HAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 29 september 2010 22:33 schreef Biogarde het volgende:
Dhaha wil leuk doen. Kan ik veel beter. Tot volgende week [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij maakt mijn dag! Ik ken jou ook wel
Dat sowiesoquote:Op woensdag 29 september 2010 22:36 schreef Ploertendoder het volgende:
Mwehehehehe dit topic vraagt om een Deel 2![]()
Extreem links is veel beterquote:Op woensdag 29 september 2010 22:36 schreef sciter het volgende:
Komt allemaal door die rechtse regering
Lindgren probeert zijn smiley nog heldhaftig te reddenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
Maar even serieusDit is toch wat anders dan die smiley?
[ afbeelding ]
2 garpers voor je topic.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Geel en met 'n curve. Iets anders dan 'n appel.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:37 schreef Ploertendoder het volgende:
Hoe voelt een ban aan? Iemand ervaring?
3 dagen ban gehad, afkick verschijnselen krijg je er vanquote:Op woensdag 29 september 2010 22:37 schreef Ploertendoder het volgende:
Zegt iemand die zelf stiekem zijn eigen naam uit het lijstje heeft gehaald.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lindgren probeert zijn smiley nog heldhaftig te redden
Je vraagt om een ban zo, net als Dhaha
Klinkt helsch...quote:Op woensdag 29 september 2010 22:39 schreef larzzzman het volgende:
[..]
3 dagen ban gehad, afkick verschijnselen krijg je er van
stop maar eens spontaan met bijv roken, dit is maal 10
Was te verwachtenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geel en met 'n curve. Iets anders dan 'n appel.
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:39 schreef larzzzman het volgende:
[..]
3 dagen ban gehad, afkick verschijnselen krijg je er van
stop maar eens spontaan met bijv roken, dit is maal 10
Je kunt niet meer posten, maar je kan nog wel de fp en het pm systeem volbaggeren natuurlijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:37 schreef Ploertendoder het volgende:
En dan reageren waar FA's zitten. Dan ben je echt een lulquote:
Ik sta er gewoon in hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 22:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zegt iemand die zelf stiekem zijn eigen naam uit het lijstje heeft gehaald.Faalhaas. Tering zeg.
Mods. Als jullie bannen; Michhas hoort er ook nog bij!
Je uiquote:Op woensdag 29 september 2010 22:40 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Je kunt niet meer posten, maar je kan nog wel de fp en het pm systeem volbaggeren natuurlijk.
Zie je Lindje? Ik sta er gewoonquote:Op woensdag 29 september 2010 22:30 schreef Michhas het volgende:
Ik ga lekker mee ratten
Deze mensen:
Ssytse
Rivalo
L-ascorbinezuur
-SG-
CaptainCookie
koekii
kanovinnie
Lindgren.
Gridlok
TimKuik
Onufriev
Hyman
Hooidraad
Michhas
sexygirl14
Hooidraad
Paul
tong80
Myraela
murp
Biogarde
Danny
remlof
SuperWormJim
Tenzij een permie.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:40 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Je kunt niet meer posten, maar je kan nog wel de fp en het pm systeem volbaggeren natuurlijk.
Dat is dan toch op ip?quote:
Tsja alles valt te omzeilenquote:
Bijna.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:42 schreef PeZu het volgende:
Ook al komen er geen bans dan heeft dit topuc alsnog nut gehad, het houdt alle derp smiley shit in de rest weg
Oa. En dan kun je helemaal niks meer. En ik kan je overal bannen btw. Van de FP tot aan de PM en het FoBo.quote:
Ja ja.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zie je Lindje? Ik sta er gewoon
Ik eis excuses!
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oa. En dan kun je helemaal niks meer. En ik kan je overal bannen btw. Van de FP tot aan de PM en het FoBo.
Zodra ik een proxy zie ga je soberzo de prullenbak in.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Tsja alles valt te omzeilen
Je hebt niet alle topics doorzocht, ik heb de smiley ook eens gepostquote:Op woensdag 29 september 2010 22:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zie je Lindje? Ik sta er gewoon
Ik eis excuses!
Het was pure interessequote:Op woensdag 29 september 2010 22:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zodra ik een proxy zie ga je soberzo de prullenbak in.
Het gaat om na het aanmaken van dit topic hequote:Op woensdag 29 september 2010 22:44 schreef sciter het volgende:
[..]
Je hebt niet alle topics doorzocht, ik heb de smiley ook eens gepostEn daar wil ik respect voor dus kan je me er ff inzetten. Dnkjewel
Dikke lul, ga maar naar Paul, die was iedereen aan het verradenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:44 schreef sciter het volgende:
[..]
Je hebt niet alle topics doorzocht, ik heb de smiley ook eens gepostEn daar wil ik respect voor dus kan je me er ff inzetten. Dnkjewel
tietenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het gaat om na het aanmaken van dit topic he
Wat heet een auto er nou mee te makenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Knal je die hele lijst in het autobanscript vannacht Bio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |