Laatkomerquote:Op woensdag 29 september 2010 22:48 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand?
Yes. Namen staan er al in.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Knal je die hele lijst in het autobanscript vannacht Bio?
Je staat trouwens ook in het lijstjequote:Op woensdag 29 september 2010 22:48 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand?
Godverdegodver!quote:Op donderdag 30 september 2010 13:42 schreef Anon4c het volgende:
Ik was er gister niet, kan iemand uitleggen wat ik gemist heb ?
ophef vanwege een smileyquote:Op donderdag 30 september 2010 13:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Godverdegodver!
Lindgren had het briljante idee een smiley te maken, vervolgens begonnen diverse users deze smiley te posten in ONZ. Murp had er op een gegeven moment genoeg van, en besloot een topic te maken (deel 1 van deze reeks) met het dreigement degene die die smiley nog poste te bannen..
Fok! zou Fok! niet zijn als hier niet gretig op ingespeeld zou worden. Dus iedereen begon die shit nog meer te posten in dat topic.
Vervolgens had Paul het briljante idee een lijstje te maken van mensen die de smiley hadden gepost/aan het postenw aren, en dat lijstje aan Biogarde door te sturen voor een ban.
Nou, een heleboel gezwets, gelul, geleuter en geblaat zijn we hier, is er niemand geband, is dit topic nog steeds open en heb jij een heleboel gemist
Tevreden?
Het zogenaamd snappen. Sadquote:
BAN, BAN, BAN!!quote:Op donderdag 30 september 2010 14:33 schreef einschtein het volgende:
Wat een aanstellerij. Het is een simpele emoticon, jeezus.
Deze voor jou: [ afbeelding ]
Begin maar, ik volg jequote:Op donderdag 30 september 2010 14:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
nou we moeten een topic maken Met het zetten van Derp emoticons op Ui's [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eeeuuuh ipv opslaan als [insert bestandsnaam] gewoon opslaan als .gif?quote:Op donderdag 30 september 2010 14:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
ik bedoel deze topic is zo weer vol dus gaan we veder met die ui's weet nou iemand hoe je dat op een gif doet
quote:Op donderdag 30 september 2010 14:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
alleen weet ik niet hoe je het op een gif doet
nog steeds niet nee!quote:
Nice Derp! kan je die van mij ook doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |