quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hele week
hij klinkt vandaag ook eindelijk weer wat normaler
En dat valt hem zelf ook op; "mamma mijn stem klinkt weer hard"
"ja en je gebruikt hem duidelijk weer 99% van de tijd"
werk zequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Wok![]()
[..]
Kindjes![]()
Zolang ze niet van mij zijn dan
![]()
En nu echt productief bezig![]()
alleen al voor de rust jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je zou hem bijna toch naar school doen
van wie zou hij dat toch hebbenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hele week
hij klinkt vandaag ook eindelijk weer wat normaler
En dat valt hem zelf ook op; "mamma mijn stem klinkt weer hard"
"ja en je gebruikt hem duidelijk weer 99% van de tijd"
Liebchenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
![]()
![]()
[..]
Ik las bij toeval even een stukje terug, maar geweldig!Hoe die meeuw ook die winkel uit trippelt
![]()
Alleen dat confronteren is wel een beetje
zn vaderquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van wie zou hij dat toch hebben![]()
Dan zal ik daar toch eens even vragen over moeten gaan stellen achter. Want als PR zijnde, moet je natuurlijk wel altijd paraat staan, en niet afgeleid worden door geSMS of tv.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, alleen het hogere management moet dat doen... ik heb een flexibel contract en mag mijn eigen uren bepalen!
je zit bij mn zoon in de klasquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Volgens mij begin ik verkouden te worden.
mogguhquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je zit bij mn zoon in de klas![]()
[..]
mogguh
oh ja, ff lekker bakkie koffie pakken
giertjequote:
net wakkerquote:
Ha mupquote:
enferquote:
Het heerst al een weekje of twee in Twente.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je zit bij mn zoon in de klas![]()
[..]
mogguh
oh ja, ff lekker bakkie koffie pakken
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is ie zo lang ziek geweest joh?Maar nog een extra dagje thuis kan nooit kwaad
En nu ga ik maar eens in huis bezig, heb last van een spontane opruimwoedeDus daar maar ik graag gebruik van
Tot later allemaal
Hoi Enfermerelquote:
wel goedquote:
ja hoor, mag niet klagenquote:
Levekequote:
je hebt het naar limburg geblazenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het heerst al een weekje of twee in Twente.Tot nu toe nog de dans kunnen ontspringen.
Ik denk dat je dan eerder de studiegenoten moet beschuldigen. Vandaag al 5 afmeldingen via de mail.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wel goed![]()
[..]
ja hoor, mag niet klagen
[..]
Leveke
[..]
je hebt het naar limburg geblazen
hoe is het eigenlijk afgelopen met je alpha?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wel goed![]()
[..]
ja hoor, mag niet klagen
[..]
Leveke
[..]
je hebt het naar limburg geblazen
Alfaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk afgelopen met je alpha?
je hebt een levenslang gratis kaartjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:36 schreef Giertje het volgende:
oef ben duizelig gevoel alsof ik een draaimolen zit die nooit stopt
die hebben we ten ruste gelegdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk afgelopen met je alpha?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |