Waarom geen Ranger?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:49 schreef Vortix het volgende:
[..]
Niks houd je tegen. De Amerikanen nemen gewoon buitenlanders aan in hun strijdkrachten en van de Koningin mag het ook gewoon, mits geen vijand van Bea.
Doe mij maar Marine Recon in dat geval
Maarem.. ik had dus gehoord (ja gaan we weerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:47 schreef Vronsky het volgende:
Verkenners is sowieso het beste.![]()
Maar: Vind het werk dat pj's doen erg mooi, zoiets hebben we ook nodig in Nederland, omdat het kan!
Juist zwaarder, je moet net zo veel kunnen als een Marinier, en er word mentaal heel erg veel van je verwacht, er is ook een reden waarom de meeste mensen die zich uitverkoren voelen het niet halen :d.quote:
Dit dus, jij krijgt de leiding als lt aan een groep van 30 mariniers, die afhankelijk zijn van jouw fysieke en mentale gesteldheid. Als er wat gebeurt en er moet gereageerd worden, dan is het aan jou om het groter geheel aan te sturen en te coördineren, dan zul je niet lang operatione blijven als je als een zielig hoopje met je cortexcapuchon over je kop getrokken apathisch op je rugzak blijft zitten..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:32 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Juist zwaarder, je moet net zo veel kunnen als een Marinier, en er word mentaal heel erg veel van je verwacht, er is ook een reden waarom de meeste mensen die zich uitverkoren voelen het niet halen :d.
Officieren leren alleen met mes en vork eten en rapporten scrijven..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:54 schreef hcwp het volgende:
De vraag is, Rave, zijn die off. in het oog van de marn1's en kpl's ook zulke enorme bazen, of valt het dan wel mee?
Als in, denken de marns: ik ben baas, maar mijn off is bazer?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:03 schreef Rave_NL het volgende:
Ultieme degradatie..
In de mariniersstad worden de alom bejubelde luchtmobiele gevechtstijgers ingezet als wegafzetters...
Voor de marinierskapel..
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:03 schreef Rave_NL het volgende:
Ultieme degradatie..
In de mariniersstad worden de alom bejubelde luchtmobiele gevechtstijgers ingezet als wegafzetters...
Voor de marinierskapel..
Knokploeg nodig?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:54 schreef Iska het volgende:
Vanmiddag te horen gekregen en claim van ongeveer een ton te krijgen.. lekker op je 19de. 99% komt hij er niet door omdat hij nergens op slaat maar toch maar even vriend de jurist opgebeld en die gaat het nu afhandelen.
Owjah.. weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |