ik hoef nooit nooit nooooooooooooooit meer naar dat hellhole dat tot net nog mijn werk wasquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
nog 4 uur en dan mag ik weer gaan werken
terug lezenquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik hoef nooit nooit nooooooooooooooit meer naar dat hellhole dat tot net nog mijn werk was
toppiequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik hoef nooit nooit nooooooooooooooit meer naar dat hellhole dat tot net nog mijn werk was
Ja daaaaaaaagquote:
Hoi snoetquote:
Verschil moet er zijn he...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zit ik hier met me boterham met kaas
Sorry... ben al getrouwdquote:
Het valt me mee dat je MPG niet quotequote:
ja hoor schat.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:24 schreef TJDoornbos het volgende:
maar nu jij zoveel verdiend wil jij vast mijn suikertante wel zijn hé
- + - is + toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja hoor schat.
wel eerst even die - voor mijn banksaldo wegwerken
- + vet veel geld is ook +quote:
dan blijft het een vraag voor jouwquote:
fubarquote:
voor mijn tong?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
dan blijft het een vraag voor jouw
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:30 schreef Enfermera het volgende:
3rd rock from the sun is echt grappig![]()
GF !quote:
is goed tantequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
- + vet veel geld is ook +
even geduld, komt goed
quote:
het smaaktequote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:32 schreef suikertaartje het volgende:
Man, ik moet echt even wat gaan doen nu, ik moet om 3 uur bij het uitzendbureau zijn...
Suikerbeebquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whehe.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Typisch... jij zegt iets over sms, en ik ontving er een.
Jaquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
Zooo boodschapjes ook weer binnen
Wat een weertje
idd heerlijk weertjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een weertje
wat eten we?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een weertje
Ja heerlijk heb net al even in het zonnetje gezeten en ga ik zo ook nog even doen, hard nodig nu het nog kan....quote:
Ik dacht dat je dat al gedaan hadquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd heerlijk weertje![]()
dadelijk maar eens boodschappen gaan doen
Ik ga pannenkoeken maken voor de jongens. En ik heb ook nog een bakkie soep vd buuf gekregen maar die ga ik zo denk ik ff opetenquote:
sorryquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
doe eens niet zo onbeschoft joh...
3 dubbelle uitsmijter ham kaasquote:
voorlopig even niksquote:
dat was gisterenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat al gedaan had
dat was toch eerst op de donderdag dat jullie dat hadden?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
SNACK ATTACK![]()
dfat eten we. Nou ja, 2 uur geleden
Ahja hoiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat was gisteren![]()
vandaag even de boodschappen halen voor het weekend
Jep lekkerquote:
nee moet naar Muck toe, ben pas 19:00 klaar dus dat wordt al laat.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
Jep lekkerkom je ook eten
zal vast genoeg hebben
Ja naja dan nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee moet naar Muck toe, ben pas 19:00 klaar dus dat wordt al laat.
mevr. vergietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ahja hoiMevr. Vergiet, aangenaam
Ja. Maar sinds mijn ongeluk heeft iemand anders zich ermee bemoeid en nu is het weer vrijdagquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat was toch eerst op de donderdag dat jullie dat hadden?
Net eerst een appel op... (irritant die velletjes tussen mn tandenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |