quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:14 schreef Rave_NL het volgende:
De enige parels van het zuiden zijn de bruggen over de rivieren naar het noorden.
nee dat zijn de trechters van de trage stront die het mooie zuiden verneuqen..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:14 schreef Rave_NL het volgende:
De enige parels van het zuiden zijn de bruggen over de rivieren naar het noorden.
Breda vooruit! De klokken luiden!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:05 schreef Pumatje het volgende:
Waar is de parel van het zuiden volgens jou hoogvlieger
naar mijn weten is dat 's-Hertogenbosch
In het land der blinden is eenoog koning.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Breda vooruit! De klokken luiden!
Breda gij blijft de Parel van 't Zuiden.
En in een woestijn is elk stuk onkruid een bloem.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:55 schreef demspec het volgende:
[..]
In het land der blinden is eenoog koning.
als dat zo is dan vraag ik om een wetenschappelijke studie naar je genen..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:33 schreef Rave_NL het volgende:
Ik mis het extra chromosoompje om met een zachte G te praten, dus mij zul je daar niet vinden..
Och, een superieuriteitsgevoel over reserve-belgen is alles behalve een sociale handicap hoor...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:42 schreef Pumatje het volgende:
[..]
als dat zo is dan vraag ik om een wetenschappelijke studie naar je genen..
misschien nieuw ras mongolen , die zonder dat chromosoompje blijkend goed functioneren, maar toch sociaal gehandicapt zijn![]()
Had ik vanochtend al gedaan... toen ging die voetballen en daarna verveelde ik me pasquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga je broertje dan lastigvallen
Limburg, Brabant, Vlaanderen. Een pot nat.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:54 schreef Pumatje het volgende:
Limburgers zijn reserve-belgen, get ur facts right boy
Van harte gefeliciteerd!quote:
je hebt geen idee waar je over praatquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Limburg, Brabant, Vlaanderen. Een pot nat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |