Jij kan heul niet bannen.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:39 schreef murp het volgende:
als ik m nu nog zie dan wordt er genote en zo nodig geband. Dank u
en terecht!quote:Op woensdag 29 september 2010 21:39 schreef murp het volgende:
als ik m nu nog zie dan wordt er genote en zo nodig geband. Dank u
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:43 schreef Dalando het volgende:
En wat nou als je m upload op imgur.com? De oplossing! als http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png niet meer mag, dan mag http://imgur.com/AJfvr.png wel!!
Vond Rivalo ookquote:Op woensdag 29 september 2010 21:45 schreef Snaavel het volgende:
Zo verleidelijk om http://i55.tinypi[ Censored ] te plaatsen in dit topic..
Dat gaat niet goed komen met hem...quote:Op woensdag 29 september 2010 21:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nu heb je stront aan je knikker..
Hij waarschuwt er toch voor?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:47 schreef cherrycoke het volgende:
murp als je dit in onz zet kan je dit soort reactie's verwachten natuurlijk
Doe ik alquote:Op woensdag 29 september 2010 21:47 schreef Snaavel het volgende:
hou [Forum] Banmeldtopic Stay out! in de gaten
maar dan toch doenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij waarschuwt er toch voor?
Inderdaad. Dat is het eerste hoofdstuk in de cursus psychologie van de LOI.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:47 schreef cherrycoke het volgende:
murp als je dit in onz zet kan je dit soort reactie's verwachten natuurlijk
25 pppquote:Op woensdag 29 september 2010 21:47 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Waarom komt er eigenlijk een centraal topic om die smileys in te dumpen?
13 Paginas vol.
quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:48 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Doe maar niet, wil je niet missen.
Hij is ban-aanvragen doen bij Yvonne!quote:Op woensdag 29 september 2010 21:51 schreef Crutch het volgende:
HAHAHAHA! MURP REAGEERT NIET MEER HAHAHAHAHA!
Hij heeft een ban. Kijk maar eens naar de TT van dit topic.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:51 schreef Crutch het volgende:
Hij is aan het banaanvragenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:51 schreef Crutch het volgende:
Ik dacht Lindgrenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk AP of Chuck Norris...
oeh stouterik!quote:Op woensdag 29 september 2010 21:51 schreef Luchtkoker het volgende:
We zullen het niet meer doen [ afbeelding ].
Doerak die je bent!quote:Op woensdag 29 september 2010 21:54 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Weet ik, sta ik hier bekend om.Een echte wildebras.
om zulke domme uitspraken moeten kut users zoals jij gewoon een permabanquote:Op woensdag 29 september 2010 21:55 schreef Dalando het volgende:
Deze smiley moet in de fok!geschiedenis.
Je verdient gewoon strafquote:Op woensdag 29 september 2010 21:56 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ook wel bekend als Luchtkoker de Dondersteen.
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:58 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Hopelijk worden er nu een wat mongolen voor een paar uur uitgetrapt. Denk dat de OP duidelijk is.
Jij verdient een monument.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
Dat míjn smiley ooit nog eens banwaardig zou worden. Ik word er emotioneel van.![]()
Bedankt Murp!
Ik heb het gelezenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:02 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
- faal, ik ken mijn spreekwoorden niet-
Jij komt dus niet in mijn lijstjequote:Op woensdag 29 september 2010 21:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
om zulke domme uitspraken moeten kut users zoals jij gewoon een permaban
Hopelijk kan die vannacht nog slapen na deze harde woorden.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jij komt dus niet in mijn lijstje
Ik ben zo echt als schimmel tussen je tenen.quote:
je bent een nietszeggende kut user dus waarom boeit jouw kut lijst?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jij komt dus niet in mijn lijstje
Ssytsequote:
Ik heb die smiley niet gepost, NSB'erquote:Op woensdag 29 september 2010 22:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Ssytse
Rivalo
L-ascorbinezuur
-SG-
CaptainCookie
koekii
kanovinnie
Lindgren.
Gridlok
TimKuik
Onufriev
Vuige NSBer.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Ssytse
Rivalo
L-ascorbinezuur
-SG-
CaptainCookie
koekii
kanovinnie
Lindgren.
Gridlok
TimKuik
Onufriev
Hyman
Jij maakt vast een hoop vrienden.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Ssytse
Rivalo
L-ascorbinezuur
-SG-
CaptainCookie
koekii
kanovinnie
Lindgren.
Gridlok
TimKuik
Onufriev
ja en murp is onz mid wasr miet hij het dan zetten fauna & flora?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik dacht van niet, omdat het in ONZ stond.
Even quotenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Ssytse
Rivalo
L-ascorbinezuur
-SG-
koekii
kanovinnie
Lindgren.
Gridlok
TimKuik
Onufriev
Hyman
pop die lyrics braquote:Op woensdag 29 september 2010 22:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ben zo echt als schimmel tussen je tenen.
Je vergeet jezelfquote:Op woensdag 29 september 2010 22:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Ssytse
Rivalo
L-ascorbinezuur
-SG-
CaptainCookie
koekii
kanovinnie
Lindgren.
Gridlok
TimKuik
Onufriev
Hyman
Hufter met je custom posticon beetje ons pesten he.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ben zo echt als schimmel tussen je tenen.
Eens, en het was gewoon een plaatje niet die smiley.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:17 schreef Gridlok het volgende:
Maar ehm, mijne was wel mooiste, heb er tenminste tijd in gestoken.
Donder op jij zwijn, met je godse downy karper. Epilepsie smiley ftw.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit dus:
[ afbeelding ]
Garper!!
Bio is inderdaad in banmoodquote:
14/F/Cali ??quote:Op woensdag 29 september 2010 22:19 schreef sexygirl14 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:19 schreef Paul het volgende:
Ssytse
Rivalo
L-ascorbinezuur
-SG-
CaptainCookie
koekii
kanovinnie
Lindgren.
Gridlok
TimKuik
Onufriev
Hyman
Hooidraad
Michhas
sexygirl14
Wat zal t stil worden in ONZquote:
Klopt, want niemand durft meer te posten omdat er een NSBer meeleest.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wat zal t stil worden in ONZ
Altijd blijven lachen!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:20 schreef Biogarde het volgende:
Zo eens een mooie lijst maken in MED.
Mocht je niet meer kunnen reageren, too bad.
Landverrader!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:19 schreef Paul het volgende:
Ssytse
Rivalo
L-ascorbinezuur
-SG-
CaptainCookie
koekii
kanovinnie
Lindgren.
Gridlok
TimKuik
Onufriev
Hyman
Hooidraad
Michhas
sexygirl14
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:20 schreef Biogarde het volgende:
Zo eens een mooie lijst maken in MED.
Mocht je niet meer kunnen reageren, too bad.
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:21 schreef Gridlok het volgende:
Heren, het was leuk met elkaar. Maar hier splitsen onze wegen.
Kun je mij uitleggen waarom ik er tussen sta?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:23 schreef Paul het volgende:
Deze posten die ene verboden smiley, origineel of aangepast
Ssytse
Rivalo
L-ascorbinezuur
-SG-
CaptainCookie
koekii
kanovinnie
Lindgren.
Gridlok
TimKuik
Onufriev
Hyman
Hooidraad
Michhas
sexygirl14
Hooidraad
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:23 schreef Paul het volgende:
Ssytse
Rivalo
L-ascorbinezuur
-SG-
CaptainCookie
koekii
kanovinnie
Lindgren.
Gridlok
TimKuik
Onufriev
Hyman
Hooidraad
Michhas
sexygirl14
Hooidraad
Had je er toch wel tussen gezet. Gewoon, omdat het kan.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kun je mij uitleggen waarom ik er tussen sta?
Aangepast is niet verboden.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:23 schreef Paul het volgende:
Ssytse
Rivalo
L-ascorbinezuur
-SG-
CaptainCookie
koekii
kanovinnie
Lindgren.
Gridlok
TimKuik
Onufriev
Hyman
Hooidraad
Michhas
sexygirl14
Hooidraad
Omdat je de verboden smiley posttequote:Op woensdag 29 september 2010 22:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kun je mij uitleggen waarom ik er tussen sta?
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Had je er toch wel tussen gezet. Gewoon, omdat het kan.
Maar mijn was met baard mensenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Omdat je de verboden smiley postte
triest figuur voor zulk gedrag zouden ze je mieten bannen tot kerst volgend jaar. Tragisch gevalquote:Op woensdag 29 september 2010 22:23 schreef Paul het volgende:
Ssytse
Rivalo
L-ascorbinezuur
-SG-
CaptainCookie
koekii
kanovinnie
Lindgren.
Gridlok
TimKuik
Onufriev
Hyman
Hooidraad
Michhas
sexygirl14
Hooidraad
Nee bio hij/zij had hem hier aangepast gepost:quote:Op woensdag 29 september 2010 22:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:
Hij wil mod worden... Wordt hij toch niet! Want ik heb me ook aangemeldquote:Op woensdag 29 september 2010 22:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
triest figuur voor zulk gedrag zouden ze je mieten bannen tot kerst volgend jaar. Tragisch geval
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Republiek
Aangepast is niet verboden.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee bio hij/zij had hem hier aangepast gepost:
[..]
Iemand snel! plaatst de garper!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:26 schreef Biogarde het volgende:
Ik doe het wel als jullie slapen. Des te mooier zijn jullie blikken als blijkt dat je idd niet meer kunt posten morgen. Oh men, wou dat ik ze kon zien.
Niemand kan vannacht slapen :'Dquote:Op woensdag 29 september 2010 22:26 schreef Biogarde het volgende:
Ik doe het wel als jullie slapen. Des te mooier zijn jullie blikken als blijkt dat je idd niet meer kunt posten morgen. Oh men, wou dat ik ze kon zien.
Ga je ze echt een ban geven? Of worden ze morgen erg opgelucht wakker?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:26 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:26 schreef Biogarde het volgende:
quote:
Dan ga ik lekker de hele nacht opblijven en dan kan ik niet geband wordenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:26 schreef Biogarde het volgende:
Ohjawel.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:29 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Dan ga ik lekker de hele nacht opblijven en dan kan ik niet geband wordeneinz!1#!@
Ooit val je in slaapquote:Op woensdag 29 september 2010 22:29 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Dan ga ik lekker de hele nacht opblijven en dan kan ik niet geband wordeneinz!1#!@
PAUL EN TONG!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:28 schreef Dyr. het volgende:
Ssytse
Rivalo
L-ascorbinezuur
-SG-
CaptainCookie
koekii
kanovinnie
Lindgren.
Gridlok
TimKuik
Onufriev
Hyman
Hooidraad
Michhas
sexygirl14
Hooidraad
Paul
tong80
lijstje geupdate
Probeer het eens.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Waarom is ie eigenlijk verboden? En als je 'm in je UI verwerkt, mag dat ook niet?
Niet zo wild Romanoquote:Op woensdag 29 september 2010 22:31 schreef Keiichi het volgende:
Wat is trouwens de rede dat modjes er zo upset van raken?
Als het nu ene goatse of tubgirl oid was
JA HE.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:30 schreef CaptainCookie het volgende:
Zie die mensen hier spartelen dan
Je kent me niet eens... Of heb ik hier wel een beetje naambekendheid?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:33 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders van je verwacht.
Nee, de modjes bluffenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:33 schreef Michhas het volgende:
[Forum] Banmeldtopic Stay out!
Hou hem nog steeds in de gaten... doodse stilte daar.. stilte voor de storm?
Oepsquote:Op woensdag 29 september 2010 22:33 schreef Biogarde het volgende:
Dhaha wil leuk doen. Kan ik veel beter. Tot volgende week [ afbeelding ]
Mwah...quote:Op woensdag 29 september 2010 22:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je kent me niet eens... Of heb ik hier wel een beetje naambekendheid?
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:33 schreef Biogarde het volgende:
Ik zie je wel eens voorbij komen.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je kent me niet eens... Of heb ik hier wel een beetje naambekendheid?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 29 september 2010 22:33 schreef Biogarde het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 29 september 2010 22:33 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij maakt mijn dag! Ik ken jou ook wel
Dat sowiesoquote:Op woensdag 29 september 2010 22:36 schreef Ploertendoder het volgende:
Mwehehehehe dit topic vraagt om een Deel 2![]()
Extreem links is veel beterquote:Op woensdag 29 september 2010 22:36 schreef sciter het volgende:
Komt allemaal door die rechtse regering
Lindgren probeert zijn smiley nog heldhaftig te reddenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
Maar even serieusDit is toch wat anders dan die smiley?
[ afbeelding ]
2 garpers voor je topic.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Geel en met 'n curve. Iets anders dan 'n appel.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:37 schreef Ploertendoder het volgende:
Hoe voelt een ban aan? Iemand ervaring?
3 dagen ban gehad, afkick verschijnselen krijg je er vanquote:Op woensdag 29 september 2010 22:37 schreef Ploertendoder het volgende:
Zegt iemand die zelf stiekem zijn eigen naam uit het lijstje heeft gehaald.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lindgren probeert zijn smiley nog heldhaftig te redden
Je vraagt om een ban zo, net als Dhaha
Klinkt helsch...quote:Op woensdag 29 september 2010 22:39 schreef larzzzman het volgende:
[..]
3 dagen ban gehad, afkick verschijnselen krijg je er van
stop maar eens spontaan met bijv roken, dit is maal 10
Was te verwachtenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geel en met 'n curve. Iets anders dan 'n appel.
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:39 schreef larzzzman het volgende:
[..]
3 dagen ban gehad, afkick verschijnselen krijg je er van
stop maar eens spontaan met bijv roken, dit is maal 10
Je kunt niet meer posten, maar je kan nog wel de fp en het pm systeem volbaggeren natuurlijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:37 schreef Ploertendoder het volgende:
En dan reageren waar FA's zitten. Dan ben je echt een lulquote:
Ik sta er gewoon in hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 22:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zegt iemand die zelf stiekem zijn eigen naam uit het lijstje heeft gehaald.Faalhaas. Tering zeg.
Mods. Als jullie bannen; Michhas hoort er ook nog bij!
Je uiquote:Op woensdag 29 september 2010 22:40 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Je kunt niet meer posten, maar je kan nog wel de fp en het pm systeem volbaggeren natuurlijk.
Zie je Lindje? Ik sta er gewoonquote:Op woensdag 29 september 2010 22:30 schreef Michhas het volgende:
Ik ga lekker mee ratten
Deze mensen:
Ssytse
Rivalo
L-ascorbinezuur
-SG-
CaptainCookie
koekii
kanovinnie
Lindgren.
Gridlok
TimKuik
Onufriev
Hyman
Hooidraad
Michhas
sexygirl14
Hooidraad
Paul
tong80
Myraela
murp
Biogarde
Danny
remlof
SuperWormJim
Tenzij een permie.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:40 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Je kunt niet meer posten, maar je kan nog wel de fp en het pm systeem volbaggeren natuurlijk.
Dat is dan toch op ip?quote:
Tsja alles valt te omzeilenquote:
Bijna.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:42 schreef PeZu het volgende:
Ook al komen er geen bans dan heeft dit topuc alsnog nut gehad, het houdt alle derp smiley shit in de rest weg
Oa. En dan kun je helemaal niks meer. En ik kan je overal bannen btw. Van de FP tot aan de PM en het FoBo.quote:
Ja ja.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zie je Lindje? Ik sta er gewoon
Ik eis excuses!
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oa. En dan kun je helemaal niks meer. En ik kan je overal bannen btw. Van de FP tot aan de PM en het FoBo.
Zodra ik een proxy zie ga je soberzo de prullenbak in.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Tsja alles valt te omzeilen
Je hebt niet alle topics doorzocht, ik heb de smiley ook eens gepostquote:Op woensdag 29 september 2010 22:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zie je Lindje? Ik sta er gewoon
Ik eis excuses!
Het was pure interessequote:Op woensdag 29 september 2010 22:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zodra ik een proxy zie ga je soberzo de prullenbak in.
Het gaat om na het aanmaken van dit topic hequote:Op woensdag 29 september 2010 22:44 schreef sciter het volgende:
[..]
Je hebt niet alle topics doorzocht, ik heb de smiley ook eens gepostEn daar wil ik respect voor dus kan je me er ff inzetten. Dnkjewel
Dikke lul, ga maar naar Paul, die was iedereen aan het verradenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:44 schreef sciter het volgende:
[..]
Je hebt niet alle topics doorzocht, ik heb de smiley ook eens gepostEn daar wil ik respect voor dus kan je me er ff inzetten. Dnkjewel
tietenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het gaat om na het aanmaken van dit topic he
Wat heet een auto er nou mee te makenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Knal je die hele lijst in het autobanscript vannacht Bio?
Laatkomerquote:Op woensdag 29 september 2010 22:48 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand?
Yes. Namen staan er al in.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Knal je die hele lijst in het autobanscript vannacht Bio?
Je staat trouwens ook in het lijstjequote:Op woensdag 29 september 2010 22:48 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand?
Godverdegodver!quote:Op donderdag 30 september 2010 13:42 schreef Anon4c het volgende:
Ik was er gister niet, kan iemand uitleggen wat ik gemist heb ?
ophef vanwege een smileyquote:Op donderdag 30 september 2010 13:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Godverdegodver!
Lindgren had het briljante idee een smiley te maken, vervolgens begonnen diverse users deze smiley te posten in ONZ. Murp had er op een gegeven moment genoeg van, en besloot een topic te maken (deel 1 van deze reeks) met het dreigement degene die die smiley nog poste te bannen..
Fok! zou Fok! niet zijn als hier niet gretig op ingespeeld zou worden. Dus iedereen begon die shit nog meer te posten in dat topic.
Vervolgens had Paul het briljante idee een lijstje te maken van mensen die de smiley hadden gepost/aan het postenw aren, en dat lijstje aan Biogarde door te sturen voor een ban.
Nou, een heleboel gezwets, gelul, geleuter en geblaat zijn we hier, is er niemand geband, is dit topic nog steeds open en heb jij een heleboel gemist
Tevreden?
Het zogenaamd snappen. Sadquote:
BAN, BAN, BAN!!quote:Op donderdag 30 september 2010 14:33 schreef einschtein het volgende:
Wat een aanstellerij. Het is een simpele emoticon, jeezus.
Deze voor jou: [ afbeelding ]
Begin maar, ik volg jequote:Op donderdag 30 september 2010 14:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
nou we moeten een topic maken Met het zetten van Derp emoticons op Ui's [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eeeuuuh ipv opslaan als [insert bestandsnaam] gewoon opslaan als .gif?quote:Op donderdag 30 september 2010 14:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
ik bedoel deze topic is zo weer vol dus gaan we veder met die ui's weet nou iemand hoe je dat op een gif doet
quote:Op donderdag 30 september 2010 14:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
alleen weet ik niet hoe je het op een gif doet
nog steeds niet nee!quote:
Nice Derp! kan je die van mij ook doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |