eh ja tuurlijk. zolang het maar een afsluitbare ruimte is.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag ik er eentje voor op zolder?
Ik zei "hetero-man". Sinds wanneer ben jij dat?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig, anders had ik die van mij weer weg moeten doen.
Het stereotype lesbo wel ja, maar mijn zusje en nichten vind ik leukquote:
quote:
Die van Zaterdag was opzich ook wel een beetje typisch, maar damn wat heb ik gelachen met dr, en de manier waarop wij met elkaar omgingen was ook niet echt anti-man zeg maarquote:Op donderdag 30 september 2010 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het stereotype lesbo wel ja, maar mijn zusje en nichten vind ik leuk
Helaas niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft elke vrouw een homo eigenlijk?
Lesbo's zijn homo'squote:Op donderdag 30 september 2010 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
het ging over lesbo's, niet homo's![]()
Ach, ze zijn beide wijfquote:Op donderdag 30 september 2010 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
het ging over lesbo's, niet homo's![]()
Soms kun je ze lokken.quote:
Wat een vrolijke binnenkomstquote:Op donderdag 30 september 2010 09:56 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Hahaha, wat een goed begin van de dag!
Dat, en de schattigheid van Ang3l![]()
Goedemorgen mensen
Lesbo's zijn geen vrouwen!!!quote:
Oja, dat hoort er ook nog bij, vrije liefde en een gebrek aan monogamie.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die van Zaterdag was opzich ook wel een beetje typisch, maar damn wat heb ik gelachen met dr, en de manier waarop wij met elkaar omgingen was ook niet echt anti-man zeg maar.
Dr vriendin vond het allemaal best, die was met een of andere blondine bezig, ik mocht mijn gang gaan.
quote:
You put your finger in a dyke!quote:Op donderdag 30 september 2010 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die van Zaterdag was opzich ook wel een beetje typisch, maar damn wat heb ik gelachen met dr, en de manier waarop wij met elkaar omgingen was ook niet echt anti-man zeg maar.
Dr vriendin vond het allemaal best, die was met een of andere blondine bezig, ik mocht mijn gang gaan.
quote:Op donderdag 30 september 2010 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je liegt dat je barstquote:Op donderdag 30 september 2010 09:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja, dat hoort er ook nog bij, vrije liefde en een gebrek aan monogamie.
Ik ben denk ik gewoon ouderwets.
Nee, ik kom te weinig in eindhoven. En dan zou robin ook eerder mijn homo zijn, daar had ik meer contact meequote:Op donderdag 30 september 2010 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tibo niet?
Of zie je die bijna nooit?
Veel niet inderdaadquote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms kun je ze lokken.
Dan zet je de voordeur open en een Jillz open op tafel.
Ventilator er achteer, richting de deur.
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:02 schreef JoeBravo het volgende:
Zo, sollicitatie en DDD overleefd
Die sukkelt ookw at raak zeg...quote:Op donderdag 30 september 2010 10:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee, ik kom te weinig in eindhoven. En dan zou robin ook eerder mijn homo zijn, daar had ik meer contact mee
Ach, het was er het feestje voor, zullen we maar zeggenquote:
Is ze een zgn lipstick-lesbo?quote:
DDD? Hoe ging t gesprek?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:02 schreef JoeBravo het volgende:
Zo, sollicitatie en DDD overleefd
ja, denk dat er wel een vervolggesprek in zitquote:Op donderdag 30 september 2010 10:03 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja, ging het goed?
En wat is DDD?
Pics or it ain't true!quote:
Vorig jaar ging ik expres naar de DDD (in Rotterdam) om intense drukte mee te maken. Vechtende wijven om het laatste paar schoenen. Ruilhandel bij de kassa. Discussies over prijzen. Maar niets hiervan helaas.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, denk dat er wel een vervolggesprek in zit
DDD = drie dwaze dagen @ Bijenkorf
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik liep om half 10 de vestiging in Arnhem in en toen waren de 1e artikelen al uitverkochtquote:
Ohja,daarom moet k uit de buurt blijvenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
We zijn geen Amerikanenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vorig jaar ging ik expres naar de DDD (in Rotterdam) om intense drukte mee te maken. Vechtende wijven om het laatste paar schoenen. Ruilhandel bij de kassa. Discussies over prijzen. Maar niets hiervan helaas.
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik liep om half 10 de vestiging in Arnhem in en toen waren de 1e artikelen al uitverkocht
de schoenen die ik er vorig jaar heb gekocht zijn aan vervanging toequote:Op donderdag 30 september 2010 10:07 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Oh ja, wat deed jij daar dan? Daar wil ik nog niet eens rondlopen!
En wat gaaf dat het zo goed ging man!
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de schoenen die ik er vorig jaar heb gekocht zijn aan vervanging toe
Moet je dan deze keer geen fatsoenlijke schoenen kopen?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de schoenen die ik er vorig jaar heb gekocht zijn aan vervanging toe
je hebt me duidelijk nog nooit in het echt gezienquote:Op donderdag 30 september 2010 10:09 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik zie me jou dan zo voor me, grote stoere Joe, dia allemaal hysterische vrouwen aan de kant schuift, om bij ZIJN schoenen te komen.
de reputatie is schromelijk overdreven imoquote:Op donderdag 30 september 2010 10:10 schreef Nouk84 het volgende:
De DDD van de Bijenkorf, verschrikkelijk
Niet iedereen heeft 10 paarquote:Op donderdag 30 september 2010 10:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet je dan deze keer geen fatsoenlijke schoenen kopen?
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je hebt me duidelijk nog nooit in het echt gezien
Als je schoenen elke dag draagt, gaan ze in werkelijke draagtijd ook minder lang mee. Overigens doet goed onderhoudt veelquote:Op donderdag 30 september 2010 10:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, dat heeft er toch ook niets mee te maken . . .
De stoptreinquote:Op donderdag 30 september 2010 10:17 schreef PeuRac het volgende:
Iemand die weet hoe je van Zuid/WTC t snelst/makkelijkst naar de RAI komt?
Dat ga ik me straks ook afvragen denk ik ja. Klanten die willen dat je de hele dag bij een project blijftquote:Op donderdag 30 september 2010 10:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit hier op mijn werk me echt af te vragen wat ik hier in hemelsnaam doe
Kwartiertje lopen, je kan langs het spoor blijven lopen. Ben je er zoquote:Op donderdag 30 september 2010 10:17 schreef PeuRac het volgende:
Iemand die weet hoe je van Zuid/WTC t snelst/makkelijkst naar de RAI komt?
Edit,met het OV dus, met de auto weet ik het maar heb ik nu niet bij me
Ik vind dat. Hoe de reputatie ook is.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:11 schreef JoeBravo het volgende:
de reputatie is schromelijk overdreven imo
Trein: 2 min.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Kwartiertje lopen, je kan langs het spoor blijven lopen. Ben je er zo![]()
Anders is bus het snelst denk
ik wou dat ik het kon!quote:
Ik wilde net zeggen!quote:Op donderdag 30 september 2010 10:20 schreef Samzz het volgende:
Het was een man die over schoenen begon
Wou = spreektaal (vreselijke spreektaal, maar dat terzijde)quote:Op donderdag 30 september 2010 10:21 schreef JoeBravo het volgende:
crap, nu twijfel ik of wou of wilde goed NL is
Had hij niet gedaan als er hier geen vrouwen warenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
sssssst!!quote:Op donderdag 30 september 2010 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit heerlijk thuisquote:Op donderdag 30 september 2010 10:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit hier op mijn werk me echt af te vragen wat ik hier in hemelsnaam doe
De metro rijdt 10 keer vakerquote:
Hoezo? Je kan toch een dagkaartje halen.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:22 schreef PeuRac het volgende:
K bedenk me net dat k geen ov-chipkaart heb. Dus k moet wel lopen denk ikKut stad
jezus wat een domme opmerking weer, blijf lekker weg danquote:Op donderdag 30 september 2010 10:22 schreef PeuRac het volgende:
K bedenk me net dat k geen ov-chipkaart heb. Dus k moet wel lopen denk ikKut stad
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wou = spreektaal (vreselijke spreektaal, maar dat terzijde)
Wilde = schrijftaal.
Je bent vrij?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:22 schreef djayzz het volgende:
Ik zit heerlijk thuisin mijn eigen huis, niemand in de buurt
![]()
eindelijk rust
trein rijdt net binnenquote:
Met de trein had hij wel gewoon kunnen gaan met een kaartjequote:Op donderdag 30 september 2010 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jezus wat een domme opmerking weer, blijf lekker weg dan.
Ja, ik dacht als ik dinsdagavond laat terug kom, is het wel lekker om een paar dagen extra vrij te hebbenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je bent vrij?![]()
Mijn geschatte reistijd voor vanavond is 2 uur en 11 min.![]()
![]()
Ik moet hier zijn voor mijn netwerk, zodat ik sneller een klus kan krijgen, maar ik heb vanaf dinsdag een klus. Hier zitten is dus zo nutteloos. Oh well...quote:Op donderdag 30 september 2010 10:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zit heerlijk thuisin mijn eigen huis, niemand in de buurt
![]()
eindelijk rust
Wilde, maar omdat jij het bent, mag wou, voor deze keer...quote:Op donderdag 30 september 2010 10:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik wou dat ik het kon!
crap, nu twijfel ik of wou of wilde goed NL is
Lekker!quote:Op donderdag 30 september 2010 10:25 schreef djayzz het volgende:
Ja, ik dacht als ik dinsdagavond laat terug kom, is het wel lekker om een paar dagen extra vrij te hebben![]()
wat, je hoeft niet naar maastricht !
Slim!quote:Op donderdag 30 september 2010 10:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, ik dacht als ik dinsdagavond laat terug kom, is het wel lekker om een paar dagen extra vrij te hebben![]()
wat, je hoeft niet naar maastricht !
in elke OV soort kan je gewoon een dagkaartje oid halenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met de trein had hij wel gewoon kunnen gaan met een kaartje
Dat is een vrouwelijke mooie lesbo die op haar uiterlijk let en zo.quote:
owja, crapquote:Op donderdag 30 september 2010 10:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekker!
Nee, maar ja. Is met file..
En zo goedkoop is lang niet alles.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:10 schreef Nouk84 het volgende:
De DDD van de Bijenkorf, verschrikkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |