Waar? Gewoon, voor in mijn archieven.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Allesbehalve. Ook hiervoor al eens kenbaar gemaakt aan anderen.
Sorry hoor, wist niet dat je boos werd.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Allesbehalve. Ook hiervoor al eens kenbaar gemaakt aan anderen.
En ONZ is ONZ niet meer. Zo blijven we bezig.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, je bent gestopt op ONZ en KLB is niet ONZ
Als we nu waren gebleven met hoeksje hadden we het kunnen tegengaan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En ONZ is ONZ niet meer. Zo blijven we bezig.
is nu te laat dan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als we nu waren gebleven met hoeksje hadden we het kunnen tegengaan.
Op MSN.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:56 schreef LudoSanders het volgende:
Waar? Gewoon, voor in mijn archieven.
er hangt wat kwijl aan je kinquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Op MSN.
[ afbeelding ]
(Zowel mijn eigen naam als de naam van de andere in het gesprek verwijderd)
Jij had het schip als één van de eerste verlaten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Op MSN.
[ afbeelding ]
Ja. Dat weet ik wel zeker!quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Juist niet dus! Op FOK! nooit gezegd, zou het ook niet gezegd hebben als het net niet ter sprake kwam. Maar nu wil ik gewoon bewijzen dat ik dat al voor vandaag het geval vond.quote:
Jonge, ik was er nog in het laatste topic uit de OP.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij had het schip als één van de eerste verlaten.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Op MSN.
[ afbeelding ]
Die topics in de OP zijn dan ook slechts uit de beginperiode. Die zijn later niet meer toegevoegd.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jonge, ik was er nog in het laatste topic uit de OP.
Dat is inderdaad waar. Ludo en ik hebben het het langste geprobeerd.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij had het schip als één van de eerste verlaten.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Juist niet dus! Op FOK! nooit gezegd, zou het ook niet gezegd hebben als het net niet ter sprake kwam. Maar nu wil ik gewoon bewijzen dat ik dat al voor vandaag het geval vond.
waar was ik danquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar. Ludo en ik hebben het het langste geprobeerd.
't Is zo lastig die topics terug te vinden. Rookhoekje, rokershoekje, rookhoeksje, rokershoekjsequote:Op maandag 11 oktober 2010 16:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die topics in de OP zijn dan ook slechts uit de beginperiode. Die zijn later niet meer toegevoegd.
Ja, in dat laatste topic hebben jullie het over een Ludo en Tezz scquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar. Ludo en ik hebben het het langste geprobeerd.
Godver, nu ziet iedereen het topic en komen ze het hier verkuttenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:07 schreef PeZu het volgende:
[ONZ FB] Mod met ohohcherso in de Matsoe Matsoe
how sad_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |