Neuh, grootste gedeelte blijft lui die simpelweg niet fit genoeg zijn, daarna lui met 'verborgen gebreken en blessures'.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:21 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik heb leuke verhalen gehoord over de MAST, volgens mij valt er zelfs daar al het grootste gedeelte af?
Was jij ook een van die zeuntjes wegafzetter of niet?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:26 schreef Remco026 het volgende:
-knip-
Nee daarvoor hadden we 13 luchtmobiel laten komenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Was jij ook een van die zeuntjes wegafzetter of niet?
Snap ik!quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:32 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Nee daarvoor hadden we 13 luchtmobiel laten komen
Zo'n rode baret is net een stoplicht, dus wie beter om de weg af te zettenquote:
Hard gewerkt! Verdiend weekendquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:32 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Nee daarvoor hadden we 13 luchtmobiel laten komen
Geloof ik niet!quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben niet zo vrouwonvriendelijk als ik misschien lijk.
Tot vijf uur en ik heb een take-home tentamen gekregen dat volgende week dinsdag af moet zijn en waarvoor ik nog vrij veel moet lezen. Lang leve de specifieke vragen op take-home tentamensquote:
tja, dat is wel wat ik het liefst wil.. Maar daarna de burger in of toch verder gaan bij defensie en dan zou ik met kockoraal een wat betere start maken.quote:
Wat een rot tijd zeg!quote:
ER loopt te batsen, vandaar zijn afwezigheid.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:43 schreef rubje het volgende:
ff een algemen vraag: is dit topi speciaal bedoelt voor gasten die vaak in DEF posten of meer voor ex-militairen of militairen die ook in DEF posten. Als het het eerste is dan vraag ik me af waar die ene ErwinRommel is gebleven die normaliter regelmatig overal in DEF post en plotseling niet meer.Je weet wel die gast in brazilie van de PARA LMB
Dit is gewoon een algemeen slap ouwehoer topic.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:43 schreef rubje het volgende:
ff een algemen vraag: is dit topi speciaal bedoelt voor gasten die vaak in DEF posten of meer voor ex-militairen of militairen die ook in DEF posten. Als het het eerste is dan vraag ik me af waar die ene ErwinRommel is gebleven die normaliter regelmatig overal in DEF post en plotseling niet meer.Je weet wel die gast in brazilie van de PARA LMB
Subtielquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:51 schreef Vronsky het volgende:
[..]
ER loopt te batsen, vandaar zijn afwezigheid.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:51 schreef Vronsky het volgende:
[..]
ER loopt te batsen, vandaar zijn afwezigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |