1,5 jaar gelee kwam ik amper in ONZ. Dat is nu wel andersquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:07 schreef murp het volgende:
[..]
we zijn echt niet zo streng hoor.. Dit had je 1,5 geleden moeten posten met een paar andere ex-mods
Jij mag cerror niet hè?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:07 schreef murp het volgende:
[..]
we zijn echt niet zo streng hoor.. Dit had je 1,5 geleden moeten posten met een paar andere ex-mods
Dat moet je die modjes dan maar gaan vertellen, als kijkt bij mijn eerste topics werd zo'n beetje alles meteen gesloten. En als je via PM vraagt wat de reden is dat het werd gesloten krijg je geen antwoord.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:41 schreef murp het volgende:
Maar dat was vroeger, users komen en gaan weer.. humor komt en gaat weer, leuke topics komen en gaan weer, baggeraars komen en gaan weer. mods komen en gaan weer.
Als iedereen gewoon zijn steentje bijdraagt aan een goed ONZ dan zijn mods eigenlijk niet nodig om slotjes te zetten, maar om leuk mee te doen en de topics een beetje te sturen
Het gaat met ONZ in ieder geval een stuk beter. Er wordt niet meer zwaar gemod en de topics blijven iets langer open. Een leuk ONZ-topic met een bagger TT en OP die goed loopt hoeft echt niet dicht.
Maarja, de ONZ-mods doen hun best. Al hebben ze gewoon een leven en kunnen niet 24/7 online zijn
Opgelost.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:11 schreef Panzermaus het volgende:
Baldwin1987 reageert in random topics met Hyveslinks en Hyvesplaatjes van ene Ceciel.
Nee hoor, dat is helemaal niet moeilijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:48 schreef picodealion het volgende:
Moeilijk he SWJ, een topic even naar FB schoppen?
Dank jequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:47 schreef Panzermaus het volgende:
Willen jullie even stemmen?
'Stem op mij'-topic van Het_Fenomeen.
Gestemd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:47 schreef Panzermaus het volgende:
Willen jullie even stemmen?
'Stem op mij'-topic van Het_Fenomeen.
Backfire-klachtquote:
quote:
quote:
Omdat het niets anders is dan een opsomtopic waarin iedereen een gewoon een willekeurig getal post. Dan krijg je een topic met 300 reacties bestaande uit willekeurige getallen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:42 schreef apij4125 het volgende:
Warom dicht? Post hier wat voor IQ Jullie hebben
hihihiquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:09 schreef tho_Omas het volgende:
Hey Murp, je had moeten wachten tot de elite langskwam om te stemmen. Dit is zoiets als alle PVV'ers laten stemmen en de stemmenbussen voor 5 uur sluiten. 75 zetels voor Geert en een slotje voor mijn toppyc
Ik wacht wel op een pm van hem.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:45 schreef Maanvis het volgende:
SWJ, ik zei niet voor niets dat Fusionfreak het topique niet erg zou vinden. Vraag het hem eens in een PM, dan zul je zien dat ie het idee geweldig vindt.
Ik mag toch hopen dat je wel je huiswerk doet tenminste? Het topique in WGR heb jij ook gelezen? Zijn topiques in LIF? Het is iemand die dit soort aandacht echt alleen maar leuk vindt en nota bene zelf deze foto's op FOK! geplaatst heeft.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik wacht wel op een pm van hem.
Je gaat toch niet eerst zo'n topic openen en dan verwachten dat een mod even gaat checken of het slachtoffer het niet erg vindt? Beetje de omgekeerde wereld.
Neequote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je wel je huiswerk doet tenminste?
Neequote:Het topique in WGR heb jij ook gelezen?
Neequote:Zijn topiques in LIF?
Okquote:Het is iemand die dit soort aandacht echt alleen maar leuk vindt en nota bene zelf deze foto's op FOK! geplaatst heeft.
Alberto checkt de park -- De eerste TTT, was ook gewoon gemaakt nav een foto die hij zelf op FOK plaatste.
Als je mij van het forum wilt hebben weet je waar je moet klagen. Tot die tijd, why can't we all just get along?quote:
donequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:25 schreef Chowi het volgende:
[Paint] Ouderwetsche reclame voor Fok!
Sealtje graag.
Dan kun je net zo goed een heel nieuw topic openen in een ander subforum, dagt is veel sneller.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:33 schreef porsche1 het volgende:
Ik ga denk ik stoppen met FOK! en de Formule 1 jongens...
Leuke sluit post. Maar, als ik mijn post edit en jij de bagger weg haalt. Kan je hem dan kicken naar Sport of PTA of NWS?
Jim, luie meneer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed een heel nieuw topic openen in een ander subforum, dagt is veel sneller.
tsjekquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:51 schreef Michhas het volgende:
[Meedoen topic] 300 kleine fokkertjes... #2
Kan iemand die post van AwesomeFace weghalen? Het komt nu niet meer uit
En terecht.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:32 schreef tong80 het volgende:
Weer een slotje op een briljant topic
Kan iemand dit voor me vertalen ?
En terecht.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:15 schreef tong80 het volgende:
Je zat te wachten op je kans hè ?
Kan iemand me dit uitleggen ?
Slot Loevestein zoekt een nieuwe conservator.
probeer eens?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:02 schreef FOKkû het volgende:
De Derde Wereldoorlog!
Mag het slotje op de OP permanent open?Ik wil 'm regelmatig aanpassen als ik niks te doen heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 06:47 schreef trolololo het volgende:
Mooiste baggerreeksen
Waarom moest deze dicht?
Zou toch heel mooi topic kunnen worden?Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou aansporen om nieuwe baggerreeksen/topicdiarree/lemmingaanvallen te beginnen. En daar is geen behoefte aan.F.K.A. SuperwormJim
Netsplitter doet anders gezellig meequote:Op maandag 11 oktober 2010 16:11 schreef ElmoFan het volgende:
Alseblieft doe iets aan die mongool honkeytonk: Sc0rPi0n adoratie topic
Zelfs met een arm in het gips typt ie verdomt veel bagger
Nee.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:04 schreef honkeytonk het volgende:
Het rokershoeksje: nog eentje dan om het af te leren...
Dat topic moet gesloten worden, want dit forum is openbaar dus mag er niet gerookt worden!!!
Oké, ik zal het niet meer doenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:16 schreef SuperwormJim het volgende:
honkeytonk, opflikkeren met je gebagger
Post hier als het 12-11-'10 09:08:07 is!quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:16 schreef honkeytonk het volgende:
Post hier als het 12-11-10 09:08:07 is! Die ook?
Maar dat is WEL een bijzonder tijdstip, het telt af. Dit begrijp ik niet, of is het omdat ik net eventjes baggerde?
Eensquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik heb vreselijke honger kuttopic door kutTS + kutreacties door kutusers.
Aangezien jij iedere post telkens met dezelfde smiley afsluit, valt er niets te begrijpen aan jouw smileygebruik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:15 schreef tong80 het volgende:
En een slotje in dezelfde minuut op een briljant topic.
Net een druif geneukt.
Wat begrijp je niet aan al die lachsmileys ?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Aangezien jij iedere post telkens met dezelfde smiley afsluit, valt er niets te begrijpen aan jouw smileygebruik.
Jij hebt toch dagelijks last van topicdiarree, genoeg topics dus voor andere users om 'lol aan te beleven'. Opgelost.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
![]()
Ga verder. Het was een topic waar andere users lol aan beleefden. Die lachsmileys had ik niet ingehuurd. En naar de complimenten heb ik niet gevist.
Mooi zo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
Er is nu geen tong ONZ topic meer te zien hoor
Je sluit ze allemaal.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij hebt toch dagelijks last van topicdiarree, genoeg topics dus voor andere users om 'lol aan te beleven'. Opgelost.
Nee.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je sluit ze allemaal.
Maak dan een stickie tong80 topic waar alle door jou gesloten topics in staan.
Dit zegt genoeg. Echt triest.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:25 schreef Het_Fenomeen het volgende:
FB-only Bagger en SC wordt vewijderd
Dat vond zelfs shmoopy.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:46 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Niet!! Er mag toch wel een topic van tong open blijven? Dit was zelfs een goed topic van tong
Het is voor mij helemaal geen wedstrijd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:55 schreef SuperwormJim het volgende:
tong wint
veel plezier met baggeren
ik log uit
dat doe je maar in F&F ofzoquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:28 schreef ElmoFan het volgende:
Murp, leg mij eens uit waarom deze dicht moest: Post hier schattige dieren!
idd,quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:32 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
In ONZ hebben ze ook schattige dieren nodig hoor
Ik steun je.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:32 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik steun je ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:32 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
neequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:32 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Alsof het een democratie is.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:42 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
wel en veel anderen vinden dat ook. 4 tegen 1, lijkt me duidelijk
Kan jij ook al niet tegen de liefde in dat topic?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Alsof het een democratie is.
Topic is gesloten om een bepaalde reden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:43 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Kan jij ook al niet tegen de liefde in dat topic?
Succes met ONZ dan, zo blijft er niks leuks meer van over.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Topic is gesloten om een bepaalde reden.
Daar kan je het mee eens zijn of niet.
Maar blijf niet zeuren hier om te proberen om je zin door te drammen.
ik vond de diertjes leukerquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:48 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Succes met ONZ dan, zo blijft er niks leuks meer van over.
Dit is bagger, door die poll met "TS is geweldig" Wie is er orgaandonor? ; mijn topic had zelfs nog potentie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |