het is een beetje erg bot en ongenuanceerd neer gepleurt op een kut momentquote:Op woensdag 29 september 2010 21:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik krijg echt de kriebels van dergelijke posts he.Zoals die van Spezza.
Het helpt ook hoor, was het alleen even vergetenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
t schijnt te werkenbaat het niet dan schaadt t niet
Is ook zo. Ik pas daar ook totaal niet bij. Toen al niet en dat wist mijn docent al bij het intakegesprek. Maar ik vond dat hij me een kans moest geven Maar goed, hij kreeg dus gelijk. Ik pas totaal niet tussen die mensen en het vak ook niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nog geeneens wat betreft talent of gevoel maar gewoon qua type
kapsters zijn toch allemaal een soort van huppeltrut modepopjes (even generaliseren)
Hoezo?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik krijg echt de kriebels van dergelijke posts he.Zoals die van Spezza.
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
BREAK YOUR FUCKIN FACE TONIGHT!!!!!
soms moet je gewoon zelf goed op je bek gaan jaquote:Op woensdag 29 september 2010 21:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is ook zo. Ik pas daar ook totaal niet bij. Toen al niet en dat wist mijn docent al bij het intakegesprek. Maar ik vond dat hij me een kans moest geven Maar goed, hij kreeg dus gelijk. Ik pas totaal niet tussen die mensen en het vak ook niet.
Maar goed, lang geleden dus.
off. de 25ste...... maar sommige vieren die van mij op de 15de of op een van de vele andere dagenquote:
Och, ik kan er iig totaal niet over oordelen of Yuki wel genoeg moeite in haar studie heeft gestoken. Eerlijk gezegd betwijfel ik sterk of wij (medeposters) daar iets over mogen/kunnen zeggen. We weten niet hoe Yuki's dagelijkse programma eruit ziet en welke tijd waar naar toe gaat.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is een beetje erg bot en ongenuanceerd neer gepleurt op een kut moment
maar er zit wel een kern van waarheid in....
tis wat zwartwit en mag wat grijzer maar toch...
Break your fucking face tonightquote:Op woensdag 29 september 2010 21:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel.
Break stuff unscensored clip is ook ZO gaaf.
Vergeet S.O.A.D. nietquote:Op woensdag 29 september 2010 21:37 schreef krengetje het volgende:
Godver.. ik wou naar bed.. maar nu even youtube aangezet.. thnx Babs
Goed, jij zal wat meer voorgeschiedenis kennen. My bad als mijn post dan weer niet gepast was. Maar goed, het kan er ook aan liggen dat ik me vaker gestoord heb aan hoe jij je mening soms uit. Heeft niets met kroeliekoel te maken maar ik vind je vaak totaal niet sympathiek. En dat heeft niets koetsiekroel te maken.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo?
Heb het hier een week of 4 nog met haar over gehad.... maar goed, iets met advies en wind enzo...
En als je dan iemand vervolgens elke dag bijna op nr. 1 ziet staan in de dagcijfers van Fok en de hele tijd loopt af te spreken met mensen, tja, dan moet je zelf de verantwoordelijkheid nemen voor je studie.
Maar goed, ik zal mijn mond wel houden, want de waarheid is soms hard denk ik. En zij weet dondersgoed dat ik altijd mijn ongezoute mening geef.
Ik ga niet lief kroeliekroel doen om iemand een goed gevoel over zichzelf te geven terwijl iemand eigenlijk gewoon een schop onder de kont moet krijgen.
* stuurt alsnog pm terug.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:37 schreef krengetje het volgende:
Godver.. ik wou naar bed.. maar nu even youtube aangezet.. thnx Babs
Wat dacht je van 2 jaar lang?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
soms moet je gewoon zelf goed op je bek gaan ja
Lemme know rond die tijdquote:Op woensdag 29 september 2010 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
off. de 25ste...... maar sommige vieren die van mij op de 15de of op een van de vele andere dagen![]()
90's now is op 22-10
Superstyle op 30-10
Ik heb nog ergens een lijstje met leuke dingen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |