maar met zo'n mailtje dwingt ie je er toch n beetje toe, ga gewoon t gesprek aan en je zult zien dat t allemaal mee zal vallen, schuif t niet steeds verder vooruit, na t gesprek ben je vast n stuk opgeluchter/gerusterquote:Op woensdag 29 september 2010 21:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb m'n moeder ook duidelijk gemaakt dat ik nog niet met m'n vader wil praten. Want zij stelde voor om telefonisch te doen. Heb aangegeven dat liever niet te willen. En nu mailt ie dus.
maar komt dat echt door je studie of zit er meer in je hoofd?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:10 schreef Yuki het volgende:
Nog geen 3 weken bezig. Ja, het is vroeg om het "op te geven". Maar na 2 weken volle paniek, enorme onrust en spanning, geen dag zonder huilen, hyperventileren en slapeloze nachten... Ben ik niet meer geneigd om verder te gaan
Truste Samzzquote:Op woensdag 29 september 2010 21:08 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook te bed. De film komt er zo op en ik wil nog drinken pakken en zo
Trusten allemaal
Dat is inderdaad erg vervelend, als het zo moet snap ik wel dat je stoppen overweegt. Lastig dat je je vader tegen je hebt.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:10 schreef Yuki het volgende:
Nog geen 3 weken bezig. Ja, het is vroeg om het "op te geven". Maar na 2 weken volle paniek, enorme onrust en spanning, geen dag zonder huilen, hyperventileren en slapeloze nachten... Ben ik niet meer geneigd om verder te gaan
Studie is zwaar. Heel zwaar.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar komt dat echt door je studie of zit er meer in je hoofd?
en dan houdt ze zich heel erg inquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:14 schreef stbabylon het volgende:
OH HELL YEAH
Killing in the name of op 3fm \m/
Ach ja.... ik ga verder niks zeggen....quote:Op woensdag 29 september 2010 21:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en dan houdt ze zich heel erg in
heel begrijpelijkquote:Op woensdag 29 september 2010 21:10 schreef Yuki het volgende:
OH HELL YEAH
verstandig van jequote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach ja.... ik ga verder niks zeggen....
dat dusquote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heel begrijpelijk
maar wat is de achterliggende reden van dit gedrag en deze spanningen?
je bent pas begonnen of je nu stopt of er nu over nadenkt rust neemt en er over 2 maanden mee kapt, maakt dat verschil?
stoppen kan altijd nog maar als je straks denkt : shit had ik toch nog maar dit of dat eerst geprobeerd, dan is het daar te laat voor!
Ik probeer je nu niet over te halen ofzo, ik geef mijn idee in het geheel en je mag er mee doen wat je wil
En wat je vader betreft, ga het gesprek met hem aan, je moet niet al vooraf bedenken hoe hij misschien vast en zeker wel zou gaan reageren....
Uiteindelijk kan je doen wat je zelf wil, misschien valt het juist wel mee!
Nu maak je er voor jezelf een obstakel extra bij en je hebt t al moeilijk!
en nu echt weg srry
Ik heb mijn moeder gezegd juist vrijdag face to face te willen praten. Uitstellen heeft geen zin, dat weet ik. Ik ben veijdag weer thuis dus vrijdag praten.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar met zo'n mailtje dwingt ie je er toch n beetje toe, ga gewoon t gesprek aan en je zult zien dat t allemaal mee zal vallen, schuif t niet steeds verder vooruit, na t gesprek ben je vast n stuk opgeluchter/geruster
kun je niet gewoon n beetje in je studie snijden ( een paar vakken volgen ipv de volle bak) en tegelijkertijd eens iemand vinden om over alle andere dingen te praten?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Studie is zwaar. Heel zwaar.
Maar ik kan ook niet eerlijk zeggen dat er niks anders speelt. Ik weet het niet precies. Ik twijfel nu zelfs aan mijn initiële keuze voor psychologie
Verstandigquote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach ja.... ik ga verder niks zeggen....
Misschien eens rustig met wat docenten/mentors van school praten? Alles goed met elkaar afwegen en misschien komt de rust/structuur nog?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Studie is zwaar. Heel zwaar.
Maar ik kan ook niet eerlijk zeggen dat er niks anders speelt. Ik weet het niet precies. Ik twijfel nu zelfs aan mijn initiële keuze voor psychologie
niet op de mail reageren, niet reageren tot vrijdag en dan aangeven dat je van die mail baalt omdat je vrijdag met m wilde praten en dat je het er elf ook heel moeilijk mee hebt etc. wees gewoon eerlijk tegen je oudersquote:Op woensdag 29 september 2010 21:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder gezegd juist vrijdag face to face te willen praten. Uitstellen heeft geen zin, dat weet ik. Ik ben veijdag weer thuis dus vrijdag praten.
En toch die mail...
Ze geeft aan dat ze er geen zin in heeft,lijkt mij genoeg tochquote:
Moet ze het hier niet posten.....quote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ze geeft aan dat ze er geen zin in heeft,lijkt mij genoeg toch
sorry, ik schatte je te hoog in, zal het niet weer doen.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef stbabylon het volgende:
oh nee na na nee na, na na nee na
slave to the music
ah niveautje kinderachtig is bereiktquote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sorry, ik schatte je te hoog in, zal het niet weer doen.
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sorry, ik schatte je te hoog in, zal het niet weer doen.
Iquote:Op woensdag 29 september 2010 21:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zie je helemaal los gaan in mn hoofd
Je hebt helemaal gelijk kerelquote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moet ze het hier niet posten.....
gun mij ook m'n moment van zwaktequote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ah niveautje kinderachtig is bereiktnegeer elkaars post dan gewoon
OH HELL YEAH
vicieuze cirkel anyonequote:Op woensdag 29 september 2010 21:23 schreef stbabylon het volgende:
Ach, Singles in full effect
Iemand heeft een echt probleem
Sommige reageren hulpvaardig, sommige maken er grappen over
Sommige hulpvaardigen gaan White Knighten
Andere blijven dom door posten over heel iets anders
A riot is born
nou hup ga eens van fok af en ga yuki knuffelen en troosten ofzoquote:Op woensdag 29 september 2010 21:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gun mij ook m'n moment van zwakte
Dom doorposten over iets anders?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:23 schreef stbabylon het volgende:
A riot is born
Geen idee waar t vandaan komt. Faalangst? Zit er wel bij. Maar ook de doorlopende prestatiedruk. Ik werk al 18 jaar voor iets dat moet. Geen moment om te kijken of het wel is wat ik wil. En maar doorgaan, hoe moeilijk ik t ook had.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heel begrijpelijk
maar wat is de achterliggende reden van dit gedrag en deze spanningen?
je bent pas begonnen of je nu stopt of er nu over nadenkt rust neemt en er over 2 maanden mee kapt, maakt dat verschil?
stoppen kan altijd nog maar als je straks denkt : shit had ik toch nog maar dit of dat eerst geprobeerd, dan is het daar te laat voor!
Ik probeer je nu niet over te halen ofzo, ik geef mijn idee in het geheel en je mag er mee doen wat je wil
En wat je vader betreft, ga het gesprek met hem aan, je moet niet al vooraf bedenken hoe hij misschien vast en zeker wel zou gaan reageren....
Uiteindelijk kan je doen wat je zelf wil, misschien valt het juist wel mee!
Nu maak je er voor jezelf een obstakel extra bij en je hebt t al moeilijk!
en nu echt weg srry
volgens mij bedoelde die juist zichzelf daarmee hoor hahaquote:Op woensdag 29 september 2010 21:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dom doorposten over iets anders?Mogen we het niet over iets anders hebben dan over het betreffende probleem?
Zie edit.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
volgens mij bedoelde die juist zichzelf daarmee hoor haha
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:23 schreef stbabylon het volgende:
A riot is born
Misschien eens minder op Fok zitten en continue met mensen afspreken en gewoon eens tijd nemen voor je studie?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen idee waar t vandaan komt. Faalangst? Zit er wel bij. Maar ook de doorlopende prestatiedruk. Ik werk al 18 jaar voor iets dat moet. Geen moment om te kijken of het wel is wat ik wil. En maar doorgaan, hoe moeilijk ik t ook had.
Nu is m'n emmertje gewoon vol... Die druppel, zeg maar.
Ik heb met mijn moeder gepraat over de situatie. Zij bleek t al aan m'n vader voorgelegd te hebben. En hij was op z'n zachtst gezegd not amused. Het is te vroeg, net als wat jullie zeggen.
Alleen wordt het de komende maanden alleen maar drukker. En in die studie is falen geen optie. Dus ik zal door moeten gaan met mezelf over de kop werken, terwijl ik t nu al niet trek.
Dat obstakel is er gewoon. Ik ken m'n vader en aan zijn woordkeus merk ik dat is boos is. En ergens denk ik nu... Ik ben verdomme 22. Ik kan nu wel inschatten wanneer iets te veel is.
Nee. En die iemand heb ik al.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kun je niet gewoon n beetje in je studie snijden ( een paar vakken volgen ipv de volle bak) en tegelijkertijd eens iemand vinden om over alle andere dingen te praten?
vanuit bedquote:Op woensdag 29 september 2010 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien eens rustig met wat docenten/mentors van school praten? Alles goed met elkaar afwegen en misschien komt de rust/structuur nog?
En misschien draait je pa wel bij als je de opties rustig bekeken hebt en alles overweegt. Toen mijn pa hoorde dat ik destijds met mijn kappersopleiding wilde stoppen, is hij weken langs sceptisch geweest en riep de eerste dagen ook dat er niets van mij terecht zou komen. Maar dat is boosheid vanwege geld, moeite etc. Dat ging snel weer over.
Misschien dat jouw pa beetje zelfde heeft? Dat weet jij natuurlijk het beste.
Ik doelde meer op mij en mijn gelul over de muziek op 3fmquote:Op woensdag 29 september 2010 21:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dom doorposten over iets anders?Mogen we het niet over iets anders hebben dan over het betreffende probleem? Of misschien begrijp ik je niet. Dat kan ook.
ik had m doorquote:Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doelde meer op mij en mijn gelul over de muziek op 3fm
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vanuit bed
heb jij een kappersopleiding gedaan!?!?lijkt me zo niks voor jou je!!
Ja, ik had je verkeerd begrepen. My bad.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doelde meer op mij en mijn gelul over de muziek op 3fm
Om in het openbaar op die muziek los te gaan heb ik wel wat drank nodig. En veel bekendenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel-gooit 3fm aan me too![]()
Babs, zou je mee gaan naar 90's now in Tivoli???
Ja. Je weet echt waar je het over hebt.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien eens minder op Fok zitten en continue met mensen afspreken en gewoon eens tijd nemen voor je studie?
hier kan ik t alleen maar mee eens zijn, sorry dat ik het zeg, maar ik heb niet t idee dat jij je de afgelopen weken volledig hebt gegeven voor de studie, terwijl je nog zei minder te gaan fokken als je master zou beginnen, stukje zelfdiscipline. College en dan de UB in, en probeer dat n tijdje en kijk dan of je t écht niet trekt..dus ja daarin zou ik je vader gelijk geven/quote:Op woensdag 29 september 2010 21:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien eens minder op Fok zitten en continue met mensen afspreken en gewoon eens tijd nemen voor je studie?
Graag gedaanquote:Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Je weet echt waar je het over hebt.
Dank je voor je wijze raad.
Ik krijg echt de kriebels van dergelijke posts he.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Je weet echt waar je het over hebt.
Dank je voor je wijze raad.
Je hebt een topic gemist.....quote:Op woensdag 29 september 2010 21:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Om in het openbaar op die muziek los te gaan heb ik wel wat drank nodig. En veel bekenden
Maar goed, eerst maar eens wennen aan 4 dagen UK, 3 dagen NL
quote:
terugteldag?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je hebt een topic gemist.....![]()
Ik heb geroepen dat ik an sich wel een aantal mensen mee neem in het kader van mijn terugteldagen ja daar hoort ook wel wat bier/drank bij
Het event is echter nog niet besloten...... maar als het aan mij ligt, ga ik naar alles
2 digitale en 1 analoge equalizers is teveel om hem echt goed te krijgenquote:
nog geeneens wat betreft talent of gevoel maar gewoon qua typequote:Op woensdag 29 september 2010 21:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Ja, van 2002 tot 2004.Het was ook niets voor mij. Toch 2 jaar gedaan en uiteindelijk zonder diploma ermee gestopt. Vond het op zich wel leuk om te doen maar had totaal geen talent of gevoel ervoor.
Ik eigenlijk ook wel.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:33 schreef krengetje het volgende:
[..]
Limp BizketIk luister die nog best vaak
Jaquote:Op woensdag 29 september 2010 21:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel.
Break stuff unscensored clip is ook ZO gaaf.
het is een beetje erg bot en ongenuanceerd neer gepleurt op een kut momentquote:Op woensdag 29 september 2010 21:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik krijg echt de kriebels van dergelijke posts he.Zoals die van Spezza.
Het helpt ook hoor, was het alleen even vergetenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
t schijnt te werkenbaat het niet dan schaadt t niet
Is ook zo. Ik pas daar ook totaal niet bij. Toen al niet en dat wist mijn docent al bij het intakegesprek. Maar ik vond dat hij me een kans moest geven Maar goed, hij kreeg dus gelijk. Ik pas totaal niet tussen die mensen en het vak ook niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nog geeneens wat betreft talent of gevoel maar gewoon qua type
kapsters zijn toch allemaal een soort van huppeltrut modepopjes (even generaliseren)
Hoezo?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik krijg echt de kriebels van dergelijke posts he.Zoals die van Spezza.
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
BREAK YOUR FUCKIN FACE TONIGHT!!!!!
soms moet je gewoon zelf goed op je bek gaan jaquote:Op woensdag 29 september 2010 21:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is ook zo. Ik pas daar ook totaal niet bij. Toen al niet en dat wist mijn docent al bij het intakegesprek. Maar ik vond dat hij me een kans moest geven Maar goed, hij kreeg dus gelijk. Ik pas totaal niet tussen die mensen en het vak ook niet.
Maar goed, lang geleden dus.
off. de 25ste...... maar sommige vieren die van mij op de 15de of op een van de vele andere dagenquote:
Och, ik kan er iig totaal niet over oordelen of Yuki wel genoeg moeite in haar studie heeft gestoken. Eerlijk gezegd betwijfel ik sterk of wij (medeposters) daar iets over mogen/kunnen zeggen. We weten niet hoe Yuki's dagelijkse programma eruit ziet en welke tijd waar naar toe gaat.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is een beetje erg bot en ongenuanceerd neer gepleurt op een kut moment
maar er zit wel een kern van waarheid in....
tis wat zwartwit en mag wat grijzer maar toch...
Break your fucking face tonightquote:Op woensdag 29 september 2010 21:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel.
Break stuff unscensored clip is ook ZO gaaf.
Vergeet S.O.A.D. nietquote:Op woensdag 29 september 2010 21:37 schreef krengetje het volgende:
Godver.. ik wou naar bed.. maar nu even youtube aangezet.. thnx Babs
Goed, jij zal wat meer voorgeschiedenis kennen. My bad als mijn post dan weer niet gepast was. Maar goed, het kan er ook aan liggen dat ik me vaker gestoord heb aan hoe jij je mening soms uit. Heeft niets met kroeliekoel te maken maar ik vind je vaak totaal niet sympathiek. En dat heeft niets koetsiekroel te maken.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo?
Heb het hier een week of 4 nog met haar over gehad.... maar goed, iets met advies en wind enzo...
En als je dan iemand vervolgens elke dag bijna op nr. 1 ziet staan in de dagcijfers van Fok en de hele tijd loopt af te spreken met mensen, tja, dan moet je zelf de verantwoordelijkheid nemen voor je studie.
Maar goed, ik zal mijn mond wel houden, want de waarheid is soms hard denk ik. En zij weet dondersgoed dat ik altijd mijn ongezoute mening geef.
Ik ga niet lief kroeliekroel doen om iemand een goed gevoel over zichzelf te geven terwijl iemand eigenlijk gewoon een schop onder de kont moet krijgen.
* stuurt alsnog pm terug.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:37 schreef krengetje het volgende:
Godver.. ik wou naar bed.. maar nu even youtube aangezet.. thnx Babs
Wat dacht je van 2 jaar lang?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
soms moet je gewoon zelf goed op je bek gaan ja
Lemme know rond die tijdquote:Op woensdag 29 september 2010 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
off. de 25ste...... maar sommige vieren die van mij op de 15de of op een van de vele andere dagen![]()
90's now is op 22-10
Superstyle op 30-10
Ik heb nog ergens een lijstje met leuke dingen....
cut my life into pieces!!! this is my last resort!!quote:
Dat is een goed nummer. MAARquote:
ja und?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jaaaamaar das geen jaren 90
Dat is een feit..quote:Op woensdag 29 september 2010 21:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is een goed nummer. MAAR
Chop Suey is ZOVEEL beter dan Last Resort
Echt 100 miljoenmiljard keer
daarom houd ik het op grijsquote:Op woensdag 29 september 2010 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, ik kan er iig totaal niet over oordelen of Yuki wel genoeg moeite in haar studie heeft gestoken. Eerlijk gezegd betwijfel ik sterk of wij (medeposters) daar iets over mogen/kunnen zeggen. We weten niet hoe Yuki's dagelijkse programma eruit ziet en welke tijd waar naar toe gaat.
Dat kan, maar dat is hoe ik ben. Vaak doen mensen zich namelijk anders voor om maar iedereen te vriend te houden, maar daar pas ik voor. Ik zeg wat ik denk en vind en vind eigenlijk dat iedereen dat eens moet doen. Ipv altijd maar de schijn ophouden.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed, jij zal wat meer voorgeschiedenis kennen. My bad als mijn post dan weer niet gepast was. Maar goed, het kan er ook aan liggen dat ik me vaker gestoord heb aan hoe jij je mening soms uit. Heeft niets met kroeliekoel te maken maar ik vind je vaak totaal niet sympathiek. En dat heeft niets koetsiekroel te maken.
Dank je venco. Het ligt idd wat genuanceerder dan t hier gebracht wordt. Maar, my bad om t op fok te posten. Had wel beter moeten weten.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, ik kan er iig totaal niet over oordelen of Yuki wel genoeg moeite in haar studie heeft gestoken. Eerlijk gezegd betwijfel ik sterk of wij (medeposters) daar iets over mogen/kunnen zeggen. We weten niet hoe Yuki's dagelijkse programma eruit ziet en welke tijd waar naar toe gaat.
je bent in iedergeval een doorzetter en dat is een goeie kwaliteitquote:Op woensdag 29 september 2010 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat dacht je van 2 jaar lang?
Het zal vast wel redenen hebben die Yuki dan zelf het beste kent. En als je je niet kan concentreren of niet door stof of iets heen komt...dan ga je soms meer afleiding zoeken dan goed voor je is.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daarom houd ik het op grijs
wat ik zie is dat ze veel online is en regelmatig afspreekt
wat ze verder doet geen idee...
maar als een studie zwaar is maar je hebt er voor gekozen dan ga je er eerst helemaal voor en na 3 weken kan je dat niet hebben gezegd denk ik?
Echter ik kan ook heel goed begrijpen dat juist doordat ze t moeilijk heeft ze gaat fokken en afspreken enzo, struisvogel technieken om vooral niet daarmee bezig te zijn wat even heel moeilijk is....
Hebben jullie geen vrolijker metal/rock nummer als tip, iets wat ik nu wel kan gebruiken..quote:
Och ja. Of ronduit naïef. Maar dat is allemaal achteraf. Allemaal verleden!quote:Op woensdag 29 september 2010 21:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je bent in iedergeval een doorzetter en dat is een goeie kwaliteit
Ja goed. Ik vind de schijn ophouden en gewoon als een botte klootzak reageren nogal een verschil en eigenlijk geen vergelijking. Maar goed, ieder zijn/haar mening.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat is hoe ik ben. Vaak doen mensen zich namelijk anders voor om maar iedereen te vriend te houden, maar daar pas ik voor. Ik zeg wat ik denk en vind en vind eigenlijk dat iedereen dat eens moet doen. Ipv altijd maar de schijn ophouden.
Het is misschien niet altijd even sympathiek, maar mensen weten wel waar ze aan toe zijn. En ik begrijp jouw reactie ook wel en ik kan mij voorstellen dat Yuki het nu lastig heeft, maar men ging wel even voorbij aan het feit dat ze continue op Fok! zit en elke dag wel bijna met iemand afspreekt.
Oh, en jij begrijpt me dus ook.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het zal vast wel redenen hebben die Yuki dan zelf het beste kent. En als je je niet kan concentreren of niet door stof of iets heen komt...dan ga je soms meer afleiding zoeken dan goed voor je is.
Maar wat ik zei, kan er verder ook niet over oordelen.
misschien zegt zequote:Op woensdag 29 september 2010 21:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank je venco. Het ligt idd wat genuanceerder dan t hier gebracht wordt. Maar, my bad om t op fok te posten. Had wel beter moeten weten.
En nu ben ik weg. Misschien krijg ik nog een knuffel van iemand die meer weet en me wel begrijpt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Sorry, ik zit SOAD te luisteren, dat is niet vrolijkquote:Op woensdag 29 september 2010 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hebben jullie geen vrolijker metal/rock nummer als tip, iets wat ik nu wel kan gebruiken..
Maak me maar jaloers jaquote:Op woensdag 29 september 2010 21:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Serj Tankian was op Lowlands dit jaar, met het Metropole Orkest. ZO mooi
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
misschien zegt ze
Ja weet ik veel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*in armen van Joe kruipt
En nu dus echt weg
♥ || Baby catcher in training || ♥
Niet lullig bedoelt,maar dat is misschien wel het beste. Al dat gepraat over je, maakt de situatie er niet makkelijker opquote:Op woensdag 29 september 2010 21:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja weet ik veel...
*in armen van Joe kruipt
En nu dus echt weg
Ja erg hequote:Op woensdag 29 september 2010 21:49 schreef vencodark het volgende:
[..]Toevallig vandaag nog geluisterd en ik besefte hoelang dat al geleden was!
Tja, dan ben ik maar de botte klootzak, maar ja, vaak krijg ik achteraf wel van mensen te horen: goed dat je het gezegd hebt hoor... had ik niet durven doen... en dat soort dingen. Zelfde als met Wilders en Fortuyn. Durven tenminste te zeggen wat veel mensen denken. Je hoeft het niet altijd met ze eens te zijn, maar ze durven het tenminste wel te zeggen.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och ja. Of ronduit naïef. Maar dat is allemaal achteraf. Allemaal verleden!
[..]
Ja goed. Ik vind de schijn ophouden en gewoon als een botte klootzak reageren nogal een verschil en eigenlijk geen vergelijking. Maar goed, ieder zijn/haar mening.
Wat Yuki ook doet is iig niet jouw probleem. Daar waren we al over uit.
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is een goed nummer. MAAR
Chop Suey is ZOVEEL beter dan Last Resort
Echt 100 miljoenmiljard keer
Doegquote:Op woensdag 29 september 2010 21:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja weet ik veel...
*in armen van Joe kruipt
En nu dus echt weg
* littledrummergirl mompelt iets over de kaalheid van fortuyn en die van spezzaquote:Op woensdag 29 september 2010 21:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, dan ben ik maar de botte klootzak, maar ja, vaak krijg ik achteraf wel van mensen te horen: goed dat je het gezegd hebt hoor... had ik niet durven doen... en dat soort dingen. Zelfde als met Wilders en Fortuyn. Durven tenminste te zeggen wat veel mensen denken. Je hoeft het niet altijd met ze eens te zijn, maar ze durven het tenminste wel te zeggen.
En wat Yuki verder doet is ook niet mijn probleem dat klopt.. maar zoals gezegd... iets met advies en wind...
En nu hou ik er verder over op.....
Trustequote:Op woensdag 29 september 2010 21:56 schreef krengetje het volgende:
En nu gaat dit meisje ook slapen.. na Green Day dan![]()
Daar heb je mij niet mee hoor?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl mompelt iets over de kaalheid van fortuyn en die van spezza![]()
beetjeBquote:Op woensdag 29 september 2010 21:59 schreef beetjeB het volgende:
[..]
En net als ik kom binnenwandelen... JA IK BEN WEZEN DOUCHEN!
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar heb je mij niet mee hoor?
Ik ga ook nog niet direct slapen. Eerst met mezelf spelen, nog even douchen, nog lezen. Tsja. kan ik ook zeggen. Maar: ik ga naar bed, is veeeeeeel korterquote:
dat je het lef hebt jezelf te vergelijken met hunquote:Op woensdag 29 september 2010 21:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar heb je mij niet mee hoor?
ach dan zullen de mannen zowel weer toestromen hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 21:59 schreef beetjeB het volgende:
[..]
En net als ik kom binnenwandelen... JA IK BEN WEZEN DOUCHEN!
Ik ben meestal wel een vroege slaper, maar nu heb ik even geen zin om te slapen...quote:
Ik vergelijk mezelf niet 1 op 1 met hun.... maar goed, lees hoe je het wil lezen....quote:Op woensdag 29 september 2010 22:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat je het lef hebt jezelf te vergelijken met hun
jouw manier van je punt duidelijk maken is toch heel anders, ga es wat zelfkennis opdoen ofzo.....
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach dan zullen de mannen zowel weer toestromen hoor
Preciesquote:Op woensdag 29 september 2010 21:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
eigenlijk is ze een bofkont, zij kan knuffelen!!!
oh nee dan is t goed want je bent toch nog net even te ongenuanceerd enzo....quote:Op woensdag 29 september 2010 22:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vergelijk mezelf niet 1 op 1 met hun.... maar goed, lees hoe je het wil lezen....
lezen is moeilijk he?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh nee dan is t goed want je bent toch nog net even te ongenuanceerd enzo....
Trustequote:Op woensdag 29 september 2010 21:56 schreef krengetje het volgende:
En nu gaat dit meisje ook slapen.. na Green Day dan![]()
ja, en jouw reactie staat daar direct onderquote:Op woensdag 29 september 2010 22:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is de meest gebruikte zin als men niets nuttigs meer te melden heeft
Je bent vd week de trendsetter geweestquote:Op woensdag 29 september 2010 22:06 schreef beetjeB het volgende:
Pff de sfeer is hier wel vaak'gezellig' he..
Weltrustenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik luister nog even Nirvana af (O+), en dan ook slapen. Dag lieve menschen
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:07 schreef YipYip het volgende:
[..]
Je bent vd week de trendsetter geweest![]()
De laatste tijd is het wat grimmiger, maar normaal gespriken is het meestal wel gewoon gezellig hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 22:06 schreef beetjeB het volgende:
oh joh het lijkt erger dan het isquote:Op woensdag 29 september 2010 22:06 schreef beetjeB het volgende:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:13 schreef Graseter het volgende:
Nou, als ik straks ban heb. Tot over een tijdje.
Houdoe.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:13 schreef Graseter het volgende:
Ik zit in een kleine woonkamer op mijn iMac zonder koptelefoon. Dus nee.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kom op skype, prachtig dit.We zitten mensen te bellen.
Ik had net K. Anker gebeld.
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit in een kleine woonkamer op mijn iMac zonder koptelefoon. Dus nee.
Nou wat een lol..quote:Op woensdag 29 september 2010 22:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kom op skype, prachtig dit.We zitten mensen te bellen.
Ik had net K. Anker gebeld.
Weet ik.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Gras, ONZ & PUB is de andere kant op
Ja, het is niet allemaal ellende, zo bedoel ik het ook niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh joh het lijkt erger dan het is
Grasje tochquote:Op woensdag 29 september 2010 22:13 schreef Graseter het volgende:
I will, patje heeft 6 euro skype tegoed dus we zijn wel een paar daagjes zoet.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Grasje tochMaar als ik je een tijdje niet zie,have fun
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
I will, patje heeft 6 euro skype tegoed dus we zijn wel een paar daagjes zoet.
Tofquote:Op woensdag 29 september 2010 22:19 schreef beetjeB het volgende:
engeltje
Ik vind het wel een mooie afkorting ook zo
Enjoyquote:Op woensdag 29 september 2010 22:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
I will, patje heeft 6 euro skype tegoed dus we zijn wel een paar daagjes zoet.
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:26 schreef Graseter het volgende:
Ik had iemand gebeld die postzegels uit hongarije verkoopt.![]()
Na 5 minuten praten heeft ie mij uit kunnen leggen dat ik ze niet in nederland kan gebruiken. Volgens hem smaken ze lekker.
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik vind afkortingen leuk (een beroepstik vrees ik
)
en je gaat je er heel trippy van voelen ook zeker?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:26 schreef Graseter het volgende:
Ik had iemand gebeld die postzegels uit hongarije verkoopt.![]()
Na 5 minuten praten heeft ie mij uit kunnen leggen dat ik ze niet in nederland kan gebruiken. Volgens hem smaken ze lekker.
Ik had bijna een kalkoen gekocht.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]dit deed ik ook toen ik nog op de basisschool zat
maar wij deden dan alsof we medewerkers van de ptt (zo heette dat toen nog!) waren en de telefoonlijn wilden testen.
Of ze er doorheen wilden blazen. als ze dat deden vroegen we of ze dan dicht bij de grond wilde gaan met de hoorn (iedereen had toen gewoon alleen nog een vast toestel zo'n grijze met draaischijf) en dan weer wilde blazen etc.....
achteraf gezien snap ik niet dat er zat mensen die dat ook echt deden, we klonken toch vast echt als kinderen ook
je maakt t kind in me wakker, ik zou bijna mee gaan doen!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik had bijna een kalkoen gekocht.
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:29 schreef beetjeB het volgende:
[..]
BB it is, engel heeft gesproken!
En wat is uw beroep dan?
Grasje zit ook nog op de basisschoolquote:Op woensdag 29 september 2010 22:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]dit deed ik ook toen ik nog op de basisschool zat
maar wij deden dan alsof we medewerkers van de ptt (zo heette dat toen nog!) waren en de telefoonlijn wilden testen.
Of ze er doorheen wilden blazen. als ze dat deden vroegen we of ze dan dicht bij de grond wilde gaan met de hoorn (iedereen had toen gewoon alleen nog een vast toestel zo'n grijze met draaischijf) en dan weer wilde blazen etc.....
achteraf gezien snap ik niet dat er zat mensen die dat ook echt deden, we klonken toch vast echt als kinderen ook
hihi het laatste deel van je zin klinkt een stuk spannender dan het eerstequote:Op woensdag 29 september 2010 22:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik ben regelmuts bij een kenniscentrum (iets met cam's and so)
Denk dat hij op zoek was naar het kleutertopic, dat niet kon vinden en toen dacht: hmm singles.... Ik hou wel van muziek, ik ga daar maar kijkenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Gras, ONZ & PUB is de andere kant op
Do it.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je maakt t kind in me wakker, ik zou bijna mee gaan doen!
I know......quote:Op woensdag 29 september 2010 22:33 schreef beetjeB het volgende:
hihi het laatste deel van je zin klinkt een stuk spannender dan het eerste
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Denk dat hij op zoek was naar het kleutertopic, dat niet kon vinden en toen dacht: hmm singles.... Ik hou wel van muziek, ik ga daar maar kijken
je nagels?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:39 schreef Myraela het volgende:
Fuck, het stinkt hier naar verf of lak ofzo.
Ga eens aan de slag danquote:Op woensdag 29 september 2010 22:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Whoei... Draaierig
Nadeel: ik moet mn bed nog opmaken en het vuilnis buiten zetten
ik ben net thuis dus dat kan nog niet, anders pist varken alles onderquote:
Mijn papierbak is gestolenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Whoei... Draaierig
Nadeel: ik moet mn bed nog opmaken en het vuilnis buiten zetten
die staat hierquote:
gevuld?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Doe es ff heul gauw terug geven dan
'Zeg meisje, zal ik jouw papierbak eens vullen?'quote:
ah vandaar!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Grasje zit ook nog op de basisschool
hij kan best voor vrouw doorquote:Op woensdag 29 september 2010 22:50 schreef beetjeB het volgende:
[..]
'Zeg meisje, zal ik jouw papierbak eens vullen?'![]()
Oh nee, het is net andersom he
Als je maar geil genoeg bent klinkt elke mannenstem al snel zo hequote:Op woensdag 29 september 2010 22:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nog een nadeel.. Mn upckastje gaat niet meer aan dus ben verplicht muziek aan het luisteren en het zijn alemaal nummers gezongen door mannen met een geile stem
ja, maar deze is een beetje heesquote:Op woensdag 29 september 2010 22:52 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Als je maar geil genoeg bent klinkt elke mannenstem al snel zo he
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij kan best voor vrouw door
Heyquote:Op woensdag 29 september 2010 22:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
![]()
die is goed....
En hoi(volgens mij had ik nog niet gezwaaid
![]()
)
wat heb je op?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nog een nadeel.. Mn upckastje gaat niet meer aan dus ben verplicht muziek aan het luisteren en het zijn alemaal nummers gezongen door mannen met een geile stem
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar deze is een beetje hees
elke man met wat make up en een goede pruik.. En hij heeft best chickoogjes.. Zover ik weetquote:Op woensdag 29 september 2010 22:52 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Daarvoor ken ik 'm niet goed genoeg, maar als jij het zegt, klopt het vast.
volgens mij veronicaradio.. Nu lisaquote:
hmm.. Zou ik dan toch gewoon in stilte moeten zitten?quote:
ik heb weer gedronken, dan wordt het ergerquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
volgens mij veronicaradio.. Nu lisamaar zelfs dat klinkt geil
112quote:Op woensdag 29 september 2010 22:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geef me een nummer en ik ga bellen!
ben ik nu mee bezig... Maar ik zat al vanaf vanmiddag aan het bierquote:Op woensdag 29 september 2010 22:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zal mezelf beter formuleren...
geblowt!?!?
Nee, dan hoor je de stemmen in je hoofd weer zo hard!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. Zou ik dan toch gewoon in stilte moeten zitten?
ook als kind wel eens gedaan met een vriendinnetjequote:
oja.. Dat was hetquote:Op woensdag 29 september 2010 22:57 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Nee, dan hoor je de stemmen in je hoofd weer zo hard!
Heb je wel een leuke dag gehad? ondanksquote:Op woensdag 29 september 2010 22:57 schreef Lotusss het volgende:
Zo, bezoek is eindelijk weg! Ben MOE!
heb ik ook nog staan maar vind t wel iets te zoetquote:Op woensdag 29 september 2010 23:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
blijft n lekker spulletje
maagzuur prutquote:Op woensdag 29 september 2010 23:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
die reclame is schijt irritant....quote:Op woensdag 29 september 2010 23:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
heb je whiskey staan? mik het daar eens doorheenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb ik ook nog staan maar vind t wel iets te zoet
ken m niet geloof ikquote:Op woensdag 29 september 2010 23:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
die reclame is schijt irritant....
Jazeker hoor! Was wel weer gezellig met moeders en broertje. En poes Leena is geloof ik een beetje verliefd op mijn broertje hahaha!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je wel een leuke dag gehad? ondanksnog moet komen
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Jezus.. Als zelfs guus meeuwis geil klinkt is er wat mis met me
You're doomed.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mooiquote:Op woensdag 29 september 2010 23:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jazeker hoor! Was wel weer gezellig met moeders en broertje. En poes Leena is geloof ik een beetje verliefd op mijn broertje hahaha!
Tot ziensquote:Op woensdag 29 september 2010 23:06 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga ook lekker slapen.
Welterusten iedereen!
slaap lekker sisquote:Op woensdag 29 september 2010 23:06 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga ook lekker slapen.
Welterusten iedereen!
onmogelijkquote:
slaap lekkerquote:Op woensdag 29 september 2010 23:06 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga ook lekker slapen.
Welterusten iedereen!
trusten engelquote:
ik geef gewoon jou de schuldquote:
En dat is?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Kutik bedenk me nu iets heeeeel beschamends
en wil je dat met ons delen?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
gooi het in de groepquote:Op woensdag 29 september 2010 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mn vibo ligt ergens tussen mn was en heb die meegegeven aan mn moederquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mn vibo ligt ergens tussen mn was en heb die meegegeven aan mn moeder
[..]
ik schaam me dooooodquote:
[..]
nou, ma had het laatste beetje nu in de wasmachine... Waaronder dus het dekbedovertrek waar ie in zitquote:Op woensdag 29 september 2010 23:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
nu maar hopen dat ze m vind want als ie meegewassen wordt doet ie t waarschijnlijk niet meer
als ma m vind dan krijg ik echt wel te horen dat ze een leuk roze ding tussen mn was heeft gevondenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:22 schreef beetjeB het volgende:
Mijn moeder zou waarschijnlijk niks zeggen, maar 'm dan wel netjes tussen de schone opgevouwen was verstopt teruggeven.
ja iddquote:Op woensdag 29 september 2010 23:22 schreef beetjeB het volgende:
Mijn moeder zou waarschijnlijk niks zeggen, maar 'm dan wel netjes tussen de schone opgevouwen was verstopt teruggeven.
dan blijkt wel weer dat ik mn bed niet met mn slaapdronken hoofd af moet halenquote:
Kan ze zeggen dat jij Varken wel thuis hebt zitten maar zij een ander varkentje gewassen heeftquote:Op woensdag 29 september 2010 23:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ma m vind dan krijg ik echt wel te horen dat ze een leuk roze ding tussen mn was heeft gevonden
murmquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan ze zeggen dat jij Varken wel thuis hebt zitten maar zij een ander varkentje gewassen heeft
[..]
als ie het nog doetquote:Op woensdag 29 september 2010 23:25 schreef YipYip het volgende:
[..]misschien krijg je hem wel netjes schoon terug
trustenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |