It's a small world after allquote:Op donderdag 30 september 2010 08:22 schreef Ang3l het volgende:
![]()
Spreekt een vriendin van me me net aan:
Hey daar ben je. Date volgende week donderdag?
Huh? Hoe weet jij dat?
Kreeg gister een sms van een vriendin van me: Mijn homo heet een date met jouw homo
Hij praat erover.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:22 schreef Ang3l het volgende:
![]()
Spreekt een vriendin van me me net aan:
Hey daar ben je. Date volgende week donderdag?
Huh? Hoe weet jij dat?
Kreeg gister een sms van een vriendin van me: Mijn homo heet een date met jouw homo
Succes in de regen!quote:Op donderdag 30 september 2010 09:24 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb een pak aanvoor t eerst sinds lange tijd
![]()
*naar de trein gaat lopen
Ja!quote:
quote:
Omdat je zo lekker onzeker bent!quote:Op donderdag 30 september 2010 09:36 schreef Ang3l het volgende:
HOEZO BEN IK NU INEENS LIEF EN SCHATTIG?!
Dat ben je gewoon. Take it like a man!quote:Op donderdag 30 september 2010 09:36 schreef Ang3l het volgende:
HOEZO BEN IK NU INEENS LIEF EN SCHATTIG?!
quote:Op donderdag 30 september 2010 09:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Omdat je zo lekker onzeker bent!
quote:Op donderdag 30 september 2010 09:40 schreef Ang3l het volgende:
Ja.
Nou.
Uhm.
Dat ben ik SOWIESO alEn daten is altijd eng en onzeker. En ook nog eens nieuw voor me.
Dus.
Naar mijn idee is het een goed teken, maar vrouwen praten overal over. Dus vraag het even aan de mannen!quote:Maar het is wel een goed teken, toch?
Dat is iets universeels hoor. Praten over een date is een goed teken.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Naar mijn idee is het een goed teken, maar vrouwen praten overal over. Dus vraag het even aan de mannen!
Hangt er toch vanaf hoe die over je praatquote:Op donderdag 30 september 2010 09:40 schreef Ang3l het volgende:
Maar het is wel een goed teken, toch?
"Haha ik ga die Ang3l volgende week toch eens ff anaal uitwonen en dan dumpen"quote:Op donderdag 30 september 2010 09:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is iets universeels hoor. Praten over een date is een goed teken.
dat is een understatementquote:Op donderdag 30 september 2010 09:44 schreef stbabylon het volgende:
Mijn homo heeft een date met jouw homo!
Ik vind het hem best wel briljant!
Maar het si wel zoquote:
Mijn homo is verhuisd naar Amsterdamquote:Op donderdag 30 september 2010 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft elke vrouw een homo eigenlijk?
Nee, ik niet geloof ik.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan schaamt ie zich er iig niet voor dat ie een date met me heeft.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is iets universeels hoor. Praten over een date is een goed teken.
Hey is al 2-0 voor de auto bij mij. K ben dus al nat en mn 1e trein en de aansluiting zijn uitgevallenquote:
Als dat zo is stuur ik mijn hetero's op hem afquote:Op donderdag 30 september 2010 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
"Haha ik ga die Ang3l volgende week toch eens ff anaal uitwonen en dan dumpen"
is ook praten over een date
Jij bent onverbeterlijk....quote:Op donderdag 30 september 2010 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan schaamt ie zich er iig niet voor dat ie een date met me heeft.
En... hij noemt het een date!
Of..... hij zei "Ik heb een afspraak met die sukkel .... toch maar ff doen, kan ik hem afzeiken" .... en dat die vrouwen er dna van maken dat het een date is tussen de 2 homo's!
Zouden ze wel moeten hebben vind ik. Zo handig.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja die ninja-edit was echt vreemd... ik wilde ECHT sukkel typen.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij bent onverbeterlijk....
En, ninja-edit
Tibo niet?quote:
Mag daar voor de heteroman dan een 18 jarig sletje bij voor in de kelder?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zouden ze wel moeten hebben vind ik. Zo handig.
Net als een neger. Iedereen zou er eentje in huis moeten hebben
IK ben voor!
ja, dat doen ze vaker.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn homo is verhuisd naar Amsterdam
Voor de hetero-man mag dat jaquote:Op donderdag 30 september 2010 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mag daar voor de heteroman dan een 18 jarig sletje bij voor in de kelder?
Mag ik er eentje voor op zolder?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een lesbo kan je krijgenquote:Op donderdag 30 september 2010 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moest er ook wel om lachenquote:Op donderdag 30 september 2010 09:44 schreef stbabylon het volgende:
Mijn homo heeft een date met jouw homo!
Ik vind het hem best wel briljant!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |