quote:Op woensdag 29 september 2010 22:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Had je er toch wel tussen gezet. Gewoon, omdat het kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Republiek
Aangepast is niet verboden.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee bio hij/zij had hem hier aangepast gepost:
[..]
Iemand snel! plaatst de garper!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:26 schreef Biogarde het volgende:
Ik doe het wel als jullie slapen. Des te mooier zijn jullie blikken als blijkt dat je idd niet meer kunt posten morgen. Oh men, wou dat ik ze kon zien.
Niemand kan vannacht slapen :'Dquote:Op woensdag 29 september 2010 22:26 schreef Biogarde het volgende:
Ik doe het wel als jullie slapen. Des te mooier zijn jullie blikken als blijkt dat je idd niet meer kunt posten morgen. Oh men, wou dat ik ze kon zien.
Ga je ze echt een ban geven? Of worden ze morgen erg opgelucht wakker?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:26 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:26 schreef Biogarde het volgende:
quote:
Dan ga ik lekker de hele nacht opblijven en dan kan ik niet geband wordenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:26 schreef Biogarde het volgende:
Ohjawel.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:29 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Dan ga ik lekker de hele nacht opblijven en dan kan ik niet geband wordeneinz!1#!@
Ooit val je in slaapquote:Op woensdag 29 september 2010 22:29 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Dan ga ik lekker de hele nacht opblijven en dan kan ik niet geband wordeneinz!1#!@
PAUL EN TONG!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:28 schreef Dyr. het volgende:
Deze posten die ene verboden smiley, origineel of aangepast
Ssytse
Rivalo
L-ascorbinezuur
-SG-
CaptainCookie
koekii
kanovinnie
Lindgren.
Gridlok
TimKuik
Onufriev
Hyman
Hooidraad
Michhas
sexygirl14
Hooidraad
Paul
tong80
lijstje geupdate
Probeer het eens.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Waarom is ie eigenlijk verboden? En als je 'm in je UI verwerkt, mag dat ook niet?
Niet zo wild Romanoquote:Op woensdag 29 september 2010 22:31 schreef Keiichi het volgende:
Wat is trouwens de rede dat modjes er zo upset van raken?
Als het nu ene goatse of tubgirl oid was
JA HE.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:30 schreef CaptainCookie het volgende:
Zie die mensen hier spartelen dan
Je kent me niet eens... Of heb ik hier wel een beetje naambekendheid?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:33 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders van je verwacht.
Nee, de modjes bluffenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:33 schreef Michhas het volgende:
[Forum] Banmeldtopic Stay out!
Hou hem nog steeds in de gaten... doodse stilte daar.. stilte voor de storm?
Oepsquote:Op woensdag 29 september 2010 22:33 schreef Biogarde het volgende:
Dhaha wil leuk doen. Kan ik veel beter. Tot volgende week [ afbeelding ]
Mwah...quote:Op woensdag 29 september 2010 22:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je kent me niet eens... Of heb ik hier wel een beetje naambekendheid?
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:33 schreef Biogarde het volgende:
Ik zie je wel eens voorbij komen.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je kent me niet eens... Of heb ik hier wel een beetje naambekendheid?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 29 september 2010 22:33 schreef Biogarde het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 29 september 2010 22:33 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij maakt mijn dag! Ik ken jou ook wel
Dat sowiesoquote:Op woensdag 29 september 2010 22:36 schreef Ploertendoder het volgende:
Mwehehehehe dit topic vraagt om een Deel 2![]()
Extreem links is veel beterquote:Op woensdag 29 september 2010 22:36 schreef sciter het volgende:
Komt allemaal door die rechtse regering
Lindgren probeert zijn smiley nog heldhaftig te reddenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
Maar even serieusDit is toch wat anders dan die smiley?
[ afbeelding ]
2 garpers voor je topic.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Geel en met 'n curve. Iets anders dan 'n appel.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:37 schreef Ploertendoder het volgende:
Hoe voelt een ban aan? Iemand ervaring?
3 dagen ban gehad, afkick verschijnselen krijg je er vanquote:Op woensdag 29 september 2010 22:37 schreef Ploertendoder het volgende:
Zegt iemand die zelf stiekem zijn eigen naam uit het lijstje heeft gehaald.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lindgren probeert zijn smiley nog heldhaftig te redden
Je vraagt om een ban zo, net als Dhaha
Klinkt helsch...quote:Op woensdag 29 september 2010 22:39 schreef larzzzman het volgende:
[..]
3 dagen ban gehad, afkick verschijnselen krijg je er van
stop maar eens spontaan met bijv roken, dit is maal 10
Was te verwachtenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geel en met 'n curve. Iets anders dan 'n appel.
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:39 schreef larzzzman het volgende:
[..]
3 dagen ban gehad, afkick verschijnselen krijg je er van
stop maar eens spontaan met bijv roken, dit is maal 10
Je kunt niet meer posten, maar je kan nog wel de fp en het pm systeem volbaggeren natuurlijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:37 schreef Ploertendoder het volgende:
En dan reageren waar FA's zitten. Dan ben je echt een lulquote:
Ik sta er gewoon in hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 22:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zegt iemand die zelf stiekem zijn eigen naam uit het lijstje heeft gehaald.Faalhaas. Tering zeg.
Mods. Als jullie bannen; Michhas hoort er ook nog bij!
Je uiquote:Op woensdag 29 september 2010 22:40 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Je kunt niet meer posten, maar je kan nog wel de fp en het pm systeem volbaggeren natuurlijk.
Zie je Lindje? Ik sta er gewoonquote:Op woensdag 29 september 2010 22:30 schreef Michhas het volgende:
Ik ga lekker mee ratten
Deze mensen:
Ssytse
Rivalo
L-ascorbinezuur
-SG-
CaptainCookie
koekii
kanovinnie
Lindgren.
Gridlok
TimKuik