mijn les van vandaagquote:Op woensdag 29 september 2010 23:30 schreef littledrummergirl het volgende:
regel 1: altijd je wasgoed checken
Dat zijn van die lessen die je in één keer onder de knie hebt.quote:
leermomentjequote:
Oh, als ie dan kapot gaat, stuur je een brief naar de fabrikant. Zet je daarin: ik heb hem getest, maar hij doet niet wat jullie beloven. Dus ik wil mn geld terug en een vergoeding voor het uitvoeren van een gebruikerstest.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja, gebruiksaanwijzing zei dat ie ook onder de douche kon
ik zou er bijna zelf een wasmachine door kopenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:32 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Dat zijn van die lessen die je in één keer onder de knie hebt.
dan is die niet echt slim als ze zoveel dingen nog moet leren!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
leermomentje
kheb n collega die dat altijd zegt... echt nekschot dat wijf
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh, als ie dan kapot gaat, stuur je een brief naar de fabrikant. Zet je daarin: ik heb hem getest, maar hij doet niet wat jullie beloven. Dus ik wil mn geld terug en een vergoeding voor het uitvoeren van een gebruikerstest.
Hmm, deze was in mijn hoofd leuker
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou er bijna zelf een wasmachine door kopen
op elke leeftijd kan je lerenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
dan is die niet echt slim als ze zoveel dingen nog moet leren!
ik heb er geen ruimte voorquote:
Eensquote:Op woensdag 29 september 2010 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op elke leeftijd kan je leren
m'n zoontje naar z'n moeder brengen en buurten bij Yukiquote:Op woensdag 29 september 2010 23:31 schreef beetjeB het volgende:
Waar was je heen dan Joe? vraagt ze nieuwsgierig
Ruim die rotzooi dan ook eens opquote:Op woensdag 29 september 2010 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb er geen ruimte voor
Maar als ze altijd zegt leermomentje.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op elke leeftijd kan je leren
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
m'n zoontje naar z'n moeder brengen en buurten bij Yuki
ik had nog een halfjequote:Op woensdag 29 september 2010 23:36 schreef beetjeB het volgende:Naar is dat, dan denk je dat je nog een half jointje hebt, ligt er alleen nog een bijna opgerookte in de asbak.
Hahaha ja.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had nog een halfje
Ik heb er nu alleen 5 nodig om over de shock heen te komen
zelfs zonder rotzooiquote:Op woensdag 29 september 2010 23:36 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ruim die rotzooi dan ook eens op
elke dag wachten is er één teveelquote:Op woensdag 29 september 2010 23:37 schreef beetjeB het volgende:
[..]
ah fijn, mijn nieuwgierigheid bevredigd!
Moet je 'm nu weer lang missen, of zie je 'm snel weer?
blijft kutwerk.. Je hebt het zo gedaan, maar blijft kutwerkquote:Op woensdag 29 september 2010 23:38 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Hahaha ja.
Ik ben er maar weer één aan het draaien.
ik wou nu dat ik mn eigen was deedquote:Op woensdag 29 september 2010 23:39 schreef beetjeB het volgende:
[..]
ik ben gewoon jaloers dat ik zelf moet wassen
Ja kan ik me voorstellen!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
elke dag wachten is er één teveel![]()
Maar volgende week vrijdag mag ik 'm weer ophalen
Nee joh, leuk juist!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
blijft kutwerk.. Je hebt het zo gedaan, maar blijft kutwerk
mja... Een dekbedovertrek check ik nooitquote:Op woensdag 29 september 2010 23:40 schreef Duimelot het volgende:
ik check echt altijd het wasgoed!
ook wel nodig met 3 kids die vanalles in hun zakken steken
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:40 schreef Duimelot het volgende:
ik check echt altijd het wasgoed!
ook wel nodig met 3 kids die vanalles in hun zakken steken
vrijdag-begin-middag tot zondag-einde-middag. 100 km.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:41 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen!![]()
En hoe lang heb je hem dan bij je? Woont hij ver bij je vandaan?
En als ik niet zo nieuwsgierig moet zijn moet je gewoon zeggen dat ik mijn bek moet houden!
oh die ckeck ik ook want ook daar vind ik vaak vanalles in van knuffels (nog enigsinds logisch) tot schriftjes en potloden en stenen en en en ach vanallesquote:Op woensdag 29 september 2010 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja... Een dekbedovertrek check ik nooitmn broekzakken had ik al wel gecheckt
niet als je jaren voor vrienden hebt gedraaitquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh die ckeck ik ook want ook daar vind ik vaak vanalles in van knuffels (nog enigsinds logisch) tot schriftjes en potloden en stenen en en en ach vanalles
heb echter nog geen vibo gevonden!
mn kids trouwens wel
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
vrijdag-begin-middag tot zondag-einde-middag. 100 km.
En nu je bek houwe.
'euhhhm... Nee... Euhm... Dat is... Euhm.. Dat is om je nek te masseren!'*quote:Op woensdag 29 september 2010 23:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh die ckeck ik ook want ook daar vind ik vaak vanalles in van knuffels (nog enigsinds logisch) tot schriftjes en potloden en stenen en en en ach vanalles
mn kids trouwens wel
Die van mij zag 'm wel eens, maar zei er niks over. Weet niet of dat nou positief is of niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mn kids trouwens wel
zo, veilig achter m'n pc'tje, durf ik welquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mn kids trouwens wel
Ssshtt, verpest het nou niet!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo, veilig achter m'n pc'tje, durf ik wel
jamaar, m'n gewetenquote:
bek houwequote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nja.. Ik ga mn bed maar opmaken
de eerste keer was ik m vergeten op te bergen en lag ie op t nachtkastje, was een hele simpele jelly wel knalroze.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:46 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Die van mij zag 'm wel eens, maar zei er niks over. Weet niet of dat nou positief is of niet.
ik ben verd^$%$% amper een half jaar gescheiden, denk je nou echt dat ik me nu alweer in zo'n poel van verderf ga storten?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:52 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik weet dat we elkaar nog maar net kennen, maar:?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de eerste keer was ik m vergeten op te bergen en lag ie op t nachtkastje, was een hele simpele jelly wel knalroze.
dochter kwam toen met ding in dr hand naar beneden en zei: kijk een roze wortel!!!
tweede keer was wel netjes opgeboren in nachtkastje maar sja mn kids springen nog wel es op bed en mn jongste dochter snuffelt graag blijkt
komt ze naar me toe en zegt: mama... mag ik dat roze konijntje hebben?
dus ik: huh welk roze konijntje?
zij: die op je slaapkamer in het kastje....
gewoon blozen en verder niet tever op ingaan werkt prima, kinderen voelen feilloos aan als ze t ergens niet meer over moeten hebben
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben verd^$%$% amper een half jaar gescheiden, denk je nou echt dat ik me nu alweer in zo'n poel van verderf ga storten?
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de eerste keer was ik m vergeten op te bergen en lag ie op t nachtkastje, was een hele simpele jelly wel knalroze.
dochter kwam toen met ding in dr hand naar beneden en zei: kijk een roze wortel!!!
tweede keer was wel netjes opgeboren in nachtkastje maar sja mn kids springen nog wel es op bed en mn jongste dochter snuffelt graag blijkt
komt ze naar me toe en zegt: mama... mag ik dat roze konijntje hebben?
dus ik: huh welk roze konijntje?
zij: die op je slaapkamer in het kastje....
gewoon blozen en verder niet tever op ingaan werkt prima, kinderen voelen feilloos aan als ze t ergens niet meer over moeten hebben
zie m'n editquote:
nu: bijna 13, 8 en 5quote:Op woensdag 29 september 2010 23:55 schreef beetjeB het volgende:
[..]
hahaha ja, geweldig! Hoe oud zijn die van jou als ik vragen mag?
Ja, ik had het over die van mij he '). 10 is ie.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nu: bijna 13, 8 en 5
toen een stuk jonger
en die van jou? neem tenminste aan dat jij ook kid(s) hebt?
als het niet kwaadschiks wil, dan maar goedschiksquote:Op woensdag 29 september 2010 23:58 schreef beetjeB het volgende:
[..]
![]()
jij gaat maar gewoon zoeken joe, luie hond.
quote:Op donderdag 30 september 2010 00:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als het niet kwaadschiks wil, dan maar goedschiks
ja daaromquote:Op woensdag 29 september 2010 23:59 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja, ik had het over die van mij he '). 10 is ie.
quote:
Och, ik heb mijn bevallingsverhaal ook al gepost hier.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja daarom
ie is een jongen!?
(hier 2 meiden en een jongetje)
en gelukkig is HW er niet anders begon ie meteen weer te zeuren
quote:Op donderdag 30 september 2010 00:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ging film kijken
heb alleen de film gemist
en is zo bedtijd voor mij nu eigenlijk...
kan ze hem niet ff testen voor je?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:zus heeft m onderschept.. Hij zat alleen al in de droger en ze weet niet of ie t nog doet
oh hahaha dan val ik wel meequote:Op donderdag 30 september 2010 00:02 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Och, ik heb mijn bevallingsverhaal ook al gepost hier.Ja het is een jongen, en wat voor één.
ik voel me gestalktquote:
dat dusquote:Op donderdag 30 september 2010 00:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
kan ze hem niet ff testen voor je?
poeh nee moet ik niet doen was gisteren ook al laat en morgen gewoon weer werken.....quote:Op donderdag 30 september 2010 00:03 schreef beetjeB het volgende:
[..]
weltrusten dan
Hier nog maar weer even zappen, kan toch nog niet slapen. Hm, Vertigo is net begonnen, maar die duurt weer tot 2 uur...
Och, ik heb het er af en toe vast wel over, hoort er wel bij.. Ik lees ook wel eens iets wat me niet zo boeit, zeur ik ook niet over.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh hahaha dan val ik wel mee
ach afentoe sluipt t er even in maar probeer er wel op te letten
maar zo met tally die dan even uitgelaten hier aan komt dan sleep ik wel eens mee hahaha
ik heb 3 bevallingsverhalen maar ik zal ze voor me houden![]()
dit is [Singles], hier doet men niet anders.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:10 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Och, ik heb het er af en toe vast wel over, hoort er wel bij.. Ik lees ook wel eens iets wat me niet zo boeit, zeur ik ook niet over.
Jij zeurt gelukkig nooitquote:Op donderdag 30 september 2010 00:10 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Och, ik heb het er af en toe vast wel over, hoort er wel bij.. Ik lees ook wel eens iets wat me niet zo boeit, zeur ik ook niet over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Dit ook dusquote:Op donderdag 30 september 2010 00:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dit is [Singles], hier doet men niet anders.
quote:Op donderdag 30 september 2010 00:12 schreef YipYip het volgende:
[..]
Jij zeurt gelukkig nooithey YipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
stalk stalkquote:Op donderdag 30 september 2010 00:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dit is [Singles], hier doet men niet anders.
quote:Op donderdag 30 september 2010 00:12 schreef YipYip het volgende:
[..]
Jij zeurt gelukkig nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben een schatje he
Not so fucking special after all
Ja maar dan moet ik wel aan je zittenquote:Op donderdag 30 september 2010 00:13 schreef JoeBravo het volgende:
btw, wil iemand mij ff het bed in schoppen? ik was van plan uitgerust op m'n sollicitatie te verschijnen
Hey Joequote:Op donderdag 30 september 2010 00:13 schreef JoeBravo het volgende:
btw, wil iemand mij ff het bed in schoppen? ik was van plan uitgerust op m'n sollicitatie te verschijnen
quote:Op donderdag 30 september 2010 00:13 schreef JoeBravo het volgende:
correctie: iemand, m.u.v. beetjeBquote:Op donderdag 30 september 2010 00:15 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik wel aan je zitten
quote:Op donderdag 30 september 2010 00:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hey Joe
*schopt* EN NU SLAPEN ...
thnxquote:Op donderdag 30 september 2010 00:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
slapen joe! morgen fris en fruitig solliciteren
succes
Ja helemaal vergeten JOE!!!! succes met solliciteren morgen..uhm...straksquote:Op donderdag 30 september 2010 00:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
slapen joe! morgen fris en fruitig solliciteren
succes
jij nietquote:
schoppen doe ik niet maar ik ga mn bedje in, ga je mee?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:13 schreef JoeBravo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 september 2010 00:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
schoppen doe ik niet maar ik ga mn bedje in, ga je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lig er al in, wekker is gezet en phone gaat zo uit.
Bedankt voor de support allemaal
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
ik lig ookquote:Op donderdag 30 september 2010 00:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Lig er al in, wekker is gezet en phone gaat zo uit.
Bedankt voor de support allemaal
Slaap lekker duimpjequote:Op donderdag 30 september 2010 00:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik lig ook
heb 2 uur geleden al een welterusten smsje gehad dus zal nu zonder moeten doen
dus dan maar hier
WELTERUSTEN ALLEMAAL voor later alvast
en JB voor nu![]()
ik misbruik graag meer dan je hartquote:
Oeh...dan ga ik het bed maar alvast voorverwarmenquote:Op donderdag 30 september 2010 00:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik misbruik graag meer dan je hart![]()
![]()
ik ga zo ook maar, moet om 11 uur bij de fysio zijn.. Dan kan ik nu nog even lezenquote:Op donderdag 30 september 2010 00:41 schreef YipYip het volgende:
[..]
Oeh...dan ga ik het bed maar alvast voorverwarmen
Slaap lekker,al mijn vrienden in [Singles]![]()
quote:Op donderdag 30 september 2010 00:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga zo ook maar, moet om 11 uur bij de fysio zijn.. Dan kan ik nu nog even lezen
Slaap lekker
Succes morgenquote:Op donderdag 30 september 2010 00:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga zo ook maar, moet om 11 uur bij de fysio zijn.. Dan kan ik nu nog even lezen
Slaap lekker
jij ook vastquote:
ik laat het je wetenquote:
Waar is de echte nachtploeg geblevenquote:Op donderdag 30 september 2010 02:04 schreef Spezza19 het volgende:
Veel meer gebeurt er hier niet....
De mijne gaat vandaag op 10, even langs de boekhandel.. (Stomme bol.comquote:Op donderdag 30 september 2010 02:24 schreef PeuRac het volgende:
Hier, totdat t eten op is, om 8u gaat de wekker weer![]()
Klote, maar dan zit ik al in de treinquote:Op donderdag 30 september 2010 02:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De mijne gaat vandaag op 10, even langs de boekhandel.. (Stomme bol.com)
Ook lekkerquote:Op donderdag 30 september 2010 02:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klote, maar dan zit ik al in de treinstomme organisatie die me een treinkaart ipv parkeerkaart geeft
* PeuRac overweegt nog om te gaan parkeren met een perskaart
Ik wou dat ze parkeer vergunningen hadden hier, dan kon ik tenminste fatsoenlijk parkeren, ipv de helft van de tijd op de stoep te moeten staanquote:Op donderdag 30 september 2010 02:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook lekker
Broertje moet hier een bezoekerskaart voor me halen, totdat we mij in kunnen schrijven officieel.. Maar ik heb ook al geregistreerd bij Yellowbrick
Op zich vond ik het wel leuk hoor, maar ja ik word toch liever overdag voor zoiets gebeld dan midden in de nacht als ik slaap.quote:
quote:
quote:Bigamie is een vrouw te veel hebben, monogamie is hetzelfde.
It's a small world after allquote:Op donderdag 30 september 2010 08:22 schreef Ang3l het volgende:
![]()
Spreekt een vriendin van me me net aan:
Hey daar ben je. Date volgende week donderdag?
Huh? Hoe weet jij dat?
Kreeg gister een sms van een vriendin van me: Mijn homo heet een date met jouw homo
Hij praat erover.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:22 schreef Ang3l het volgende:
![]()
Spreekt een vriendin van me me net aan:
Hey daar ben je. Date volgende week donderdag?
Huh? Hoe weet jij dat?
Kreeg gister een sms van een vriendin van me: Mijn homo heet een date met jouw homo
Succes in de regen!quote:Op donderdag 30 september 2010 09:24 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb een pak aanvoor t eerst sinds lange tijd
![]()
*naar de trein gaat lopen
Ja!quote:
quote:
Omdat je zo lekker onzeker bent!quote:Op donderdag 30 september 2010 09:36 schreef Ang3l het volgende:
HOEZO BEN IK NU INEENS LIEF EN SCHATTIG?!
Dat ben je gewoon. Take it like a man!quote:Op donderdag 30 september 2010 09:36 schreef Ang3l het volgende:
HOEZO BEN IK NU INEENS LIEF EN SCHATTIG?!
quote:Op donderdag 30 september 2010 09:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Omdat je zo lekker onzeker bent!
quote:Op donderdag 30 september 2010 09:40 schreef Ang3l het volgende:
Ja.
Nou.
Uhm.
Dat ben ik SOWIESO alEn daten is altijd eng en onzeker. En ook nog eens nieuw voor me.
Dus.
Naar mijn idee is het een goed teken, maar vrouwen praten overal over. Dus vraag het even aan de mannen!quote:Maar het is wel een goed teken, toch?
Dat is iets universeels hoor. Praten over een date is een goed teken.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Naar mijn idee is het een goed teken, maar vrouwen praten overal over. Dus vraag het even aan de mannen!
Hangt er toch vanaf hoe die over je praatquote:Op donderdag 30 september 2010 09:40 schreef Ang3l het volgende:
Maar het is wel een goed teken, toch?
"Haha ik ga die Ang3l volgende week toch eens ff anaal uitwonen en dan dumpen"quote:Op donderdag 30 september 2010 09:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is iets universeels hoor. Praten over een date is een goed teken.
dat is een understatementquote:Op donderdag 30 september 2010 09:44 schreef stbabylon het volgende:
Mijn homo heeft een date met jouw homo!
Ik vind het hem best wel briljant!
Maar het si wel zoquote:
Mijn homo is verhuisd naar Amsterdamquote:Op donderdag 30 september 2010 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft elke vrouw een homo eigenlijk?
Nee, ik niet geloof ik.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan schaamt ie zich er iig niet voor dat ie een date met me heeft.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is iets universeels hoor. Praten over een date is een goed teken.
Hey is al 2-0 voor de auto bij mij. K ben dus al nat en mn 1e trein en de aansluiting zijn uitgevallenquote:
Als dat zo is stuur ik mijn hetero's op hem afquote:Op donderdag 30 september 2010 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
"Haha ik ga die Ang3l volgende week toch eens ff anaal uitwonen en dan dumpen"
is ook praten over een date
Jij bent onverbeterlijk....quote:Op donderdag 30 september 2010 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan schaamt ie zich er iig niet voor dat ie een date met me heeft.
En... hij noemt het een date!
Of..... hij zei "Ik heb een afspraak met die sukkel .... toch maar ff doen, kan ik hem afzeiken" .... en dat die vrouwen er dna van maken dat het een date is tussen de 2 homo's!
Zouden ze wel moeten hebben vind ik. Zo handig.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja die ninja-edit was echt vreemd... ik wilde ECHT sukkel typen.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij bent onverbeterlijk....
En, ninja-edit
Tibo niet?quote:
Mag daar voor de heteroman dan een 18 jarig sletje bij voor in de kelder?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zouden ze wel moeten hebben vind ik. Zo handig.
Net als een neger. Iedereen zou er eentje in huis moeten hebben
IK ben voor!
ja, dat doen ze vaker.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn homo is verhuisd naar Amsterdam
Voor de hetero-man mag dat jaquote:Op donderdag 30 september 2010 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mag daar voor de heteroman dan een 18 jarig sletje bij voor in de kelder?
Mag ik er eentje voor op zolder?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een lesbo kan je krijgenquote:Op donderdag 30 september 2010 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moest er ook wel om lachenquote:Op donderdag 30 september 2010 09:44 schreef stbabylon het volgende:
Mijn homo heeft een date met jouw homo!
Ik vind het hem best wel briljant!
eh ja tuurlijk. zolang het maar een afsluitbare ruimte is.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag ik er eentje voor op zolder?
Ik zei "hetero-man". Sinds wanneer ben jij dat?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig, anders had ik die van mij weer weg moeten doen.
Het stereotype lesbo wel ja, maar mijn zusje en nichten vind ik leukquote:
quote:
Die van Zaterdag was opzich ook wel een beetje typisch, maar damn wat heb ik gelachen met dr, en de manier waarop wij met elkaar omgingen was ook niet echt anti-man zeg maarquote:Op donderdag 30 september 2010 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het stereotype lesbo wel ja, maar mijn zusje en nichten vind ik leuk
Helaas niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lesbo's zijn homo'squote:Op donderdag 30 september 2010 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
het ging over lesbo's, niet homo's![]()
Ach, ze zijn beide wijfquote:Op donderdag 30 september 2010 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
het ging over lesbo's, niet homo's![]()
Soms kun je ze lokken.quote:
Wat een vrolijke binnenkomstquote:Op donderdag 30 september 2010 09:56 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Hahaha, wat een goed begin van de dag!
Dat, en de schattigheid van Ang3l![]()
Goedemorgen mensen
Lesbo's zijn geen vrouwen!!!quote:
Oja, dat hoort er ook nog bij, vrije liefde en een gebrek aan monogamie.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die van Zaterdag was opzich ook wel een beetje typisch, maar damn wat heb ik gelachen met dr, en de manier waarop wij met elkaar omgingen was ook niet echt anti-man zeg maar.
Dr vriendin vond het allemaal best, die was met een of andere blondine bezig, ik mocht mijn gang gaan.
quote:
You put your finger in a dyke!quote:Op donderdag 30 september 2010 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die van Zaterdag was opzich ook wel een beetje typisch, maar damn wat heb ik gelachen met dr, en de manier waarop wij met elkaar omgingen was ook niet echt anti-man zeg maar.
Dr vriendin vond het allemaal best, die was met een of andere blondine bezig, ik mocht mijn gang gaan.
quote:Op donderdag 30 september 2010 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je liegt dat je barstquote:Op donderdag 30 september 2010 09:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja, dat hoort er ook nog bij, vrije liefde en een gebrek aan monogamie.
Ik ben denk ik gewoon ouderwets.
Nee, ik kom te weinig in eindhoven. En dan zou robin ook eerder mijn homo zijn, daar had ik meer contact meequote:Op donderdag 30 september 2010 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tibo niet?
Of zie je die bijna nooit?
Veel niet inderdaadquote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms kun je ze lokken.
Dan zet je de voordeur open en een Jillz open op tafel.
Ventilator er achteer, richting de deur.
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:02 schreef JoeBravo het volgende:
Zo, sollicitatie en DDD overleefd
Die sukkelt ookw at raak zeg...quote:Op donderdag 30 september 2010 10:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee, ik kom te weinig in eindhoven. En dan zou robin ook eerder mijn homo zijn, daar had ik meer contact mee
Ach, het was er het feestje voor, zullen we maar zeggenquote:
Is ze een zgn lipstick-lesbo?quote:
DDD? Hoe ging t gesprek?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:02 schreef JoeBravo het volgende:
Zo, sollicitatie en DDD overleefd
ja, denk dat er wel een vervolggesprek in zitquote:Op donderdag 30 september 2010 10:03 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja, ging het goed?
En wat is DDD?
Pics or it ain't true!quote:
Vorig jaar ging ik expres naar de DDD (in Rotterdam) om intense drukte mee te maken. Vechtende wijven om het laatste paar schoenen. Ruilhandel bij de kassa. Discussies over prijzen. Maar niets hiervan helaas.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, denk dat er wel een vervolggesprek in zit
DDD = drie dwaze dagen @ Bijenkorf
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik liep om half 10 de vestiging in Arnhem in en toen waren de 1e artikelen al uitverkochtquote:
Ohja,daarom moet k uit de buurt blijvenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
We zijn geen Amerikanenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vorig jaar ging ik expres naar de DDD (in Rotterdam) om intense drukte mee te maken. Vechtende wijven om het laatste paar schoenen. Ruilhandel bij de kassa. Discussies over prijzen. Maar niets hiervan helaas.
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik liep om half 10 de vestiging in Arnhem in en toen waren de 1e artikelen al uitverkocht
de schoenen die ik er vorig jaar heb gekocht zijn aan vervanging toequote:Op donderdag 30 september 2010 10:07 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Oh ja, wat deed jij daar dan? Daar wil ik nog niet eens rondlopen!
En wat gaaf dat het zo goed ging man!
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de schoenen die ik er vorig jaar heb gekocht zijn aan vervanging toe
Moet je dan deze keer geen fatsoenlijke schoenen kopen?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de schoenen die ik er vorig jaar heb gekocht zijn aan vervanging toe
je hebt me duidelijk nog nooit in het echt gezienquote:Op donderdag 30 september 2010 10:09 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik zie me jou dan zo voor me, grote stoere Joe, dia allemaal hysterische vrouwen aan de kant schuift, om bij ZIJN schoenen te komen.
de reputatie is schromelijk overdreven imoquote:Op donderdag 30 september 2010 10:10 schreef Nouk84 het volgende:
De DDD van de Bijenkorf, verschrikkelijk
Niet iedereen heeft 10 paarquote:Op donderdag 30 september 2010 10:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet je dan deze keer geen fatsoenlijke schoenen kopen?
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je hebt me duidelijk nog nooit in het echt gezien
Als je schoenen elke dag draagt, gaan ze in werkelijke draagtijd ook minder lang mee. Overigens doet goed onderhoudt veelquote:Op donderdag 30 september 2010 10:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, dat heeft er toch ook niets mee te maken . . .
De stoptreinquote:Op donderdag 30 september 2010 10:17 schreef PeuRac het volgende:
Iemand die weet hoe je van Zuid/WTC t snelst/makkelijkst naar de RAI komt?
Dat ga ik me straks ook afvragen denk ik ja. Klanten die willen dat je de hele dag bij een project blijftquote:Op donderdag 30 september 2010 10:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit hier op mijn werk me echt af te vragen wat ik hier in hemelsnaam doe
Kwartiertje lopen, je kan langs het spoor blijven lopen. Ben je er zoquote:Op donderdag 30 september 2010 10:17 schreef PeuRac het volgende:
Iemand die weet hoe je van Zuid/WTC t snelst/makkelijkst naar de RAI komt?
Edit,met het OV dus, met de auto weet ik het maar heb ik nu niet bij me
Ik vind dat. Hoe de reputatie ook is.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:11 schreef JoeBravo het volgende:
de reputatie is schromelijk overdreven imo
Trein: 2 min.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Kwartiertje lopen, je kan langs het spoor blijven lopen. Ben je er zo![]()
Anders is bus het snelst denk
ik wou dat ik het kon!quote:
Ik wilde net zeggen!quote:Op donderdag 30 september 2010 10:20 schreef Samzz het volgende:
Het was een man die over schoenen begon
Wou = spreektaal (vreselijke spreektaal, maar dat terzijde)quote:Op donderdag 30 september 2010 10:21 schreef JoeBravo het volgende:
crap, nu twijfel ik of wou of wilde goed NL is
Had hij niet gedaan als er hier geen vrouwen warenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
sssssst!!quote:Op donderdag 30 september 2010 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit heerlijk thuisquote:Op donderdag 30 september 2010 10:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit hier op mijn werk me echt af te vragen wat ik hier in hemelsnaam doe
De metro rijdt 10 keer vakerquote:
Hoezo? Je kan toch een dagkaartje halen.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:22 schreef PeuRac het volgende:
K bedenk me net dat k geen ov-chipkaart heb. Dus k moet wel lopen denk ikKut stad
jezus wat een domme opmerking weer, blijf lekker weg danquote:Op donderdag 30 september 2010 10:22 schreef PeuRac het volgende:
K bedenk me net dat k geen ov-chipkaart heb. Dus k moet wel lopen denk ikKut stad
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wou = spreektaal (vreselijke spreektaal, maar dat terzijde)
Wilde = schrijftaal.
Je bent vrij?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:22 schreef djayzz het volgende:
Ik zit heerlijk thuisin mijn eigen huis, niemand in de buurt
![]()
eindelijk rust
trein rijdt net binnenquote:
Met de trein had hij wel gewoon kunnen gaan met een kaartjequote:Op donderdag 30 september 2010 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jezus wat een domme opmerking weer, blijf lekker weg dan.
Ja, ik dacht als ik dinsdagavond laat terug kom, is het wel lekker om een paar dagen extra vrij te hebbenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je bent vrij?![]()
Mijn geschatte reistijd voor vanavond is 2 uur en 11 min.![]()
![]()
Ik moet hier zijn voor mijn netwerk, zodat ik sneller een klus kan krijgen, maar ik heb vanaf dinsdag een klus. Hier zitten is dus zo nutteloos. Oh well...quote:Op donderdag 30 september 2010 10:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zit heerlijk thuisin mijn eigen huis, niemand in de buurt
![]()
eindelijk rust
Wilde, maar omdat jij het bent, mag wou, voor deze keer...quote:Op donderdag 30 september 2010 10:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik wou dat ik het kon!
crap, nu twijfel ik of wou of wilde goed NL is
Lekker!quote:Op donderdag 30 september 2010 10:25 schreef djayzz het volgende:
Ja, ik dacht als ik dinsdagavond laat terug kom, is het wel lekker om een paar dagen extra vrij te hebben![]()
wat, je hoeft niet naar maastricht !
Slim!quote:Op donderdag 30 september 2010 10:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, ik dacht als ik dinsdagavond laat terug kom, is het wel lekker om een paar dagen extra vrij te hebben![]()
wat, je hoeft niet naar maastricht !
in elke OV soort kan je gewoon een dagkaartje oid halenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met de trein had hij wel gewoon kunnen gaan met een kaartje
Dat is een vrouwelijke mooie lesbo die op haar uiterlijk let en zo.quote:
owja, crapquote:Op donderdag 30 september 2010 10:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekker!
Nee, maar ja. Is met file..
En zo goedkoop is lang niet alles.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:10 schreef Nouk84 het volgende:
De DDD van de Bijenkorf, verschrikkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |