quote:Op woensdag 29 september 2010 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mn vibo ligt ergens tussen mn was en heb die meegegeven aan mn moeder
[..]
ik schaam me dooooodquote:
[..]
nou, ma had het laatste beetje nu in de wasmachine... Waaronder dus het dekbedovertrek waar ie in zitquote:Op woensdag 29 september 2010 23:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
nu maar hopen dat ze m vind want als ie meegewassen wordt doet ie t waarschijnlijk niet meer
als ma m vind dan krijg ik echt wel te horen dat ze een leuk roze ding tussen mn was heeft gevondenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:22 schreef beetjeB het volgende:
Mijn moeder zou waarschijnlijk niks zeggen, maar 'm dan wel netjes tussen de schone opgevouwen was verstopt teruggeven.
ja iddquote:Op woensdag 29 september 2010 23:22 schreef beetjeB het volgende:
Mijn moeder zou waarschijnlijk niks zeggen, maar 'm dan wel netjes tussen de schone opgevouwen was verstopt teruggeven.
dan blijkt wel weer dat ik mn bed niet met mn slaapdronken hoofd af moet halenquote:
Kan ze zeggen dat jij Varken wel thuis hebt zitten maar zij een ander varkentje gewassen heeftquote:Op woensdag 29 september 2010 23:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ma m vind dan krijg ik echt wel te horen dat ze een leuk roze ding tussen mn was heeft gevonden
murmquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan ze zeggen dat jij Varken wel thuis hebt zitten maar zij een ander varkentje gewassen heeft
[..]
als ie het nog doetquote:Op woensdag 29 september 2010 23:25 schreef YipYip het volgende:
[..]misschien krijg je hem wel netjes schoon terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |