Mwah, zit zelf meer naar Australie te kijken, zie wel over een jaartje of 6quote:Op donderdag 30 september 2010 19:08 schreef Pumatje het volgende:
Men, zou dolgraag willen verkassen naar Brazil.
lekker weer ten allen tijde..beetje oerwoud.
Moet je dan geen andere dingen doenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Heh, nog 1 uurtje, en dan trek ik de deur achter me dicht, om nooit meer terug te komen. Vaarwel Brazilië!!!!
Blik nu richten op de toekomst, en vooruitkijken!!!
Ik post wel weer als ik in Nederland ben, bij Lotusss
lijkt me ook wel wat..quote:Op donderdag 30 september 2010 19:12 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Mwah, zit zelf meer naar Australie te kijken, zie wel over een jaartje of 6.
Als er avontuur is ben ik al blij
Vond de 2e helft een beetje tegenvallen...quote:
Goedeavond!quote:
Zekers.quote:
Goed zoquote:Op donderdag 30 september 2010 23:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zekers.Helemaal klaar voor de dienst.
Als het aan mij ligt wel...quote:Op donderdag 30 september 2010 19:22 schreef Iska het volgende:
[..]
Moet je dan geen andere dingen doen
Ik heb wel mijn grenzen hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:37 schreef Vronsky het volgende:
PJ's![]()
Als ik een Amerikaans paspoort had dan wist ik het wel hoor!
Niks houd je tegen. De Amerikanen nemen gewoon buitenlanders aan in hun strijdkrachten en van de Koningin mag het ook gewoon, mits geen vijand van Bea.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:37 schreef Vronsky het volgende:
PJ's![]()
Als ik een Amerikaans paspoort had dan wist ik het wel hoor!
Waarom geen Ranger?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:49 schreef Vortix het volgende:
[..]
Niks houd je tegen. De Amerikanen nemen gewoon buitenlanders aan in hun strijdkrachten en van de Koningin mag het ook gewoon, mits geen vijand van Bea.
Doe mij maar Marine Recon in dat geval
Maarem.. ik had dus gehoord (ja gaan we weerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:47 schreef Vronsky het volgende:
Verkenners is sowieso het beste.![]()
Maar: Vind het werk dat pj's doen erg mooi, zoiets hebben we ook nodig in Nederland, omdat het kan!
Juist zwaarder, je moet net zo veel kunnen als een Marinier, en er word mentaal heel erg veel van je verwacht, er is ook een reden waarom de meeste mensen die zich uitverkoren voelen het niet halen :d.quote:
Dit dus, jij krijgt de leiding als lt aan een groep van 30 mariniers, die afhankelijk zijn van jouw fysieke en mentale gesteldheid. Als er wat gebeurt en er moet gereageerd worden, dan is het aan jou om het groter geheel aan te sturen en te coördineren, dan zul je niet lang operatione blijven als je als een zielig hoopje met je cortexcapuchon over je kop getrokken apathisch op je rugzak blijft zitten..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:32 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Juist zwaarder, je moet net zo veel kunnen als een Marinier, en er word mentaal heel erg veel van je verwacht, er is ook een reden waarom de meeste mensen die zich uitverkoren voelen het niet halen :d.
Officieren leren alleen met mes en vork eten en rapporten scrijven..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:54 schreef hcwp het volgende:
De vraag is, Rave, zijn die off. in het oog van de marn1's en kpl's ook zulke enorme bazen, of valt het dan wel mee?
Als in, denken de marns: ik ben baas, maar mijn off is bazer?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:03 schreef Rave_NL het volgende:
Ultieme degradatie..
In de mariniersstad worden de alom bejubelde luchtmobiele gevechtstijgers ingezet als wegafzetters...
Voor de marinierskapel..
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:03 schreef Rave_NL het volgende:
Ultieme degradatie..
In de mariniersstad worden de alom bejubelde luchtmobiele gevechtstijgers ingezet als wegafzetters...
Voor de marinierskapel..
Knokploeg nodig?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:54 schreef Iska het volgende:
Vanmiddag te horen gekregen en claim van ongeveer een ton te krijgen.. lekker op je 19de. 99% komt hij er niet door omdat hij nergens op slaat maar toch maar even vriend de jurist opgebeld en die gaat het nu afhandelen.
Owjah.. weekend
The fuck?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:54 schreef Iska het volgende:
Vanmiddag te horen gekregen en claim van ongeveer een ton te krijgen.. lekker op je 19de. 99% komt hij er niet door omdat hij nergens op slaat maar toch maar even vriend de jurist opgebeld en die gaat het nu afhandelen.
Owjah.. weekend
Om te mogen dienen binnen de U.S. strijdkrachten hoeft men danwel geen Amerikaanse nationaliteit te bezitten, maar men moet wel in het bezit zijn van een zogenaamde "green card" (permanent resident card), en een swocial security number (SSN) hebben. De eerste geeft je recht om in de U.S. te verblijven, het tweede het recht om in de U.S. te werken en word vervolgens je militair regestratie nummer bij indienst treding. Verder mag men niet vergeten dat alhoewel je wel in dienst kan treden met enkel een green card en SSN niet alle dienstvakken voor je openstaan, netzomin als dat je officier kan worden. Hiervoor is eerst een inburgering nodig (die men na twee jaar dienen kan bemachtigen). Alle military occupation specialties (MOS'en) die een predicaat secret hebben vallen uit als wel alle functies (zelfs zonder security clearance) die onder USSOCOM (dus AFSOC, MARSOC, (NAVSPECWARCOM en USASOC) vallen. Dus PJ, Marine Recon, etc, etc, can je de eerste twee jaar alop je buik schrijven, en dan is het nog maar de vraag dat je door de respectivelijke selectie komt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:49 schreef Vortix het volgende:
[..]
Niks houd je tegen. De Amerikanen nemen gewoon buitenlanders aan in hun strijdkrachten en van de Koningin mag het ook gewoon, mits geen vijand van Bea.
Doe mij maar Marine Recon in dat geval
Alhoewel Ranger School open staat voor alle krijgsmachts onderdelen is het echter niet zo dat elke man in een SOF eenheid zoals bv. Marine Recon deze ook doorloopt. En het is ook nietzo dat een ieder die al Marine Recon is de Ranger School met goed gevolg afsluit. Om in Ranger School te komen moet men al in de pay grade E-5 zitten (of een waiver krijgen), aangezien een ruime militaire kentnis aanwezig moet zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:34 schreef Vortix het volgende:
Recon Marines doorlopen ook Ranger School volgens mij. Het is vooral het taakgebied van Marine Recon dat mij heel erg trekt. Rangers lijkt me ook mooi hoor, daar niet van.
yepquote:
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:43 schreef hoogvlieger het volgende:
benk weer. Woensdag voort eerst met scherp geknald. 1 uit 20 schoten mis op 100 meter, liggend, knielend en staan vrije hand en met ondersteuning. Volgende week weer bivak
Ah okay. Dank je voor de verduidelijkingquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:29 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Om te mogen dienen binnen de U.S. strijdkrachten hoeft men danwel geen Amerikaanse nationaliteit te bezitten, maar men moet wel in het bezit zijn van een zogenaamde "green card" (permanent resident card), en een swocial security number (SSN) hebben. De eerste geeft je recht om in de U.S. te verblijven, het tweede het recht om in de U.S. te werken en word vervolgens je militair regestratie nummer bij indienst treding. Verder mag men niet vergeten dat alhoewel je wel in dienst kan treden met enkel een green card en SSN niet alle dienstvakken voor je openstaan, netzomin als dat je officier kan worden. Hiervoor is eerst een inburgering nodig (die men na twee jaar dienen kan bemachtigen). Alle military occupation specialties (MOS'en) die een predicaat secret hebben vallen uit als wel alle functies (zelfs zonder security clearance) die onder USSOCOM (dus AFSOC, MARSOC, (NAVSPECWARCOM en USASOC) vallen. Dus PJ, Marine Recon, etc, etc, can je de eerste twee jaar alop je buik schrijven, en dan is het nog maar de vraag dat je door de respectivelijke selectie komt.
[..]
Alhoewel Ranger School open staat voor alle krijgsmachts onderdelen is het echter niet zo dat elke man in een SOF eenheid zoals bv. Marine Recon deze ook doorloopt. En het is ook nietzo dat een ieder die al Marine Recon is de Ranger School met goed gevolg afsluit. Om in Ranger School te komen moet men al in de pay grade E-5 zitten (of een waiver krijgen), aangezien een ruime militaire kentnis aanwezig moet zijn.
Das mooi!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo hé, vandaag heerlijk wakker geworden.................
word loodgieterquote:
Nog niet, ik zit er nu nog bovenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:54 schreef hoogvlieger het volgende:
ben je al aangekomen in de parel van het zuiden ER?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:14 schreef Rave_NL het volgende:
De enige parels van het zuiden zijn de bruggen over de rivieren naar het noorden.
nee dat zijn de trechters van de trage stront die het mooie zuiden verneuqen..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:14 schreef Rave_NL het volgende:
De enige parels van het zuiden zijn de bruggen over de rivieren naar het noorden.
Breda vooruit! De klokken luiden!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:05 schreef Pumatje het volgende:
Waar is de parel van het zuiden volgens jou hoogvlieger
naar mijn weten is dat 's-Hertogenbosch
In het land der blinden is eenoog koning.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Breda vooruit! De klokken luiden!
Breda gij blijft de Parel van 't Zuiden.
En in een woestijn is elk stuk onkruid een bloem.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:55 schreef demspec het volgende:
[..]
In het land der blinden is eenoog koning.
als dat zo is dan vraag ik om een wetenschappelijke studie naar je genen..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:33 schreef Rave_NL het volgende:
Ik mis het extra chromosoompje om met een zachte G te praten, dus mij zul je daar niet vinden..
Och, een superieuriteitsgevoel over reserve-belgen is alles behalve een sociale handicap hoor...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:42 schreef Pumatje het volgende:
[..]
als dat zo is dan vraag ik om een wetenschappelijke studie naar je genen..
misschien nieuw ras mongolen , die zonder dat chromosoompje blijkend goed functioneren, maar toch sociaal gehandicapt zijn![]()
Had ik vanochtend al gedaan... toen ging die voetballen en daarna verveelde ik me pasquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga je broertje dan lastigvallen
Limburg, Brabant, Vlaanderen. Een pot nat.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:54 schreef Pumatje het volgende:
Limburgers zijn reserve-belgen, get ur facts right boy
Van harte gefeliciteerd!quote:
je hebt geen idee waar je over praatquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Limburg, Brabant, Vlaanderen. Een pot nat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |