It's a small world after allquote:Op donderdag 30 september 2010 08:22 schreef Ang3l het volgende:
![]()
Spreekt een vriendin van me me net aan:
Hey daar ben je. Date volgende week donderdag?
Huh? Hoe weet jij dat?
Kreeg gister een sms van een vriendin van me: Mijn homo heet een date met jouw homo
Hij praat erover.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:22 schreef Ang3l het volgende:
![]()
Spreekt een vriendin van me me net aan:
Hey daar ben je. Date volgende week donderdag?
Huh? Hoe weet jij dat?
Kreeg gister een sms van een vriendin van me: Mijn homo heet een date met jouw homo
Succes in de regen!quote:Op donderdag 30 september 2010 09:24 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb een pak aanvoor t eerst sinds lange tijd
![]()
*naar de trein gaat lopen
Ja!quote:
quote:
Omdat je zo lekker onzeker bent!quote:Op donderdag 30 september 2010 09:36 schreef Ang3l het volgende:
HOEZO BEN IK NU INEENS LIEF EN SCHATTIG?!
Dat ben je gewoon. Take it like a man!quote:Op donderdag 30 september 2010 09:36 schreef Ang3l het volgende:
HOEZO BEN IK NU INEENS LIEF EN SCHATTIG?!
quote:Op donderdag 30 september 2010 09:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Omdat je zo lekker onzeker bent!
quote:Op donderdag 30 september 2010 09:40 schreef Ang3l het volgende:
Ja.
Nou.
Uhm.
Dat ben ik SOWIESO alEn daten is altijd eng en onzeker. En ook nog eens nieuw voor me.
Dus.
Naar mijn idee is het een goed teken, maar vrouwen praten overal over. Dus vraag het even aan de mannen!quote:Maar het is wel een goed teken, toch?
Dat is iets universeels hoor. Praten over een date is een goed teken.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Naar mijn idee is het een goed teken, maar vrouwen praten overal over. Dus vraag het even aan de mannen!
Hangt er toch vanaf hoe die over je praatquote:Op donderdag 30 september 2010 09:40 schreef Ang3l het volgende:
Maar het is wel een goed teken, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |