daarom, ik draag hem wel zelf of doe uiteindelijk iemand een plezier ermee die ik zo'n mooie jurk gun voor een prikkiequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dan heeft het idd weinig nut
proficiat duckquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:53 schreef MaleDuck het volgende:
Ik voel me ook wel thuis in dit topic! Ben ook getrouwd
Met een jarige vrouw zelfs!
lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:53 schreef Enfermera het volgende:
Koffietijd.![]()
* Enfermera geeft een rondje
strak plan zal me nog maar eens een bakkie inschenkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:53 schreef Enfermera het volgende:
Koffietijd.![]()
gefeliciteerd duckquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:53 schreef MaleDuck het volgende:
jeeejquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:53 schreef MaleDuck het volgende:
hijs gewoon liefquote:
dat kusje jaquote:
oh lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:53 schreef Enfermera het volgende:
Koffietijd.![]()
feli meneer Eendquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:53 schreef MaleDuck het volgende:
daarom trouw ik ook niet (meer), heb genoeg aan jouquote:
een schijnhuwelijkquote:
mag ik even een teiltjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom trouw ik ook niet (meer), heb genoeg aan jou
hij snapt hetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:50 schreef Ladylike het volgende:
wow moest ff opvoeden hier
Randall: "mam, mn chocomel is op, kom eens mijn beker pakken en geef eens wat nieuwe"
(meneer is natuurlijk erg druk met gamen)
Ladylike:pardon? watblief?
Randall "Oh je bent aan het typen, ik wacht wel"
hallo, ben zn butler niet
ja hoorquote:
en wel posten dan hequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:57 schreef Ladylike het volgende:
overigens, als ik die jurk aanttrek dan maak ik wel pics
die wil ik wel eens zienquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:57 schreef Ladylike het volgende:
overigens, als ik die jurk aanttrek dan maak ik wel pics
hij lijkt op zn vaderquote:
quote:
quote:
uiteraardquote:
lekkere gui van mequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom trouw ik ook niet (meer), heb genoeg aan jou
Graphical user interface??quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:53 schreef Enfermera het volgende:
Koffietijd.![]()
quote:
oeh jah, lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezigdoe mij maar een wiener melange
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet waar je van houdt, female jacket voor mijn inputdevice
Dank je!quote:
Dank je!quote:
Dank je!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jeeejfeli
[..]
hijs gewoon lief
[..]
dat kusje ja
[..]
oh lekker
Dank u!quote:
quote:
Marktplaatsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:21 schreef Enfermera het volgende:
GodverOveral is die wildfire uitverkocht voor 199 euries, was namelijk onderdeel van het prijzencircus van V&D.. Net nog in de V&D in mn woonplaats geweest maar daar ook al uitverkocht. En los is ie echt minstens 50 euro duurder
Ben nu op zoek naar een bijna nieuw exemplaar op marktplaats..
Ja, aan de andere kant heb ik dat dus ook.. je weet totaal niet wat je in handen krijgt. Vaak krijg je wel de bon erbij enzo...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Marktplaats![]()
Betaal toch gewoon die 50 euro meer
flesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Marktplaats![]()
Betaal toch gewoon die 50 euro meer
ligt hij nog steeds te pittenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:59 schreef Ladylike het volgende:
overigens vraag ik me af hoe het met mn wederhelft is..
volgens mij ligt het bed erg lekker
en ik post dit dus echt terwijl hij opstaat
Als je een foon via MP koopt, ga em dan ophalen en test em uitvoerig... Want garantie tot de deur he met particuliere koopquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, aan de andere kant heb ik dat dus ook.. je weet totaal niet wat je in handen krijgt. Vaak krijg je wel de bon erbij enzo...
Heb jij er slechte ervaringen mee dan?
nu dus niet meerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt hij nog steeds te pitten
peukenquote:
smakelijk fubarquote:
Randall heeft hem aangestokenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nu dus niet meer
whehehe arme jongen, hijs ziek
ja, recht in zn bakkes gehoest toen hij een kusje wilde geven blijkbaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Randall heeft hem aangestoken
Op fok werkt ook welquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb net mijn boekenkast (die uitpuilde) uitgezocht, zal ik ze op MP zetten of (ook) op Fok! ?
Ja, sowieso haal ik 'm op.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je een foon via MP koopt, ga em dan ophalen en test em uitvoerig... Want garantie tot de deur he met particuliere koopEn vraag inderdaad een bonnetje erbij. Maar ikzelf zou denk ik voor zoiets wel iets meer willen betalen met de zekerheid dat ie goed is en garantie heeft
![]()
Via Fok! zou ik sneller doen, plaats anders een gezocht in V&A, wie weet
FOK! want daar kijk ik soms ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb net mijn boekenkast (die uitpuilde) uitgezocht, zal ik ze op MP zetten of (ook) op Fok! ?
dat is minderquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja, recht in zn bakkes gehoest toen hij een kusje wilde geven blijkbaar
smakelijk wokquote:
Dan zet ik alleen de niet beschamende boeken eropquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Moet jij boeken hebben dan?quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 12:07 uur
01. 050 Ladylike
02. 039 goldfinger1963
03. 025 wel.o.k
04. 020 Giertje
05. 012 Enfermera
06. 011 TJDoornbos
07. 011 LovelyLady