreef MaleDuck het volgende:
mogguh
sjees toen was ik 10 man toen speelde ik nog met lego ipv met vrouwenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eend![]()
in 88 kocht ik mijn eerste brommer
ik in 96 geloof ik.. iig een Puch city max 25quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eend![]()
LLquote:
wok!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eend![]()
klote voor jequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:21 schreef Enfermera het volgende:
GodverOveral is die wildfire uitverkocht voor 199 euries, was namelijk onderdeel van het prijzencircus van V&D.. Net nog in de V&D in mn woonplaats geweest maar daar ook al uitverkocht. En los is ie echt minstens 50 euro duurder
Ben nu op zoek naar een bijna nieuw exemplaar op marktplaats..
ik op een Honda Nsrquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik in 96 geloof ik.. iig een Puch city max 25
ik had zo eentje, let ook op de achterverenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik in 96 geloof ik.. iig een Puch city max 25
Ja, nouja, eigenlijk weiger ik gewoon om meer voor dat ding te betalen. Maar ik wil 'm eigenlijk wel snel hebbenquote:
mijn eerste brommer kocht/kreeg ik in 79quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eend![]()
Das klote, en al geprobeerd andere V&D in de buurt te bellen of ze m nog hebben en zo ja of ze m apart willen leggen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:21 schreef Enfermera het volgende:
GodverOveral is die wildfire uitverkocht voor 199 euries, was namelijk onderdeel van het prijzencircus van V&D.. Net nog in de V&D in mn woonplaats geweest maar daar ook al uitverkocht. En los is ie echt minstens 50 euro duurder
ik had ook zoiets maar niet voor lang daarna kocht ik een scooter een peugotje zon klein rood dingquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had zo eentje, let ook op de achterverenmaar dan rood
[ afbeelding ]
wij hebben nog een honda camino in de kelder staan en we tuffen op de Vespa van mn schoonmoeder (van 1992 ofzo)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had zo eentje, let ook op de achterverenmaar dan rood
[ afbeelding ]
toen zag ik het levenslichtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn eerste brommer kocht/kreeg jatte ik in 79
na die puch kocht ik dit:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had ook zoiets maar niet voor lang daarna kocht ik een scooter een peugotje zon klein rood ding
een buxy heette die geloof ik
quote:
ik 1 heel jaartje eerderquote:
Nouja, een medewerker bij de V&D waar ik net was zei dat ze overal uitverkocht waren.. Misschien is dat niet zo, maar als ik op internet kijk bij andere winkels zijn het allemaal 0900 nummers die je moet bellen voor de afzonderlijke locaties... Maar het is idd te proberen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Das klote, en al geprobeerd andere V&D in de buurt te bellen of ze m nog hebben en zo ja of ze m apart willen leggen?
je zag hetquote:
mn vriendje in 1994 had dezequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:29 schreef wel.o.k het volgende:
en de laatste mooie die ik heb gehad:
[ afbeelding ]
een zundapp uit 1966
maar die heb ik total loss gereden
dat valt wel meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:33 schreef TJDoornbos het volgende:
jemig man jullie gaan hard voor de werkende FOK!ker
natuurlijkquote:
daarom zit ik ook thuisquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:33 schreef TJDoornbos het volgende:
jemig man jullie gaan hard voor de werkende FOK!ker
jezusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:34 schreef Enfermera het volgende:
Oké, ik dacht ik probeer het toch eens, dat 0900 nummer. Fucking 18 eurocent per minuut, en als ik door het keuzemenu heenga en 'ik de voorraad wil weten van een bepaald product, dan moet ik langsgaan bij de desbetreffende vestiging'Weer zo'n kuthelpdesk
zijn getrouwdquote:
GF & Nic. in 1988, in het kader van de historisch verantwoorde TT's.quote:
waar is de tijd gebleven dat je mensen kon spreken via de telefoon?quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:34 schreef Enfermera het volgende:
Oké, ik dacht ik probeer het toch eens, dat 0900 nummer. Fucking 18 eurocent per minuut, en als ik door het keuzemenu heenga en 'ik de voorraad wil weten van een bepaald product, dan moet ik langsgaan bij de desbetreffende vestiging'Weer zo'n kuthelpdesk
ik ook ik ookquote:
HOAXquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:41 schreef Ladylike het volgende:
ik niet, maar wel al 15 jaar samen, dat is het zelfde
overigens vond ik gisteren mn toekomstige trouwjurk helemaal ingepakt in de kelder
alleen maar op maat maken en stomen en dan klaaaaaaaaaar
nu alleen nog trouwen
jah daarom ligt ie ook al jaren in de kelderquote:
kan je wel mooi een keer een fotoshoot in doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah daarom ligt ie ook al jaren in de kelder
mja, een jurk van 20.000 gulden gooi ik niet weg
marktplaats ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah daarom ligt ie ook al jaren in de kelder
mja, een jurk van 20.000 gulden gooi ik niet weg
Die is weg iddquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar is de tijd gebleven dat je mensen kon spreken via de telefoon?
zelfde met de automaterialenzaak hier.. is 0900 nummer.
Dan vragen we naar Maastricht 3 (de vestiging die wij moeten hebben) en dan krijgen we nog gezegd dat de medewerker die we nu spreken ons ook wel kan helpen en het onderdeel naar maastricht 3 kan sturen..
"Ik bel voor John die daar werkt sukkel... jij weet niets van auto's af en verbind me nou maar gewoon door"
overigens kreeg hij dat antwoord na de zoveelste keer dat we een verkeerd onderdeel gekregen hadden (via de centrale)
Ja. Zet dan op de site dat ze geen voorraad info kunnen geven per vestiging ofzo.quote:
ligt niet in de wegquote:
en dat dus...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan je wel mooi een keer een fotoshoot in doen
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:41 schreef Ladylike het volgende:
ik niet, maar wel al 15 jaar samen, dat is het zelfde
overigens vond ik gisteren mn toekomstige trouwjurk helemaal ingepakt in de kelder
alleen maar op maat maken en stomen en dan klaaaaaaaaaar
nu alleen nog trouwen
ja maar ja maarquote:
maar is toch een hoop geld wat in de kelder ligt te niksenquote:
picsquote:[..]
en dat dus...
toch vanmiddag weer eens aantrekken
jij bent al getrouwdquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:50 schreef Ladylike het volgende:
wow moest ff opvoeden hier
Randall: "mam, mn chocomel is op, kom eens mijn beker pakken en geef eens wat nieuwe"
(meneer is natuurlijk erg druk met gamen
Ladylike:pardon? watblief?
Randall "Oh je bent aan het typen, ik wacht wel"
hallo, ben zn butler niet
waar je nog een vijfde voor kunt vragenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar is toch een hoop geld wat in de kelder ligt te niksen![]()
[..]
pics
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:50 schreef Ladylike het volgende:
Randall: "mam, mn chocomel is op, kom eens mijn beker pakken en geef eens wat nieuwe"
(meneer is natuurlijk erg druk met gamen
whehehequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:50 schreef Ladylike het volgende:
(meneer is natuurlijk erg druk met gamen)
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar je nog een vijfde voor kunt vragen
wat een slijmerdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:52 schreef Ladylike het volgende:
en uiteindelijk heeft ie toch zijn chocomel
uiteraard met uitleg dat ie dat toch vriendelijker moet vragen
"bedankt mamma, je bent lief"
en daar doe je het voorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:52 schreef Ladylike het volgende:
en uiteindelijk heeft ie toch zijn chocomel
uiteraard met uitleg dat ie dat toch vriendelijker moet vragen
"bedankt mamma, je bent lief"
daarom, ik draag hem wel zelf of doe uiteindelijk iemand een plezier ermee die ik zo'n mooie jurk gun voor een prikkiequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dan heeft het idd weinig nut
proficiat duckquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:53 schreef MaleDuck het volgende:
Ik voel me ook wel thuis in dit topic! Ben ook getrouwd
Met een jarige vrouw zelfs!
lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:53 schreef Enfermera het volgende:
Koffietijd.![]()
* Enfermera geeft een rondje
strak plan zal me nog maar eens een bakkie inschenkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:53 schreef Enfermera het volgende:
Koffietijd.![]()
gefeliciteerd duckquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:53 schreef MaleDuck het volgende:
jeeejquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:53 schreef MaleDuck het volgende:
hijs gewoon liefquote:
dat kusje jaquote:
oh lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:53 schreef Enfermera het volgende:
Koffietijd.![]()
feli meneer Eendquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:53 schreef MaleDuck het volgende:
daarom trouw ik ook niet (meer), heb genoeg aan jouquote:
een schijnhuwelijkquote:
mag ik even een teiltjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom trouw ik ook niet (meer), heb genoeg aan jou
hij snapt hetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:50 schreef Ladylike het volgende:
(meneer is natuurlijk erg druk met gamen)
ja hoorquote:
en wel posten dan hequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:57 schreef Ladylike het volgende:
overigens, als ik die jurk aanttrek dan maak ik wel pics
die wil ik wel eens zienquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:57 schreef Ladylike het volgende:
overigens, als ik die jurk aanttrek dan maak ik wel pics
hij lijkt op zn vaderquote:
quote:
quote:
uiteraardquote:
lekkere gui van mequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom trouw ik ook niet (meer), heb genoeg aan jou
Graphical user interface??quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:53 schreef Enfermera het volgende:
Koffietijd.![]()
quote:
oeh jah, lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezigdoe mij maar een wiener melange
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet waar je van houdt, female jacket voor mijn inputdevice
Dank je!quote:
Dank je!quote:
Dank je!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jeeejfeli
[..]
hijs gewoon lief
[..]
dat kusje ja
[..]
oh lekker
Dank u!quote:
quote:
Marktplaatsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:21 schreef Enfermera het volgende:
Ja, aan de andere kant heb ik dat dus ook.. je weet totaal niet wat je in handen krijgt. Vaak krijg je wel de bon erbij enzo...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Marktplaats![]()
Betaal toch gewoon die 50 euro meer
flesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Marktplaats![]()
Betaal toch gewoon die 50 euro meer
ligt hij nog steeds te pittenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:59 schreef Ladylike het volgende:
overigens vraag ik me af hoe het met mn wederhelft is..
volgens mij ligt het bed erg lekker
en ik post dit dus echt terwijl hij opstaat
Als je een foon via MP koopt, ga em dan ophalen en test em uitvoerig... Want garantie tot de deur he met particuliere koopquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, aan de andere kant heb ik dat dus ook.. je weet totaal niet wat je in handen krijgt. Vaak krijg je wel de bon erbij enzo...
Heb jij er slechte ervaringen mee dan?
nu dus niet meerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt hij nog steeds te pitten
peukenquote:
smakelijk fubarquote:
Randall heeft hem aangestokenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nu dus niet meer
whehehe arme jongen, hijs ziek
ja, recht in zn bakkes gehoest toen hij een kusje wilde geven blijkbaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Randall heeft hem aangestoken
Op fok werkt ook welquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb net mijn boekenkast (die uitpuilde) uitgezocht, zal ik ze op MP zetten of (ook) op Fok! ?
Ja, sowieso haal ik 'm op.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je een foon via MP koopt, ga em dan ophalen en test em uitvoerig... Want garantie tot de deur he met particuliere koopEn vraag inderdaad een bonnetje erbij. Maar ikzelf zou denk ik voor zoiets wel iets meer willen betalen met de zekerheid dat ie goed is en garantie heeft
![]()
Via Fok! zou ik sneller doen, plaats anders een gezocht in V&A, wie weet
FOK! want daar kijk ik soms ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb net mijn boekenkast (die uitpuilde) uitgezocht, zal ik ze op MP zetten of (ook) op Fok! ?
dat is minderquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja, recht in zn bakkes gehoest toen hij een kusje wilde geven blijkbaar
smakelijk wokquote:
Dan zet ik alleen de niet beschamende boeken eropquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Moet jij boeken hebben dan?quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 12:07 uur
01. 050 Ladylike
02. 039 goldfinger1963
03. 025 wel.o.k
04. 020 Giertje
05. 012 Enfermera
06. 011 TJDoornbos
07. 011 LovelyLady
08. 010 MPG
09. 009 _F.U.B.A.R_
10. 009 Panda72
11. 007 Marijkezwolle
12. 007 Trevland
13. 006 MaleDuck
14. 006 Woeste_Woerd
15. 004 DaMart
16. 002 Solique
17. 001 marcb1974
18. 001 Dr_Flash
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zet ik alleen de niet beschamende boeken erop![]()
welke want die wil ik dan evt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het gaat snel als het gezellig isquote:
je bent ook bijna niet hier geweestquote:
laters LLquote:
hoeft niet maar als je wat leuks hebt kan het zijn dat ik MPG ze even laat brengenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet jij boeken hebben dan?Zitten wat strips tussen
Ik weetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent ook bijna niet hier geweest
Ik heb van Jan Marijnissen:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
welke want die wil ik dan evt wel
De strips zijn van Casper en Hobbes (deel 1 t/m 9) en 3 Garfield pocketsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hoeft niet maar als je wat leuks hebt kan het zijn dat ik MPG ze even laat brengen
Je hoeft niet te blozen van je fantasierijke gedachten hoorquote:
Ik ben je butler nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hoeft niet maar als je wat leuks hebt kan het zijn dat ik MPG ze even laat brengen
die van Jantje bedoelde ik idd. Heb nieuw optimisme al gelezen, weet niet of ik hem nog heb.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb van Jan Marijnissen:
Samenleven kan je niet alleen
Effe dimmen
Nieuw optimisme
Schrale rijkdom
En van Remi Poppe Groeiend verzet.
Of bedoelde je de strips?![]()
Die is inmiddels prima ingeredenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je moet je nieuwe auto toch inrijden?
Dat is primaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die van Jantje bedoelde ik idd. Heb nieuw optimisme al gelezen, weet niet of ik hem nog heb.
Is het goed als ik het dinsdag even laat weten of ik hem nog heb en evt. wil?
je krijgt een MIquote:
die strips e.d. niet. Wat heb je verder nog?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is primaAls je in die anderen geen interesse hebt dan zet ik de rest al op MP.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is primaAls je in die anderen geen interesse hebt dan zet ik de rest al op MP.
Ik zou zeker met zoiets absoluut niet het risico nemen via Marktplaats, dat is vragen om belazerij. Bon of geen bon.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, aan de andere kant heb ik dat dus ook.. je weet totaal niet wat je in handen krijgt. Vaak krijg je wel de bon erbij enzo...
Heb jij er slechte ervaringen mee dan?
Valt vies tegen verderquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die strips e.d. niet. Wat heb je verder nog?
quote:
Ik heb mijn mobiel al een paar keer verkocht via MP en heb vorig jaar zelf een mobiel via MP gekocht omdat die niet meer in de winkel verkocht werden. Ikzelf heb tot op heden geen slechte ervaringen, maar je moet wel gewoon goed opletten en veel testen en vragen aan de verkoperquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou zeker met zoiets absoluut niet het risico nemen via Marktplaats, dat is vragen om belazerij. Bon of geen bon.
Ik kan van geen enkel boek afscheid nemenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Valt vies tegen verderWat HR Giger kunstboeken, maar ik weet nog niet of ik die op Fok ga zetten, heb geen flauw idee of daar uberhaupt nog animo voor is
En een boek met Middeleeuwse sagen en legenden. De andere boeken kon ik geen afscheid van nemen
Dus de kast staat nu vol ipv uitpuilend
![]()
[..]
met jou altijdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nu dus niet meer
whehehe arme jongen, hijs ziek
[..]
pNeuken
Keequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
kan jij lezen.
Verder heb je niks voor mij dan Marijke
Ach deze boeken kijk ik echt nooit meer in... En mijn andere boeken die ik wel gehouden heb zou ik nog wel weer eens kunnen lezen of in elk geval uitlenenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan van geen enkel boek afscheid nemen. Ik heb een tijd terug dan ook de kast uitgebreid
...
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kee
[..]
Ach deze boeken kijk ik echt nooit meer in... En mijn andere boeken die ik wel gehouden heb zou ik nog wel weer eens kunnen lezen of in elk geval uitlenenDus die houd ik maar
Wat voor boeken zijn het?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Werk vraagt veel aandacht, dus ik houd het allemaal niet bijquote:
Herkenbaar. Daardoor heb ik nu een plank met twee rijen boeken achter elkaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan van geen enkel boek afscheid nemen.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
gtst vraagt veel aandacht, dus ik houd het allemaal niet bij.
[..]
Teruglezenquote:
En vergeet al dat gesms nietquote:
jij en werk? It's a lie!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Werk vraagt veel aandacht, dus ik houd het allemaal niet bij.
aan mij? Ik werk zo'n 40 uur per week. Tenzij FIFA uitkomt dan wordt het even minder.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik werk ja... ga ik nu ook weer mee verder... even aan jou het goede voorbeeld geven!
Sinds gisteren werk je niet meer dus?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
aan mij? Ik werk zo'n 40 uur per week. Tenzij FIFA uitkomt dan wordt het even minder.
Nog 1 uur en drie kwartier werkenquote:
een halve dag en vandaag wel weer gewoon.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds gisteren werk je niet meer dus?
En is Fifa 11 wat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
een halve dag en vandaag wel weer gewoon.
zit ik hier met me boterham met kaasquote:
hij is pittig en het niveau van Feyenoord is bedroevend. Kortom realistich. Ik speel carriëre en ben de enige spits van Feyenoord. Maar krijg totaal geen bal en die paar die ik heb kan ik amper kaatsen e.d.quote:
nog 4 uur en dan mag ik weer gaan werkenquote:
ik hoef nooit nooit nooooooooooooooit meer naar dat hellhole dat tot net nog mijn werk wasquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
nog 4 uur en dan mag ik weer gaan werken
terug lezenquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik hoef nooit nooit nooooooooooooooit meer naar dat hellhole dat tot net nog mijn werk was
toppiequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik hoef nooit nooit nooooooooooooooit meer naar dat hellhole dat tot net nog mijn werk was
Ja daaaaaaaagquote:
Hoi snoetquote:
Verschil moet er zijn he...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zit ik hier met me boterham met kaas
Sorry... ben al getrouwdquote:
Het valt me mee dat je MPG niet quotequote:
ja hoor schat.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:24 schreef TJDoornbos het volgende:
maar nu jij zoveel verdiend wil jij vast mijn suikertante wel zijn hé
- + - is + toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja hoor schat.
wel eerst even die - voor mijn banksaldo wegwerken
- + vet veel geld is ook +quote:
dan blijft het een vraag voor jouwquote:
fubarquote:
voor mijn tong?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
dan blijft het een vraag voor jouw
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:30 schreef Enfermera het volgende:
3rd rock from the sun is echt grappig![]()
GF !quote:
is goed tantequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
- + vet veel geld is ook +
even geduld, komt goed
quote:
het smaaktequote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:32 schreef suikertaartje het volgende:
Man, ik moet echt even wat gaan doen nu, ik moet om 3 uur bij het uitzendbureau zijn...
Suikerbeebquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whehe.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Typisch... jij zegt iets over sms, en ik ontving er een.
Jaquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
Zooo boodschapjes ook weer binnen
Wat een weertje
idd heerlijk weertjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een weertje
wat eten we?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een weertje
Ja heerlijk heb net al even in het zonnetje gezeten en ga ik zo ook nog even doen, hard nodig nu het nog kan....quote:
Ik dacht dat je dat al gedaan hadquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd heerlijk weertje![]()
dadelijk maar eens boodschappen gaan doen
Ik ga pannenkoeken maken voor de jongens. En ik heb ook nog een bakkie soep vd buuf gekregen maar die ga ik zo denk ik ff opetenquote:
sorryquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
doe eens niet zo onbeschoft joh...
3 dubbelle uitsmijter ham kaasquote:
voorlopig even niksquote:
dat was gisterenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat al gedaan had
dat was toch eerst op de donderdag dat jullie dat hadden?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
SNACK ATTACK![]()
dfat eten we. Nou ja, 2 uur geleden
Ahja hoiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat was gisteren![]()
vandaag even de boodschappen halen voor het weekend
Jep lekkerquote:
nee moet naar Muck toe, ben pas 19:00 klaar dus dat wordt al laat.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
Jep lekkerkom je ook eten
zal vast genoeg hebben
Ja naja dan nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee moet naar Muck toe, ben pas 19:00 klaar dus dat wordt al laat.
mevr. vergietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ahja hoiMevr. Vergiet, aangenaam
Ja. Maar sinds mijn ongeluk heeft iemand anders zich ermee bemoeid en nu is het weer vrijdagquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat was toch eerst op de donderdag dat jullie dat hadden?
Net eerst een appel op... (irritant die velletjes tussen mn tandenquote:
maakt niet uit zolang je maar een snack attack hebtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar sinds mijn ongeluk heeft iemand anders zich ermee bemoeid en nu is het weer vrijdag
ferbquote:
Daar is it toch voor?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:48 schreef wel.o.k het volgende:![]()
eerst klagen dat het zo langzaam gaat (50Gb via ftp in anderhalf uur)
en daarna klagen dat de schijf vol zit.
zelf denken is zo moeilijk
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar is it toch voor?
"Hello. IT. Have you tried turning it off and on again?"
Dank je dat je het zegt... dan ga ik maar weekend houdenquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar is it toch voor?
"Hello. IT. Have you tried turning it off and on again?"
prettig weekendquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je dat je het zegt... dan ga ik maar weekend houden
Prettig weekend iedereen!!!
Ik moet nog tot 5 uurquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je dat je het zegt... dan ga ik maar weekend houden
Prettig weekend iedereen!!!
Ik denk dat jij de IT Crowd ook wel tof vindtquote:
dat is goed nieuwsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet nog tot 5 uurwel 30 min minder dan gedacht
Zeker is dat tofquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de IT Crowd ook wel tof vindt
Ik ook lieve Trev ik ookquote:
aait voorzichtig over Enfermera's bolletjequote:
16:30quote:
quote:
yep, ik ken ze.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de IT Crowd ook wel tof vindt
* wel.o.k geeft nekmasagequote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
aait voorzichtig over Enfermera's bolletje
quote:
quote:
quote:
Jullie zijn lief!quote:
vind er niks an sorryquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yep, ik ken ze.
ik lig dan in deuken wokkin zit dan van
![]()
[..]
En wat mag dat zijn?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:18 schreef Panda72 het volgende:
Vanmiddag een kikastick als lunch was best lekker
quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yep, ik ken ze.
ik lig dan in deuken wokkin zit dan van
![]()
Hey Enferquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn lief!![]()
KIp KAlkoen stick vandaar de naam Kika zit ook ui tussenquote:
Nee hoor vind toevallig deze niet zoveel aan die andere welquote:
Ik ook nog een uurtjequote:
Juist wel!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jammer dat je mijn nekmassage niet waardeert
je hebt hem nog toegevoegdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Juist wel!!Ik zeg toch, jullie zijn lief!
Heerlijk, die massage
![]()
![]()
Oh, mn man is net langs de V&D in Zoetermeer geweest, hij sprak met een man daar en het schijnt dat er landelijk maar 99 telefoons (die ik wilde) beschikbaar waren gesteld voor die actie. Niet zo gek dus dat ze binnen no time waren uitverkocht toen het prijzencircus net begonnen was![]()
Fail....
das wel jammer danquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Juist wel!!Ik zeg toch, jullie zijn lief!
Heerlijk, die massage
![]()
![]()
Oh, mn man is net langs de V&D in Zoetermeer geweest, hij sprak met een man daar en het schijnt dat er landelijk maar 99 telefoons (die ik wilde) beschikbaar waren gesteld voor die actie. Niet zo gek dus dat ze binnen no time waren uitverkocht toen het prijzencircus net begonnen was![]()
Fail....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |