ik zit helemaal nergens bij. heb voor die functie gesolliciteerd en daar liepen welgeteld 1 goeie gast rond die kon nadenken (en dat was een herintreder). maarja jij leest ook alleen als je ergens op kan zeiken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee ik had het erover waar hij dan wel niet bijzat dat hij zulke denkbeelden erop na hield...
Klopt, iemand moet het doen en laat ik daar nou allejezus goed in zijn..quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:25 schreef m.k het volgende:
[..]
ik zit helemaal nergens bij. heb voor die functie gesolliciteerd en daar liepen welgeteld 1 goeie gast rond die kon nadenken (en dat was een herintreder). maarja jij leest ook alleen als je ergens op kan zeiken.
Klopt, en dan doe ik nog geeneens mn best..quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:40 schreef EllaN het volgende:
[..]
Jij roept allerlei frustraties en irritaties bij mensen op.
Ik neem hem altijd serieus....................................quote:
Misschien ben ik immuun gewoon geworden voor hufterigheidquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Klopt, en dan doe ik nog geeneens mn best..
Maar jijquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:43 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik neem hem altijd serieus....................................
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:45 schreef EllaN het volgende:
[..]
Maar jijmariniers, verkenners en KCT.. Misschien is dat een vereiste om door Rave's harde exterieur heen te prikken naar het lieve, weke, binnenkantje
.
Ik denk dat jij onderhand uit eigen ervaring wel weet hoe wij in elkaar steken maar dit is toch echt wel van een andere orde..quote:
Hahahaquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik denk dat jij onderhand uit eigen ervaring wel weet hoe wij in elkaar steken maar dit is toch echt wel van een andere orde..
Nee hoor, ik ben niet zo vrouwonvriendelijk als ik misschien lijk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:52 schreef EllaN het volgende:
[..]
Hahaha.
Ik wilde reageren met: ' Ik ken jullie soort beter dan jullie lief is', maar dan zijn reacties als: ' marinematras, slet, hoer' onvermijdelijk vrees ik
.
en dat is niet zo natuurlijk.
Jij niet, anderen misschien welquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben niet zo vrouwonvriendelijk als ik misschien lijk.
zou betekenen dat er niemand van de ongeveer 40 mensen aangenomen dan wel door de opleiding zou komen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]Maar het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat dat slag zieltjes tijdens de opleiding eruit worden gefilterd, als ze al uberhaupt de keuringen doorkomen...
Eerst 2 keuringsrondes waar je door moet komen, de algehele selectietest waar er lui afvallen, de acceptatiegesprekken waar veel lui zich op verkijken, en dan nog een 33 weken lange figuurzaagcursus waar er flink gehakt wordt..quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:10 schreef m.k het volgende:
[..]
zou betekenen dat er niemand van de ongeveer 40 mensen aangenomen dan wel door de opleiding zou komen?
Ik heb leuke verhalen gehoord over de MAST, volgens mij valt er zelfs daar al het grootste gedeelte af?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Eerst 2 keuringsrondes waar je door moet komen, de algehele selectietest waar er lui afvallen, de acceptatiegesprekken waar veel lui zich op verkijken, en dan nog een 33 weken lange figuurzaagcursus waar er flink gehakt wordt..
Dan praat je in 1 keer over vingers op 1 hand, maximaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |