Waar is de echte nachtploeg geblevenquote:Op donderdag 30 september 2010 02:04 schreef Spezza19 het volgende:
Veel meer gebeurt er hier niet....
De mijne gaat vandaag op 10, even langs de boekhandel.. (Stomme bol.comquote:Op donderdag 30 september 2010 02:24 schreef PeuRac het volgende:
Hier, totdat t eten op is, om 8u gaat de wekker weer![]()
Klote, maar dan zit ik al in de treinquote:Op donderdag 30 september 2010 02:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De mijne gaat vandaag op 10, even langs de boekhandel.. (Stomme bol.com)
Ook lekkerquote:Op donderdag 30 september 2010 02:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klote, maar dan zit ik al in de treinstomme organisatie die me een treinkaart ipv parkeerkaart geeft
* PeuRac overweegt nog om te gaan parkeren met een perskaart
Ik wou dat ze parkeer vergunningen hadden hier, dan kon ik tenminste fatsoenlijk parkeren, ipv de helft van de tijd op de stoep te moeten staanquote:Op donderdag 30 september 2010 02:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook lekker
Broertje moet hier een bezoekerskaart voor me halen, totdat we mij in kunnen schrijven officieel.. Maar ik heb ook al geregistreerd bij Yellowbrick
Op zich vond ik het wel leuk hoor, maar ja ik word toch liever overdag voor zoiets gebeld dan midden in de nacht als ik slaap.quote:
quote:
quote:Bigamie is een vrouw te veel hebben, monogamie is hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |