quote:Op woensdag 29 september 2010 21:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is een goed nummer. MAAR
Chop Suey is ZOVEEL beter dan Last Resort
Echt 100 miljoenmiljard keer
Doegquote:Op woensdag 29 september 2010 21:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja weet ik veel...
*in armen van Joe kruipt
En nu dus echt weg
* littledrummergirl mompelt iets over de kaalheid van fortuyn en die van spezzaquote:Op woensdag 29 september 2010 21:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, dan ben ik maar de botte klootzak, maar ja, vaak krijg ik achteraf wel van mensen te horen: goed dat je het gezegd hebt hoor... had ik niet durven doen... en dat soort dingen. Zelfde als met Wilders en Fortuyn. Durven tenminste te zeggen wat veel mensen denken. Je hoeft het niet altijd met ze eens te zijn, maar ze durven het tenminste wel te zeggen.
En wat Yuki verder doet is ook niet mijn probleem dat klopt.. maar zoals gezegd... iets met advies en wind...
En nu hou ik er verder over op.....
Trustequote:Op woensdag 29 september 2010 21:56 schreef krengetje het volgende:
En nu gaat dit meisje ook slapen.. na Green Day dan![]()
Daar heb je mij niet mee hoor?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl mompelt iets over de kaalheid van fortuyn en die van spezza![]()
beetjeBquote:Op woensdag 29 september 2010 21:59 schreef beetjeB het volgende:
[..]
En net als ik kom binnenwandelen... JA IK BEN WEZEN DOUCHEN!
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar heb je mij niet mee hoor?
Ik ga ook nog niet direct slapen. Eerst met mezelf spelen, nog even douchen, nog lezen. Tsja. kan ik ook zeggen. Maar: ik ga naar bed, is veeeeeeel korterquote:
dat je het lef hebt jezelf te vergelijken met hunquote:Op woensdag 29 september 2010 21:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar heb je mij niet mee hoor?
ach dan zullen de mannen zowel weer toestromen hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 21:59 schreef beetjeB het volgende:
[..]
En net als ik kom binnenwandelen... JA IK BEN WEZEN DOUCHEN!
Ik ben meestal wel een vroege slaper, maar nu heb ik even geen zin om te slapen...quote:
Ik vergelijk mezelf niet 1 op 1 met hun.... maar goed, lees hoe je het wil lezen....quote:Op woensdag 29 september 2010 22:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat je het lef hebt jezelf te vergelijken met hun
jouw manier van je punt duidelijk maken is toch heel anders, ga es wat zelfkennis opdoen ofzo.....
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach dan zullen de mannen zowel weer toestromen hoor
Preciesquote:Op woensdag 29 september 2010 21:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
eigenlijk is ze een bofkont, zij kan knuffelen!!!
oh nee dan is t goed want je bent toch nog net even te ongenuanceerd enzo....quote:Op woensdag 29 september 2010 22:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vergelijk mezelf niet 1 op 1 met hun.... maar goed, lees hoe je het wil lezen....
lezen is moeilijk he?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh nee dan is t goed want je bent toch nog net even te ongenuanceerd enzo....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |