\quote:Op woensdag 29 september 2010 20:55 schreef Yuki het volgende:
Goed... Een mailtje en m'n hele stemming slaat om
jup de tijd vliegt he dan krijg je datquote:Op woensdag 29 september 2010 20:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet met weer.Gewoon van: jammer dat het voorbij is. Nu al. Het leek zo kort.
Ik bedoelde er iig niets mee.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jup de tijd vliegt he dan krijg je dat
shit happens zeggen we dan maar
wat is dan meisje?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben nu uitzonderlijk ongezellig
Maar wij vermaakten ons net prima hoor
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanochtend tijdens het wakker worden
In de trein naar Leeuwarden
Na de lunch in de trein naar Groningen
In de trein naar Zwolle
Nu weer
I'm loving it!
What's up?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:55 schreef Yuki het volgende:
Goed... Een mailtje en m'n hele stemming slaat om
Joe, vluchten kan nog![]()
samen fokken, weet je hoe gezellig?!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is joe al naar huis of ben je altijd zo ongezellig als je visite hebt?
Link me!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:58 schreef Samzz het volgende:
Ik vind net Alice in Wonderland sieraden
Oh, goede keuzequote:Op woensdag 29 september 2010 20:56 schreef vencodark het volgende:
Heb Depp als achtergrond. Badscene uit From Hell.
Die invloed heeft ze hequote:Op woensdag 29 september 2010 20:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
samen fokken, weet je hoe gezellig?!
Jup, als ik in een Civ stemming ben, wil ik altijd, overal doen.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:56 schreef krengetje het volgende:
[..]
ook in de trein???
Ik speel nog altijd Civilization 3...
quote:
Tis gewoon echt een verslavend kut spel hequote:Op woensdag 29 september 2010 20:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jup, als ik in een Civ stemming ben, wil ik altijd, overal doen.
Van het weekend, vroeg in Utrecht, Mrs. stbabylon nog niet. Trein, hotel, ge-civved. Zij moest nog even douchen, civven. Volgende dag, zij in bad, ik civven(nee heb de laptop niet meegenomen het SC in
)
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vent sta op en geef dr fff een echte knuffel ipv een virtueel kusje...
http://wickedskakid.nl/?m=201006&paged=5quote:
Zeer zeker welquote:Op woensdag 29 september 2010 21:00 schreef krengetje het volgende:
[..]
Tis gewoon echt een verslavend kut spel he
Maar nog alles goed met Mrs. stbabylon?
Studie: doorgaan of stoppen. Ik neig naar dat laatste.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kee ik ken de history niet enzo
dus dan maar gewoon een
suc6
Indd. erg leuk! Zou wel het klokje van binnen willen zien. Tof ding.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
http://wickedskakid.nl/?m=201006&paged=5Die laatste ketting, met het horloge! En die met het konijn
Truste lieve duimquote:Op woensdag 29 september 2010 21:01 schreef Duimelot het volgende:
ik ga richting bedje
die film komt over een kwartiertje, alhoewel de belg... kan langer duren dan
maar toch...
misschien straks nog ff via laptop andersallemaal
Have fun,en straks lekker slapenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:01 schreef Duimelot het volgende:
ik ga richting bedje
maar toch...
das op zich niet heel gek toch? dat ie je probeert te stimuleren nog even door te gaanquote:Op woensdag 29 september 2010 21:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Studie: doorgaan of stoppen. Ik neig naar dat laatste.En daar heb ik het onwijs moeilijk mee.
En nu komt m'n vader aan met een mailtje waaruit duidelijk blijkt dat ik die keuze nog niet mag maken en al helemaal niet alleen.
Dat is shit, ik wou dat ik je van goede adviezen kon voorzien, maar helaasquote:Op woensdag 29 september 2010 21:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Studie: doorgaan of stoppen. Ik neig naar dat laatste.En daar heb ik het onwijs moeilijk mee.
En nu komt m'n vader aan met een mailtje waaruit duidelijk blijkt dat ik die keuze nog niet mag maken en al helemaal niet alleen.
trusten duimquote:Op woensdag 29 september 2010 21:01 schreef Duimelot het volgende:
ik ga richting bedje
maar toch...
en vooral dat laatste, ga face to face met je vader praten, dan ziet ie aan jouw emoties ook wel dat je t echt niet trekt etc komt heus goedquote:Op woensdag 29 september 2010 21:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
De bewoording... Ik ken mijn vader. Als ik nu kenbaar maak wat ik wil wordt ie woest.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das op zich niet heel gek toch? dat ie je probeert te stimuleren nog even door te gaan
Je eigen hart volgenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
De bewoording... Ik ken mijn vader. Als ik nu kenbaar maak wat ik wil wordt ie woest.
Dat maakt t voor mezelf niet makkelijker ofzo
tzal ongetwijfeld kut zijn, maar laat m lekker woest worden. dat hij het niet belangrijk vind dat jij gelukkig bent is zijn probleem, als je het echt niet trekt moet je er gewoon mee stoppenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
De bewoording... Ik ken mijn vader. Als ik nu kenbaar maak wat ik wil wordt ie woest.
Dat maakt t voor mezelf niet makkelijker ofzo
Ja hequote:Op woensdag 29 september 2010 21:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. erg leuk! Zou wel het klokje van binnen willen zien. Tof ding.
ik weet niet wat de redenen zijn om te stoppen etc etc etcquote:Op woensdag 29 september 2010 21:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb m'n moeder ook duidelijk gemaakt dat ik nog niet met m'n vader wil praten. Want zij stelde voor om telefonisch te doen. Heb aangegeven dat liever niet te willen. En nu mailt ie dus.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en vooral dat laatste, ga face to face met je vader praten, dan ziet ie aan jouw emoties ook wel dat je t echt niet trekt etc komt heus goed
Trusten Samzzquote:Op woensdag 29 september 2010 21:08 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook te bed. De film komt er zo op en ik wil nog drinken pakken en zo
Trusten allemaal
misschien replyen dat je er met hem over wilt praten als je daaraan toe bent?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb m'n moeder ook duidelijk gemaakt dat ik nog niet met m'n vader wil praten. Want zij stelde voor om telefonisch te doen. Heb aangegeven dat liever niet te willen. En nu mailt ie dus.
Meer tijd voor Joequote:Op woensdag 29 september 2010 21:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
have fun en slaap lekkerquote:Op woensdag 29 september 2010 21:08 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook te bed. De film komt er zo op en ik wil nog drinken pakken en zo
Trusten allemaal
Wat wil je zelf? En waarom?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:08 schreef Yuki het volgende:
Ik heb m'n moeder ook duidelijk gemaakt dat ik nog niet met m'n vader wil praten. Want zij stelde voor om telefonisch te doen. Heb aangegeven dat liever niet te willen. En nu mailt ie dus.
Ik kan er vrijdag toch niet omheen.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
misschien replyen dat je er met hem over wilt praten als je daaraan toe bent?
dan heb je even n tijdje lucht en kun je zelf je moment kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |