dierenpolitie vind ik hypocriet Dion Grauss geeft alleen maar om hondenquote:
Dion Graus is de Oskar Schindler van onze tijd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:56 schreef Klaudias het volgende:
Walt-Disney-voorstellen van die gekke Dion Graus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
Ah, werkt dat zo. Laten we de files ook gewoon schrappen.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:09 schreef Picchia het volgende:
[..]
We schrappen de tussenuren. Geniaal! Dat ze daar nou nooit aan hebben gedacht.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah, werkt dat zo. Laten we de files ook gewoon schrappen.
Wij zijn niet Amerika. (gelukkig niet zegquote:
Ik denk van wel, en ik hoop van wel.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:03 schreef poemojn het volgende:
als dat boerkaverbod al van kracht was, had dan dat hele 'zwarte blok' krakers opgepakt kunnen worden bij de demonstraties dit weekend?
En dan blijken ze wel een grote bek te hebben en dan hebben we massale vechtpartijen. Leuk.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:04 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik denk van wel, en ik hoop van wel.
Kijken of die laffe honden dan nog zo'n grote bek hebben![]()
Staan ze in ieder geval met hun bek op alle camera's.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:15 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
En dan blijken ze wel een grote bek te hebben en dan hebben we massale vechtpartijen. Leuk.
een kerncentrale krijgen ze niet in 4 jaar gebouwd en er is in de begroting ook geen rekening gehouden met de miljarden aan staatssteun die daarvoor nodig zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wel hoor. Reken maar dat de snelheid op 130 km/u blijft, en dat die kerncentrale 50 jaar blijft staan.
Nee dat mag blijven zoals het isquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:32 schreef DroogDok het volgende:
Treedt de dierenpolitie ook tegen de bioindustrie op?
Die bioindustrie zie je immers toch niet. Net als asielzoekers.quote:
Inderdaad het draait immers allemaal om symboolpolitiek in dit akkoordje.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:19 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Die bioindustrie zie je immers toch niet. Net als asielzoekers.
Toch grappig dat staatssubsidies opeens geen probleem zijn als het aankomt op het kopen van oorlogstuig of het bouwen van kerncentrales.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
een kerncentrale krijgen ze niet in 4 jaar gebouwd en er is in de begroting ook geen rekening gehouden met de miljarden aan staatssteun die daarvoor nodig zijn
Al met al een heel zwak verhaal van gemiste kansen en de weigering om keuzes te maken...
Kun je iets specifieker zijn? Waar kreeg de PvdA precies de schuld van?quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:58 schreef harry8 het volgende:
Pfff met dit akkoord snap ik het CDA (Verhagen) gewoon niet. Altijd de PvdA de schuld geven over zaken als de verhoging van de AOW naar 67 en het Afganistan beleid. Met het huidig akkoord had het vorige kabinet niet hoeven te vallen aangezien er aan deze punten niets veranderd is.
Waarom gaf het CDA toen niet toe en nu wel?
vervelend, een wet die meer mensen onbedoeld pakt dan waar deze voor gemaakt is.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:34 schreef Komakie het volgende:
Prima punten. Tenminste, de meesten...
Goed:
* Er komt een algeheel verbod op het dragen van een burka en andere gelaatsbedekkende kleding.
Wordt dna ook alle chirstelijke symboliek verwijderd?quote:* Een hoofddoekverbod voor de rechterlijke macht, officieren van justitie en de politie.
Lost vrij weinig op. De files ontstaan niet door de max snelheid. Schijnpolitiekquote:* Terugdringen aantal immigranten en asielzoekers.
* Maximum snelheid op snelwegen wordt verhoogd naar 130 kilometer per uur.
Dat is blijkbaar verkeerd berekend effectief verdwijnen er 1300quote:* Het budget voor ontwikkelingssamenwerking gaat omlaag van 0,8 naar 0,7 procent van het bruto binnenlands product.
* Het aantal politieagenten wordt met 2500 man uitgebreid.
Meer bureaucratie, dierenmishandeling kan best door de politie gedaan worden, zeker wanneer de kosten hoog zijn, dierenleed op een andere manier sterker berminderd kan worden en het overgebleven geld naar bv docenten.quote:* Er komt een speciale dierenpolitie van 500 agenten. (Leuk dat ze zelfs aan de PvdDieren denken)
Nja kan me niet veel boeien maar betalen voor wat je gebruikt lijkt mij wat eerlijkerquote:* Migranten krijgen voortaan een tijdelijk Nederlanderschap voor vijf jaar. Plegen ze binnen deze termijn een misdrijf plegen waarop een gevangenisstraf van meer dan twaalf jaar staat, dan worden ze het land uitgezet.
* Geen kilometerheffing.
Hoe regelen ze die verpleegkundigen? Er zijn er nu al te weinig.quote:* De ouderenzorg krijgt er 1 miljard bij / 12.000 extra verpleegkundigen.
Is het al toch?quote:* Bewoners van verpleeghuizen krijgen recht op een dagelijkse douche.
* Illegaal verblijf in Nederland wordt strafbaar.
Daar gaat de kenniseconomie, maar voor goede argumenten lopen er al genoeg threadsquote:* Criminelen met een dubbele nationaliteit raken hun Nederlanderschap kwijt.
* Een sociaal leenstelsel voor het hoger onderwijs (master opleidingen) wordt ingevoerd. (ik heb er geen problemen meer. Die verdienen later genoeg om het terug te betalen)
In tegenstelling tot?quote:* Vandalen worden aansprakelijk voor de aangerichte schade.
Want scholen doen dat express?quote:* Tussenuren op school worden geschrapt.
Jammer als je een leuke vrouw onder de 24 ontmoet, of wanneer je vrouw sterft en je een nieuwe op het oog hebt.quote:* De minimumleeftijd van importbruiden gaat omhoog van 21 naar 24.
* Een bruid importeren mag nog slechts eens per tien jaar.
Wat blijkt uit alle privacybeperkende andere voorstellen?quote:* Vrij en open internet zal worden bevorderd.
Zonde van het geld, dat is beter te besteden tegen dierenleedquote:* Er komt een alarmnummer voor dieren in nood: 114
qua slechte ideeen is hetbij mij ook 50-50 maar ben ik te luiquote:* Topinkomens in de publieke sector krijgen een gouden handdruk van maximaal 75.000 euro in geval van ontslag.
Slecht:
* Het afschaffen van het rookverbod in kleine cafe’s is de eerste maatregel die is uitgelekt uit het regeerakkoord 2010.
* De AOW-leeftijd gaat omhoog naar 66. (Wel een compromie dus dat is dan weer positief)
* Consumenten krijgen een toeslag op hun energierekening. Hiermee zullen subsidies aan windmolens en zonne-energie projecten worden betaald.
* Het minimumloon, waaraan de hoogte van de bijstand is gekoppeld zal in stapjes worden verlaagd.
* De regeling zoals bijstand, sociale werkplaatsen en de Wajong voor jonggehandicapten, zullen op termijn worden samengevoegd.
* Er komen bezuinigingen op de kinderopvang en zorgtoeslag (hoe exact wordt nog ingevuld).
* Het aantal subsidies zal worden beperkt.
* Het pakket voor de basisverzekering zal worden beperkt.
* Huwelijken tussen neef en nicht worden verboden. (Totaal niet boeiend, naar mijn mening)
Ik denk dat alles wat ik goed wil ook daadwerkelijk op die manier zou zijn zou er weinig overblijven van het land, financieel gezien
Toch vind ik dat er een hoop goede punten in staan. Ook een aantal ouderen.
Je kunt toch wel zien dat de PVV bij meer punten dan alleen integratie/immigratie/etc een vinger in de pap heeft gehad. Dat valt me op zich nog mee. Een aantal dingen zijn duidelijk waar de VVD niet voor staat en dus de VVD ook niet zijn zin heeft gekregen/
Al met al Ik ben tevreden
Veel zaken vergelijken met anderen. Er zijn nou eenmaal altijd mensen de dupe.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:42 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
vervelend, een wet die meer mensen onbedoeld pakt dan waar deze voor gemaakt is.
[..]
Wordt dna ook alle chirstelijke symboliek verwijderd?
[..]
Lost vrij weinig op. De files ontstaan niet door de max snelheid. Schijnpolitiek
[..]
Dat is blijkbaar verkeerd berekend effectief verdwijnen er 1300
[..]
Meer bureaucratie, dierenmishandeling kan best door de politie gedaan worden, zeker wanneer de kosten hoog zijn, dierenleed op een andere manier sterker berminderd kan worden en het overgebleven geld naar bv docenten.
[..]
Nja kan me niet veel boeien maar betalen voor wat je gebruikt lijkt mij wat eerlijker
[..]
Hoe regelen ze die verpleegkundigen? Er zijn er nu al te weinig.
[..]
Is het al toch?
[..]
Daar gaat de kenniseconomie, maar voor goede argumenten lopen er al genoeg threads
[..]
In tegenstelling tot?
[..]
Want scholen doen dat express?
[..]
Jammer als je een leuke vrouw onder de 24 ontmoet, of wanneer je vrouw sterft en je een nieuwe op het oog hebt.
[..]
Wat blijkt uit alle privacybeperkende andere voorstellen?
[..]
Zonde van het geld, dat is beter te besteden tegen dierenleed
[..]
qua slechte ideeen is hetbij mij ook 50-50 maar ben ik te lui
Wilde gewoon mijn mening geven. Ik wil ook zeker niet zeggen dat de positieve punten op zichzelf niet positief zijn, maar je moet het altijd af zetten tegen de andere opties. Dan komt het op mij voornamelijk een beetje schijnheilig over, scoren waar je kunt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Veel zaken vergelijken met anderen. Er zijn nou eenmaal altijd mensen de dupe.
Gezichtsbedekkende gewaden verbieden vind ik niet meer dan normaal. Al is het maar omdat iemand herkenbaar moet zijn op straat.
Wat verkeer betreft, Je lost files niet op met 130 rijden, maar het is wel fijn als de weg s'avonds laat vrij is dat je een beetje meer gas kunt geven. De files los je alleen op door de asociale nederlandse verkeersdeelnemer aan te pakken door onnodig links rijden keihard aan te pakken. Ik ben er van overtuigd dat het zeker zou schelen. Files los je niet op, omdat er gewoon te veel auto's zijn.
Ik wil niet aan het rekeningrijden aangezien ik dan veel betaal
Ik heb het idee dat jij mijn voorkeuren wilt vergelijken met andere partijen (je opmerking over vrij internet en dat het in andere programma's niet zou staan). Ik kijk niet naar partijen maar naar de punten en ik vind dat een goed punt. Ook als GL er voor zou staan.
Ernst Hirsch Ballin is eruit gewerkt en dat is een flinke stap voor een vrij internet (met als bonus ook meer vrijheid voor cartoonisten).quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:14 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
..Daarin blijft vrij weinig heel van de belofte van vrij internet.
E H-B wordt vermoedelijk ingeruild voor Fred Teeven....quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:33 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Ernst Hirsch Ballin is eruit gewerkt en dat is een flinke stap voor een vrij internet (met als bonus ook meer vrijheid voor cartoonisten).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |