ik hou er niet van om herkend te wordenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:16 schreef Michhas het volgende:
Fuck jou, je bent oud-premier, ga ergens lunchen ofzo!
Je wordt ook niet herkend, anders zat je al lang in het gevang!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:16 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
[..]
ik hou er niet van om herkend te worden
ja, in Twente! Daar hebben ze hongerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
Mensen in het westen hebben geen honger maar trek.
ik heb godverdomme sinds gister niks gegeten dus kom niet kankeren dat ik trek heb ik heb gewoon KANKER hongerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
Mensen in het westen hebben geen honger maar trek.
Hee! Mijn opa is daaraan gestorvenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:19 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
[..]
ik heb godverdomme sinds gister niks gegeten dus kom niet kankeren dat ik trek heb ik heb gewoon KANKER honger
Eet een chemokuurquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:19 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
[..]
ik heb godverdomme sinds gister niks gegeten dus kom niet kankeren dat ik trek heb ik heb gewoon KANKER honger
zoalsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:31 schreef Voici het volgende:
Tosti pimpen met kruiden en andere zooi?
je moeder klaagde anders nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die is zo klein, dat dat niet helpt tegen de honger...
Italiaanse kruiden, peper is lekker op salami, een plakje tomaat ertussen, etc etc etcquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:32 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
[..]
zoalsik heb geen pakje tostikruiden liggen
Ze heeft nooit doorgehad dat er iets gebeurde.. ze sliepquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:36 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
[..]
je moeder klaagde anders niet
ik heb al eieren met sucukworst gemaaktquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:37 schreef Voici het volgende:
[..]
Italiaanse kruiden, peper is lekker op salami, een plakje tomaat ertussen, etc etc etc
nee dat was omdat ik haar eerst swaffelde met mij gigantische godzilla en daar raakte ze van in comaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze heeft nooit doorgehad dat er iets gebeurde.. ze sliep
Hajeeeeeeeequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:39 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
[..]
IK HEB GODVERDOMME TOCH AL IETS GEMAAKT ZEG IK VUILE GORE KANKER HOND , STERF
Kan je daar niet meer van maken en even mailen? Nu heb ik ook hongerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:37 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
[..]
ik heb al eieren met sucukworst gemaakt
ghehe heerlijk met geroosterd brood en een laagje boter op brood smeren en vervolgens erop leggen en smullen maar niet te vergeten een glaasje taksiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:41 schreef Voici het volgende:
[..]
Kan je daar niet meer van maken en even mailen? Nu heb ik ook honger
ik kan uit je fotoboek niet opmaken of je een man of vrouw bent als je een vrouw bent kom ik het gerust langsbrengen voor een goeie blowjobquote:
wollah met je litteken !! heeft papa nog littekens achtergelaten in de lagere regiones fool !?? !quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:43 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
[..]
ik ben niet boos het is gewoon kanker leuk om mensen uitteschelden vuile gore kanker piraat met je kanker houten poot kanker toch op voordat ik die houte kanker poot in je kanker neus stop joh
DAN MAAK JE TOCH NOG WAT!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:39 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
[..]
IK HEB GODVERDOMME TOCH AL IETS GEMAAKT ZEG IK VUILE GORE KANKER HOND , STERF
Kijk eens goed naar mn UI en beoordeel dan nog eens. Die blowjob kan je vergeten thoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:45 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
[..]
ik kan uit je fotoboek niet opmaken of je een man of vrouw bent als je een vrouw bent kom ik het gerust langsbrengen voor een goeie blowjob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |