Op Fok en smiley'squote:Op woensdag 29 september 2010 22:04 schreef Maanvis het volgende:
Waarom laat je je toch zo opfokken door een smileytje?
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:05 schreef BrandX het volgende:
je hebt gezien in welk forum dat hij zijn topic plaatste he?
het forum waar jij mod van is?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:05 schreef BrandX het volgende:
het is murp, die heeft het de hele dag al over bannen en noten. compensatiedrang?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:05 schreef BrandX het volgende:
daar kan die smiley niets aan doen. op bepaalde plaatsen stond ook een ban op het gebruik van dequote:Op woensdag 29 september 2010 22:12 schreef 9611Niels het volgende:rot op man, die smiley was nooit grappig. Je verneukt er topics mee, wat mij betreft krijgt iedereen die hem gebruikt direct een 48-uurs ban.
nee in de zijnesquote:Op woensdag 29 september 2010 22:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
het forum waar jij mod van is?
Ik mag aannemen dat hij er toch wel iets van meent
ik wil niet weten wat jij in gedachten hebt bij een natte verrassingquote:Op woensdag 29 september 2010 22:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is murp, die heeft het de hele dag al over bannen en noten. compensatiedrang?
kun jij hem niet geruststellen, of hem adviseren om voetbal te gaan kijken? Zeg maar dat er een natte verrassing op 'm wacht als ie naar boven komt.
in before the garperquote:Op woensdag 29 september 2010 22:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik wil niet weten wat jij in gedachten hebt bij een natte verrassing
ooh ja johquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |