Ssytsequote:
Ik heb die smiley niet gepost, NSB'erquote:Op woensdag 29 september 2010 22:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Ssytse
Rivalo
L-ascorbinezuur
-SG-
CaptainCookie
koekii
kanovinnie
Lindgren.
Gridlok
TimKuik
Onufriev
Vuige NSBer.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Ssytse
Rivalo
L-ascorbinezuur
-SG-
CaptainCookie
koekii
kanovinnie
Lindgren.
Gridlok
TimKuik
Onufriev
Hyman
Jij maakt vast een hoop vrienden.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Ssytse
Rivalo
L-ascorbinezuur
-SG-
CaptainCookie
koekii
kanovinnie
Lindgren.
Gridlok
TimKuik
Onufriev
ja en murp is onz mid wasr miet hij het dan zetten fauna & flora?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik dacht van niet, omdat het in ONZ stond.
Even quotenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Ssytse
Rivalo
L-ascorbinezuur
-SG-
koekii
kanovinnie
Lindgren.
Gridlok
TimKuik
Onufriev
Hyman
pop die lyrics braquote:Op woensdag 29 september 2010 22:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ben zo echt als schimmel tussen je tenen.
Je vergeet jezelfquote:Op woensdag 29 september 2010 22:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Ssytse
Rivalo
L-ascorbinezuur
-SG-
CaptainCookie
koekii
kanovinnie
Lindgren.
Gridlok
TimKuik
Onufriev
Hyman
Hufter met je custom posticon beetje ons pesten he.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ben zo echt als schimmel tussen je tenen.
Eens, en het was gewoon een plaatje niet die smiley.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:17 schreef Gridlok het volgende:
Maar ehm, mijne was wel mooiste, heb er tenminste tijd in gestoken.
Donder op jij zwijn, met je godse downy karper. Epilepsie smiley ftw.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit dus:
[ afbeelding ]
Garper!!
Bio is inderdaad in banmoodquote:
14/F/Cali ??quote:Op woensdag 29 september 2010 22:19 schreef sexygirl14 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:19 schreef Paul het volgende:
Ssytse
Rivalo
L-ascorbinezuur
-SG-
CaptainCookie
koekii
kanovinnie
Lindgren.
Gridlok
TimKuik
Onufriev