ik op een Honda Nsrquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik in 96 geloof ik.. iig een Puch city max 25
ik had zo eentje, let ook op de achterverenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik in 96 geloof ik.. iig een Puch city max 25
Ja, nouja, eigenlijk weiger ik gewoon om meer voor dat ding te betalen. Maar ik wil 'm eigenlijk wel snel hebbenquote:
mijn eerste brommer kocht/kreeg ik in 79quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eend![]()
in 88 kocht ik mijn eerste brommer
Das klote, en al geprobeerd andere V&D in de buurt te bellen of ze m nog hebben en zo ja of ze m apart willen leggen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:21 schreef Enfermera het volgende:
GodverOveral is die wildfire uitverkocht voor 199 euries, was namelijk onderdeel van het prijzencircus van V&D.. Net nog in de V&D in mn woonplaats geweest maar daar ook al uitverkocht. En los is ie echt minstens 50 euro duurder
Ben nu op zoek naar een bijna nieuw exemplaar op marktplaats..
ik had ook zoiets maar niet voor lang daarna kocht ik een scooter een peugotje zon klein rood dingquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had zo eentje, let ook op de achterverenmaar dan rood
[ afbeelding ]
wij hebben nog een honda camino in de kelder staan en we tuffen op de Vespa van mn schoonmoeder (van 1992 ofzo)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had zo eentje, let ook op de achterverenmaar dan rood
[ afbeelding ]
toen zag ik het levenslichtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn eerste brommer kocht/kreeg jatte ik in 79
na die puch kocht ik dit:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had ook zoiets maar niet voor lang daarna kocht ik een scooter een peugotje zon klein rood ding
een buxy heette die geloof ik
quote:
ik 1 heel jaartje eerderquote:
Nouja, een medewerker bij de V&D waar ik net was zei dat ze overal uitverkocht waren.. Misschien is dat niet zo, maar als ik op internet kijk bij andere winkels zijn het allemaal 0900 nummers die je moet bellen voor de afzonderlijke locaties... Maar het is idd te proberen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Das klote, en al geprobeerd andere V&D in de buurt te bellen of ze m nog hebben en zo ja of ze m apart willen leggen?
je zag hetquote:
mn vriendje in 1994 had dezequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:29 schreef wel.o.k het volgende:
en de laatste mooie die ik heb gehad:
[ afbeelding ]
een zundapp uit 1966
maar die heb ik total loss gereden
dat valt wel meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:33 schreef TJDoornbos het volgende:
jemig man jullie gaan hard voor de werkende FOK!ker
natuurlijkquote:
daarom zit ik ook thuisquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:33 schreef TJDoornbos het volgende:
jemig man jullie gaan hard voor de werkende FOK!ker
jezusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:34 schreef Enfermera het volgende:
Oké, ik dacht ik probeer het toch eens, dat 0900 nummer. Fucking 18 eurocent per minuut, en als ik door het keuzemenu heenga en 'ik de voorraad wil weten van een bepaald product, dan moet ik langsgaan bij de desbetreffende vestiging'Weer zo'n kuthelpdesk
zijn getrouwdquote:
GF & Nic. in 1988, in het kader van de historisch verantwoorde TT's.quote:
waar is de tijd gebleven dat je mensen kon spreken via de telefoon?quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:34 schreef Enfermera het volgende:
Oké, ik dacht ik probeer het toch eens, dat 0900 nummer. Fucking 18 eurocent per minuut, en als ik door het keuzemenu heenga en 'ik de voorraad wil weten van een bepaald product, dan moet ik langsgaan bij de desbetreffende vestiging'Weer zo'n kuthelpdesk
ik ook ik ookquote:
HOAXquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:41 schreef Ladylike het volgende:
ik niet, maar wel al 15 jaar samen, dat is het zelfde
overigens vond ik gisteren mn toekomstige trouwjurk helemaal ingepakt in de kelder
alleen maar op maat maken en stomen en dan klaaaaaaaaaar
nu alleen nog trouwen
jah daarom ligt ie ook al jaren in de kelderquote:
kan je wel mooi een keer een fotoshoot in doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah daarom ligt ie ook al jaren in de kelder
mja, een jurk van 20.000 gulden gooi ik niet weg
marktplaats ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah daarom ligt ie ook al jaren in de kelder
mja, een jurk van 20.000 gulden gooi ik niet weg
Die is weg iddquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar is de tijd gebleven dat je mensen kon spreken via de telefoon?
zelfde met de automaterialenzaak hier.. is 0900 nummer.
Dan vragen we naar Maastricht 3 (de vestiging die wij moeten hebben) en dan krijgen we nog gezegd dat de medewerker die we nu spreken ons ook wel kan helpen en het onderdeel naar maastricht 3 kan sturen..
"Ik bel voor John die daar werkt sukkel... jij weet niets van auto's af en verbind me nou maar gewoon door"
overigens kreeg hij dat antwoord na de zoveelste keer dat we een verkeerd onderdeel gekregen hadden (via de centrale)
Ja. Zet dan op de site dat ze geen voorraad info kunnen geven per vestiging ofzo.quote:
ligt niet in de wegquote:
en dat dus...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan je wel mooi een keer een fotoshoot in doen
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:41 schreef Ladylike het volgende:
ik niet, maar wel al 15 jaar samen, dat is het zelfde
overigens vond ik gisteren mn toekomstige trouwjurk helemaal ingepakt in de kelder
alleen maar op maat maken en stomen en dan klaaaaaaaaaar
nu alleen nog trouwen
ja maar ja maarquote:
maar is toch een hoop geld wat in de kelder ligt te niksenquote:
picsquote:[..]
en dat dus...
toch vanmiddag weer eens aantrekken
jij bent al getrouwdquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:50 schreef Ladylike het volgende:
wow moest ff opvoeden hier
Randall: "mam, mn chocomel is op, kom eens mijn beker pakken en geef eens wat nieuwe"
(meneer is natuurlijk erg druk met gamen
Ladylike:pardon? watblief?
Randall "Oh je bent aan het typen, ik wacht wel"
hallo, ben zn butler niet
waar je nog een vijfde voor kunt vragenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar is toch een hoop geld wat in de kelder ligt te niksen![]()
[..]
pics
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:50 schreef Ladylike het volgende:
Randall: "mam, mn chocomel is op, kom eens mijn beker pakken en geef eens wat nieuwe"
(meneer is natuurlijk erg druk met gamen
whehehequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:50 schreef Ladylike het volgende:
(meneer is natuurlijk erg druk met gamen)
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar je nog een vijfde voor kunt vragen
wat een slijmerdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:52 schreef Ladylike het volgende:
en uiteindelijk heeft ie toch zijn chocomel
uiteraard met uitleg dat ie dat toch vriendelijker moet vragen
"bedankt mamma, je bent lief"
en daar doe je het voorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:52 schreef Ladylike het volgende:
en uiteindelijk heeft ie toch zijn chocomel
uiteraard met uitleg dat ie dat toch vriendelijker moet vragen
"bedankt mamma, je bent lief"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |