Bootjes met Britten uit het water knallenquote:Op donderdag 30 september 2010 21:38 schreef capricia het volgende:
Pag. 9. De krijgsmacht wordt (oa) ingezet tegen illegale immigratie.
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
En waar een ondernemer ook geen hol aan heeft omdat het maximumsnelheid voor vrachtwagens niet omhoog gaat. Bedrijven die gebruik maken van bestelbusjes hebben er eveneens geen kloot aan, aangezien harder rijder ook meer geld kost. Vooral met lange afstanden. En als klap op de vuurpijl is het ook nog eens slechter voor het milieu.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waardoor je wel 130 mag rijden, maar die 3 minuten die je bespaart om naar een stad toe te komen verdubbelt omdat de toegangswegen niet meer verkeer kunnen hebben.
Ik vind het meer lezen alsof het op een zondagmiddag op een servetje in de kroeg op de hoek is gekrabbeld, eigenlijk.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:36 schreef Frith het volgende:
random selectie:
* Het aantal statistische uitvragen door het Centraal Bureau voor de Statistiek gaat
drastisch omlaag
![]()
* Na 2012 vindt een jaarlijkse reductie van 5% van de administratieve lasten plaats.
met wat exact als einddoel? Geen enkele vorm van controle of toezicht?
* De huidige situatie op het gebied van de koopzondagen blijft gehandhaafd.
Geen extra? pffffff.
• Het kabinet streeft naar meer sportlesuren in basis-, beroeps- en voortgezet onderwijs.
... nog meer spijbeluren.
Midas Dekkers am cry.
• De numerus fixus zal binnen vijf jaar worden afgeschaft.
en wie gaat dat betalen, ook voor de extreme daling in kwaliteit en middelen die daardoor optreedt?
* Bonnenquota verdwijnen en worden niet door iets vergelijkbaars vervangen
tof, alleen jammer dat ze nu op dierendienst worden gezet.
Moet zeggen dat het allemaal een beetje leest als een managerpresentatie en maar op enkele punten echt concrete noties van wat er moet gaan gebeuren.
Lolquote:Op donderdag 30 september 2010 21:39 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Bootjes met Britten uit het water knallen
Goeie column inderdaad.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:13 schreef KoosVogels het volgende:
Een treffend stuk uit de column van Thomas van der Dunk:
[..]
Bron
Dan kijk je toch even in het gerefereerde rapport "eindrapport Verkenningen “Houvast voor dequote:Op donderdag 30 september 2010 21:38 schreef capricia het volgende:
Dat ze bij de eerste de beste volgende uitzendingsmissie een aantal moslims extra neerschieten.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:38 schreef capricia het volgende:
Ik vind dat (oa) erg eng. Wat valt er allemaal onder oa?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:38 schreef capricia het volgende:
Sorrie, die oa is van mij.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik vind dat (oa) erg eng. Wat valt er allemaal onder oa?
Ah ja, uitzendmissies naar derde wereldlanden gaan in het vervolg ten koste van het budget van ontwikkelingssamenwerking.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat ze bij de eerste de beste volgende uitzendingsmissie een aantal moslims extra neerschieten.
Drie woorden: PVVquote:Op donderdag 30 september 2010 21:45 schreef KoosVogels het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom er meer geld naar Israel gaat, terwijl er moet worden bezuinigd op ontwikkelingssamenwerking?
Israel is geen ontwikkelingsland.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:45 schreef KoosVogels het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom er meer geld naar Israel gaat, terwijl er moet worden bezuinigd op ontwikkelingssamenwerking?
Ja, dat komt omdat Rutte en Verhagen zich ergens diep in het darmkanaal van Wilders bevinden.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:45 schreef KoosVogels het volgende:
Kosten baten vallen blijkbaar uit in het voordeel van Israel.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:45 schreef KoosVogels het volgende:
Exactly. Waarom moet er dus meer geld naartoe en minder naar landen die WEL ontwikkelingslanden zijn?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Israel is geen ontwikkelingsland.
Dat maakt het nog vreemder. Waar wordt dat geld dan voor gebruikt? Hekken om de Palestijnen makkelijker in hun gebied te houden?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Israel is geen ontwikkelingsland.
Wat lul je nou?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:47 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Kosten baten vallen blijkbaar uit in het voordeel van Israel.
Daarnaast zat Nederland boven de norm voor ontwikkelingshulp, dat wordt nu rechtgetrokken.
Zo'n muur is duur, hoor. En die helikopters en raketten om mensen uit hun rolstoel te blazen en zo zijn ook niet gratis.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat maakt het nog vreemder. Waar wordt dat geld dan voor gebruikt? Hekken om de Palestijnen makkelijker in hun gebied te houden?
Ik zou het niet weten, maar omdat israel geen ontwikkelingsland is kunnen ze die 0,1% natuurlijk verschuiven naar internationale samenwerking(met Israel).quote:Op donderdag 30 september 2010 21:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat maakt het nog vreemder. Waar wordt dat geld dan voor gebruikt? Hekken om de Palestijnen makkelijker in hun gebied te houden?
Omdat ze ook mee doen aan het Eurovisiesongfestival. Ik denk dat ze liever Israel dan Turkije in de EU hebben...quote:Op donderdag 30 september 2010 21:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Exactly. Waarom moet er dus meer geld naartoe en minder naar landen die WEL ontwikkelingslanden zijn?
Denk eerder extra wapens en bommen om hun huizen (of wat daarvoor moet doorgaan) nog sneller kapot te kunnen maken.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het probleem is dat israel niet binnen europa ligt, waar een gedeelte van turkije wel op europese bodem ligt.(afgezien van het feit dat europa al een jaar of 30 waardeloze beloften aan turkije doet om er bij te mogen)quote:Op donderdag 30 september 2010 21:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat ze ook mee doen aan het Eurovisiesongfestival. Ik denk dat ze liever Israel dan Turkije in de EU hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |