de reputatie is schromelijk overdreven imoquote:Op donderdag 30 september 2010 10:10 schreef Nouk84 het volgende:
De DDD van de Bijenkorf, verschrikkelijk
Niet iedereen heeft 10 paarquote:Op donderdag 30 september 2010 10:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet je dan deze keer geen fatsoenlijke schoenen kopen?
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je hebt me duidelijk nog nooit in het echt gezien
Als je schoenen elke dag draagt, gaan ze in werkelijke draagtijd ook minder lang mee. Overigens doet goed onderhoudt veelquote:Op donderdag 30 september 2010 10:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, dat heeft er toch ook niets mee te maken . . .
De stoptreinquote:Op donderdag 30 september 2010 10:17 schreef PeuRac het volgende:
Iemand die weet hoe je van Zuid/WTC t snelst/makkelijkst naar de RAI komt?
Dat ga ik me straks ook afvragen denk ik ja. Klanten die willen dat je de hele dag bij een project blijftquote:Op donderdag 30 september 2010 10:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit hier op mijn werk me echt af te vragen wat ik hier in hemelsnaam doe
Kwartiertje lopen, je kan langs het spoor blijven lopen. Ben je er zoquote:Op donderdag 30 september 2010 10:17 schreef PeuRac het volgende:
Iemand die weet hoe je van Zuid/WTC t snelst/makkelijkst naar de RAI komt?
Edit,met het OV dus, met de auto weet ik het maar heb ik nu niet bij me
Ik vind dat. Hoe de reputatie ook is.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:11 schreef JoeBravo het volgende:
de reputatie is schromelijk overdreven imo
Trein: 2 min.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Kwartiertje lopen, je kan langs het spoor blijven lopen. Ben je er zo![]()
Anders is bus het snelst denk
ik wou dat ik het kon!quote:
Ik wilde net zeggen!quote:Op donderdag 30 september 2010 10:20 schreef Samzz het volgende:
Het was een man die over schoenen begon
Wou = spreektaal (vreselijke spreektaal, maar dat terzijde)quote:Op donderdag 30 september 2010 10:21 schreef JoeBravo het volgende:
crap, nu twijfel ik of wou of wilde goed NL is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |