quote:Op donderdag 30 september 2010 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms kun je ze lokken.
Dan zet je de voordeur open en een Jillz open op tafel.
Ventilator er achteer, richting de deur.
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:02 schreef JoeBravo het volgende:
Zo, sollicitatie en DDD overleefd
Die sukkelt ookw at raak zeg...quote:Op donderdag 30 september 2010 10:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee, ik kom te weinig in eindhoven. En dan zou robin ook eerder mijn homo zijn, daar had ik meer contact mee
Ach, het was er het feestje voor, zullen we maar zeggenquote:
Is ze een zgn lipstick-lesbo?quote:
DDD? Hoe ging t gesprek?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:02 schreef JoeBravo het volgende:
Zo, sollicitatie en DDD overleefd
ja, denk dat er wel een vervolggesprek in zitquote:Op donderdag 30 september 2010 10:03 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja, ging het goed?
En wat is DDD?
Pics or it ain't true!quote:
Vorig jaar ging ik expres naar de DDD (in Rotterdam) om intense drukte mee te maken. Vechtende wijven om het laatste paar schoenen. Ruilhandel bij de kassa. Discussies over prijzen. Maar niets hiervan helaas.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, denk dat er wel een vervolggesprek in zit
DDD = drie dwaze dagen @ Bijenkorf
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik liep om half 10 de vestiging in Arnhem in en toen waren de 1e artikelen al uitverkochtquote:
Ohja,daarom moet k uit de buurt blijvenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
We zijn geen Amerikanenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vorig jaar ging ik expres naar de DDD (in Rotterdam) om intense drukte mee te maken. Vechtende wijven om het laatste paar schoenen. Ruilhandel bij de kassa. Discussies over prijzen. Maar niets hiervan helaas.
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik liep om half 10 de vestiging in Arnhem in en toen waren de 1e artikelen al uitverkocht
de schoenen die ik er vorig jaar heb gekocht zijn aan vervanging toequote:Op donderdag 30 september 2010 10:07 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Oh ja, wat deed jij daar dan? Daar wil ik nog niet eens rondlopen!
En wat gaaf dat het zo goed ging man!
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de schoenen die ik er vorig jaar heb gekocht zijn aan vervanging toe
Moet je dan deze keer geen fatsoenlijke schoenen kopen?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de schoenen die ik er vorig jaar heb gekocht zijn aan vervanging toe
je hebt me duidelijk nog nooit in het echt gezienquote:Op donderdag 30 september 2010 10:09 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik zie me jou dan zo voor me, grote stoere Joe, dia allemaal hysterische vrouwen aan de kant schuift, om bij ZIJN schoenen te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |