Dat is ook slecht nieuws voor de ondernemer die russische bruiden importeert. Die stemt dus nooit geen VVD meer :΅)quote:Op donderdag 30 september 2010 17:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]een harem opbouwen duurt zo decennia
Ja maar die mensen hebben net een nieuw ( veel te duur ) huis aangeschaft en een (veel te hoge) hypotheek aan de broek hangen. Zonder de HRA zijn ze straks allemaal de lul!quote:Op donderdag 30 september 2010 17:58 schreef ErikT het volgende:
[..]
Waar haal je het precies vandaan dat de HRA geen subsidie is? Mensen met een huis krijgen geld van de overheid om hun rente te kunnen betalen, die houden dus ook niet hun eigen broek op. Absoluut gezien krijgen die mensen vaak zelfs veelvouden van mensen met huursubsidie. Ik wil het wel ff aan je voorrekenen, als het niet anders kan.
Mijn vader is bezig met de aanvraag van een scootmobiel........ dat heeft inmiddels al zoveel tijd en papierwinkel gegenereerd dat het waarschijnlijk goedkoper was geweest hem zo eentje te gevenquote:Op donderdag 30 september 2010 17:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dit klinkt ook altijd goed, maar meestal is het een puur intern ambtelijke exercitie. Dan vinden ze ergens in een archief nog een paar dozen met regels uit 1950 die nooit officieel zijn afgeschaft maar al lang vervangen waar niemand wat van merkt, dan gaat een projectbureau die allemaal door en schaft ze grotendeels officieel af, en dan is de regeldruk weer afgenomen.
En administratieve druk voor de burger verminderen? Wat dacht je van de marktwerking in de zorg en de zorgtoeslag? Dat is toch snel weer ettelijke uren per jaar waar je een prijskaartje aan kunt hangen. Maar de VVD wilde die bureaucratische zelfbevrediging zo graag.
Nee inderdaad, ben erg blij met dit akkoord.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:43 schreef Picchia het volgende:
De PVV heeft wel het maximale eruit gehaald. Ik had niet verwacht dat ze zoveel mee zouden krijgen.
Waar een wet is, is een recht.quote:
Als het een paar miljoen oplevert is dat al veel.quote:3 miljard lijkt me teveel, maar alle kleine beetjes zijn meegenomen. Dit is ook zoiets waar de mensen in Nederland niets van merken, dus prima beleid.
Russische bruiden importeren; hmmm, klinkt voor mij als mensenhandel.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ook slecht nieuws voor de ondernemer die russische bruiden importeert. Die stemt dus nooit geen VVD meer :΅)
natuurlijk is het wel een subsidie. Je krijgt dat geld alleen als je een huis koopt. DUs het is een subsidie op het huis. Die er voor gezorgd heeft dat je huis veel duurder is dan het zou zijn zonder HRA, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Krijgen geld van de overheid? Nee zo zie ik het niet. Zij hoeven minder belasting te betalen. Maar ze moeten het wel betalen...Het is een korting op de belasting die je betaalt. Geen subsidie.
Dienstverlenende branche.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:02 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Russische bruiden importeren; hmmm, klinkt voor mij als mensenhandel.
en wat denk je dat het kost om het te achterhalenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar een wet is, is een recht.
[..]
Als het een paar miljoen oplevert is dat al veel.
Het is een aftrekpost, dat is per definitie geen subsidie.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:02 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
natuurlijk is het wel een subsidie. Je krijgt dat geld alleen als je een huis koopt. DUs het is een subsidie op het huis. Die er voor gezorgd heeft dat je huis veel duurder is dan het zou zijn zonder HRA, dat dan weer wel.
Ik denk dat je je iets wijs hebt laten maken. Je krijgt geen geld als je een huis koopt.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:02 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
natuurlijk is het wel een subsidie. Je krijgt dat geld alleen als je een huis koopt. DUs het is een subsidie op het huis. Die er voor gezorgd heeft dat je huis veel duurder is dan het zou zijn zonder HRA, dat dan weer wel.
Veronderstelt kan worden, gelet de tekst van het akkoord, dat er een amendement op dit betreffende wetsartikel komt of in elk geval zal worden behandeld.quote:
Ik heb het even opgezocht, de Kamer wilde dit al doorvoeren in 2009. Het is totaal 40 miljoen euro, waarvan het meeste naar Turkije en Marokko gaat.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar een wet is, is een recht.
[..]
Als het een paar miljoen oplevert is dat al veel.
Mensen die dat verschil niet zien...quote:Op donderdag 30 september 2010 18:03 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het is een aftrekpost, dat is per definitie geen subsidie.
Het was dan ook ironisch bedoeld. Punt wat ik probeer te maken is dat ik niets van hervormingen terugzie. De woningmarkt wordt niet aangepakt. De arbeidsmarkt doen ze NIETS aan en ook het onderwijs laten ze ongemoeid.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:59 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg.
[..]
3 miljard lijkt me teveel, maar alle kleine beetjes zijn meegenomen. Dit is ook zoiets waar de mensen in Nederland niets van merken, dus prima beleid.
quote:• Polygame huwelijken worden niet erkend.
quote:• Huwelijksdwang is verboden en wordt strafbaar gesteld.
quote:• Het beleid tegen schijnhuwelijken en huwelijksdwang wordt verscherpt en de
handhaving geïntensiveerd.
Inderdaad; vraag en aanbod. Legaliseren en vrije marktwerking!quote:
En meer mensen in de zorg en meer politie en die moeten ook allemaal opgeleid worden dus meer leraren..... maar waar ze ambtenaren weghalen zeggen ze niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:04 schreef DrDentz het volgende:
Minder ambtenaren maar wel een 'dierenpolitie' instellen? Wie gaat dat doen dan?
Ik denk dat geen Nederlander het daarmee oneens is.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:04 schreef Mutant01 het volgende:
Er staan trouwens ERG veel dingen die al tijden aan de orde zijn, waarvan Henk en Ingrid kennelijk denken dat het nu nog niet het geval is en dat ze daar de PVV voor nodig hebben, zoals:
[..]
[..]
[..]
40 miljoen, hoeveel gaat daarvan naar landen binnen de EU?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:03 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, de Kamer wilde dit al doorvoeren in 2009. Het is totaal 40 miljoen euro, waarvan het meeste naar Turkije en Marokko gaat.
Bron
Uhm, daar heb ik het niet over. Ik heb het erover dat dat soort zaken ALLANG aan de orde zijn.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat geen Nederlander het daarmee oneens is.
Is het ook. Hmm hoe kwam Wilders ook alweer aan zijn vrouw?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:02 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Russische bruiden importeren; hmmm, klinkt voor mij als mensenhandel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |