Jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:08 schreef Vortix het volgende:
Da's mooi kut. Tijdens het uitgaan uiteraard?
nou verwacht ik op zijn minst een verhaal met draken en zwaarden zoals die van mij laatst.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:00 schreef Vronsky het volgende:
pfffft, krakers.
Heb ik vanacht nog wat problemen mee gekregen, kutvolk
Nou, ontzettend komischquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:03 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ja.. Gigantische kutavond gehad en aan het einde ook nog mijn jas gestolen
. Ergens heel komisch eigenlijk
.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:01 schreef Pumatje het volgende:
Ach,zonder Brabant geen CD-rom, Gloeilamp, Cassetebandje, Videorecorder...
zonder Brabant waren jullie allemaal stelletje primaten gebleven :L
Woehaha!quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:01 schreef Pumatje het volgende:
Ach,zonder Brabant geen CD-rom, Gloeilamp, Cassetebandje, Videorecorder...
zonder Brabant waren jullie allemaal stelletje primaten gebleven :L
Gaan ze natuurlijk allemaal claimen & uitspreken omdat het niet waar isquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:12 schreef Rave_NL het volgende:
Ik wist trouwens niet dat de Amerikaan Edison, de Britten Davy en Swan, de Duitser Göbel en de Rus Lodygin allemaal met een zachte G spraken..
Ik hoop dat je doorhebt hoe erg je jezelf voor lul zet als je durft te beweren dat Philips de gloeilamp heeft uitgevonden..quote:
Gloeilamp hebben ze niet uitgevonden, wel beschikbaar mogelijk gemaakt voor het Nederlandsche publiek, overige zaken.. is dat wel het geval.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik hoop dat je doorhebt hoe erg je jezelf voor lul zet als je durft te beweren dat Philips de gloeilamp heeft uitgevonden..![]()
Hell, de eerste gloeilampenfabriek van Nederland was al 8 jaar aan het ronken toen Philips 'het licht zag'...
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:21 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Gloeilamp hebben ze niet uitgevonden, wel beschikbaar mogelijk gemaakt voor het Nederlandsche publiek, overige zaken.. is dat wel het geval.
Burn blijft rave
de burn blijft
quote:Gloeilampenfabriek in Nederland
De Rus Achilles de Khotinsky begon op 24 december 1883 in Rotterdam de eerste gloeilampenfabriek van Nederland; N.V. Elektriciteits-Maatschappij, Systeem 'de Khotinsky'. Naast het fabriceren van gloeilampen wilde de onderneming Rotterdam aansluiten op een lichtnet. Twee werknemers van dit bedrijf, Roothaan en Alewijnse, richtten later in Nijmegen een eigen gloeilampenfabriek op. Een paar jaar later, in 1887, begon Johan Boudewijnse de Firma Johan Boudewijnse te Middelburg en in 1889 richtte Frederic R. Pope in Venlo de gloeilampenfabriek Goossens, Pope & Co op.
Nadat Gerard Philips de wintertuin van Hotel Krasnapolsky had bezocht, raakte hij zo gefascineerd door het gloeilicht dat hij besloot gloeilampen te gaan produceren. Dit idee leidde tot de oprichting van een gloeilampenfabriek in Eindhoven in 1891. Een fabriek die uiteindelijk uitgroeide tot de multinational Koninklijke Philips Electronics.
Kan er ook om gaan zitten janken, maar daar wordt niemand vrolijk vanquote:
Oh ja, dat heb ik ook gemerkt. Ik woon momenteel in Amsterdam maar ben opgegroeid in Geldrop, vlakbij Eindhoven. Heel vervelend als mensen Brabants proberen te doen en meteen dat zangerige Limburgs uit hun smoel komtquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:02 schreef EllaN het volgende:
[..]
En ik heb ook gemerkt dat mensen heel vaak een limburgs accent gaan nadoen wanneer ik zeg dat ik uit Brabant komt.
nou vertel meidquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:59 schreef Rave_NL het volgende:
50/50 dat ik volgende week een gat in de lucht kan springen!
Laat het Rave niet horenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:26 schreef gerco94 het volgende:
Zo, net thuis van training.
Er staan vissticks op het menu
ik lust hem nog net niet rauwquote:
Lekker vissticks!quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:26 schreef gerco94 het volgende:
Zo, net thuis van training.
Er staan vissticks op het menu
nicequote:Op maandag 4 oktober 2010 19:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan zit ik volgende maand misschien zo'n 4800 klikjes verderop!
Afghanistanquote:
Noord Afrika eh?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan zit ik volgende maand misschien zo'n 4800 klikjes verderop!
ben je een denker? doe het dan nietquote:
Daarnaast hoeven ze niet uit te kijken hoor, ik heb het niet zo op Arubaanse dames...quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:07 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik had jouw 4800 klikjes niet gezien.
weet ik veel maar niet daar. maar ja moet hij natuurlijk zelf weten.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, ga lekker bij de wat ook alweer?
De goede 3 natuurlijk:quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, ga lekker bij de wat ook alweer?
Nee ik had het erover waar hij dan wel niet bijzat dat hij zulke denkbeelden erop na hield...quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:17 schreef Vronsky het volgende:
[..]
De goede 3 natuurlijk:
Verkenners, Mariniers en KCT.
ik zit helemaal nergens bij. heb voor die functie gesolliciteerd en daar liepen welgeteld 1 goeie gast rond die kon nadenken (en dat was een herintreder). maarja jij leest ook alleen als je ergens op kan zeiken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee ik had het erover waar hij dan wel niet bijzat dat hij zulke denkbeelden erop na hield...
Klopt, iemand moet het doen en laat ik daar nou allejezus goed in zijn..quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:25 schreef m.k het volgende:
[..]
ik zit helemaal nergens bij. heb voor die functie gesolliciteerd en daar liepen welgeteld 1 goeie gast rond die kon nadenken (en dat was een herintreder). maarja jij leest ook alleen als je ergens op kan zeiken.
Klopt, en dan doe ik nog geeneens mn best..quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:40 schreef EllaN het volgende:
[..]
Jij roept allerlei frustraties en irritaties bij mensen op.
Ik neem hem altijd serieus....................................quote:
Misschien ben ik immuun gewoon geworden voor hufterigheidquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Klopt, en dan doe ik nog geeneens mn best..
Maar jijquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:43 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik neem hem altijd serieus....................................
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:45 schreef EllaN het volgende:
[..]
Maar jijmariniers, verkenners en KCT.. Misschien is dat een vereiste om door Rave's harde exterieur heen te prikken naar het lieve, weke, binnenkantje
.
Ik denk dat jij onderhand uit eigen ervaring wel weet hoe wij in elkaar steken maar dit is toch echt wel van een andere orde..quote:
Hahahaquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik denk dat jij onderhand uit eigen ervaring wel weet hoe wij in elkaar steken maar dit is toch echt wel van een andere orde..
Nee hoor, ik ben niet zo vrouwonvriendelijk als ik misschien lijk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:52 schreef EllaN het volgende:
[..]
Hahaha.
Ik wilde reageren met: ' Ik ken jullie soort beter dan jullie lief is', maar dan zijn reacties als: ' marinematras, slet, hoer' onvermijdelijk vrees ik
.
en dat is niet zo natuurlijk.
Jij niet, anderen misschien welquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben niet zo vrouwonvriendelijk als ik misschien lijk.
zou betekenen dat er niemand van de ongeveer 40 mensen aangenomen dan wel door de opleiding zou komen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]Maar het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat dat slag zieltjes tijdens de opleiding eruit worden gefilterd, als ze al uberhaupt de keuringen doorkomen...
Eerst 2 keuringsrondes waar je door moet komen, de algehele selectietest waar er lui afvallen, de acceptatiegesprekken waar veel lui zich op verkijken, en dan nog een 33 weken lange figuurzaagcursus waar er flink gehakt wordt..quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:10 schreef m.k het volgende:
[..]
zou betekenen dat er niemand van de ongeveer 40 mensen aangenomen dan wel door de opleiding zou komen?
Ik heb leuke verhalen gehoord over de MAST, volgens mij valt er zelfs daar al het grootste gedeelte af?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Eerst 2 keuringsrondes waar je door moet komen, de algehele selectietest waar er lui afvallen, de acceptatiegesprekken waar veel lui zich op verkijken, en dan nog een 33 weken lange figuurzaagcursus waar er flink gehakt wordt..
Dan praat je in 1 keer over vingers op 1 hand, maximaal.
Neuh, grootste gedeelte blijft lui die simpelweg niet fit genoeg zijn, daarna lui met 'verborgen gebreken en blessures'.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:21 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik heb leuke verhalen gehoord over de MAST, volgens mij valt er zelfs daar al het grootste gedeelte af?
Was jij ook een van die zeuntjes wegafzetter of niet?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:26 schreef Remco026 het volgende:
-knip-
Nee daarvoor hadden we 13 luchtmobiel laten komenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Was jij ook een van die zeuntjes wegafzetter of niet?
Snap ik!quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:32 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Nee daarvoor hadden we 13 luchtmobiel laten komen
Zo'n rode baret is net een stoplicht, dus wie beter om de weg af te zettenquote:
Hard gewerkt! Verdiend weekendquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:32 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Nee daarvoor hadden we 13 luchtmobiel laten komen
Geloof ik niet!quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben niet zo vrouwonvriendelijk als ik misschien lijk.
Tot vijf uur en ik heb een take-home tentamen gekregen dat volgende week dinsdag af moet zijn en waarvoor ik nog vrij veel moet lezen. Lang leve de specifieke vragen op take-home tentamensquote:
tja, dat is wel wat ik het liefst wil.. Maar daarna de burger in of toch verder gaan bij defensie en dan zou ik met kockoraal een wat betere start maken.quote:
Wat een rot tijd zeg!quote:
ER loopt te batsen, vandaar zijn afwezigheid.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:43 schreef rubje het volgende:
ff een algemen vraag: is dit topi speciaal bedoelt voor gasten die vaak in DEF posten of meer voor ex-militairen of militairen die ook in DEF posten. Als het het eerste is dan vraag ik me af waar die ene ErwinRommel is gebleven die normaliter regelmatig overal in DEF post en plotseling niet meer.Je weet wel die gast in brazilie van de PARA LMB
Dit is gewoon een algemeen slap ouwehoer topic.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:43 schreef rubje het volgende:
ff een algemen vraag: is dit topi speciaal bedoelt voor gasten die vaak in DEF posten of meer voor ex-militairen of militairen die ook in DEF posten. Als het het eerste is dan vraag ik me af waar die ene ErwinRommel is gebleven die normaliter regelmatig overal in DEF post en plotseling niet meer.Je weet wel die gast in brazilie van de PARA LMB
Subtielquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:51 schreef Vronsky het volgende:
[..]
ER loopt te batsen, vandaar zijn afwezigheid.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:51 schreef Vronsky het volgende:
[..]
ER loopt te batsen, vandaar zijn afwezigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |