is niet de eerste keer dat ze er komtquote:
quote:Vandaag is @claudiadebreij haar wel betaalde scharnieren vergeten aan mijn kassa..
quote:@AstridW Kom ze morgen halen! Waar? about 19 hours ago via mobile web in reply to AstridW
quote:@claudiadebreij bij de klantenservice, zal ze daar wel klaar leggen
]quote:@AstridW Super, dankjewel! about 9 hours ago via web in reply to AstridW
Ik heb twee Alice in Wonderland inspired nagellakjesquote:Op woensdag 29 september 2010 20:41 schreef Tally het volgende:
Ik wil graag de Alice in Wonderland E-reader. En niet eens omdat ik hem zal gebruiken maar Alice![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Tsja,een eikel zijn ben ik erg goed in
Ik heb een Hello Kitty Louis Vuitton themequote:Op woensdag 29 september 2010 20:43 schreef Tally het volgende:
[..]
OeDie eerste ga ik ook even downloaden. Die Wallpaper heb ik nu van Halloween Walibi.. Eddy
![]()
Op mijn telefoon heb ik mijn liefVind ik toch net iets leuker
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb toch nergens gezegd dat je een eikel bent!?!?
over eikels gesproken trouwens.... is die van jou dik!?!?
Ik heb een Alice tas, Alice mok, Alice poster, Alice notitieboekje.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb twee Alice in Wonderland inspired nagellakjes
Is er ook weer één vrij hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 20:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb gewoon een foto van mn kids als desktopquote:Op woensdag 29 september 2010 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een Hello Kitty Louis Vuitton theme
Nee dat zei je nietquote:Op woensdag 29 september 2010 20:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is er ook weer één vrij hoor
Dat heb ik dan weer nietquote:Op woensdag 29 september 2010 20:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb een Alice tas, Alice mok, Alice poster, Alice notitieboekje.![]()
En ik ben niet eens gek van de film, gewoon van de merchandise.
dat had ik ook gevraagd als ik niet vrij wasquote:Op woensdag 29 september 2010 20:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is er ook weer één vrij hoor
Slaap lekker Tallyquote:Op woensdag 29 september 2010 20:48 schreef Tally het volgende:
En nu ga ik naar bed
Ik word ook wat duizelig
Slaap lekker mensen. En morgen gezond weer op
Ja, behoorlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 20:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb gewoon een foto van mn kids als desktop
tis dat ze zo mooi zijn anders zou ik me bijna schamen dat hier te zeggen, best burgerlijk of niet!?
trustuhquote:Op woensdag 29 september 2010 20:48 schreef Tally het volgende:
En nu ga ik naar bed
Ik word ook wat duizelig
Ok, goed puntquote:Op woensdag 29 september 2010 20:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat had ik ook gevraagd als ik niet vrij was
Agenda....volgens mij niet. Heb die spullen bij dinges gekocht...Claires.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer nietIk vond de nagellakjes zo mooi
Is er ook een Alice agenda? Dat zou wel tof zijn
Kan ik me in jouw geval wel voorstellen ja, dat je er iets mee hebt.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb een Alice tas, Alice mok, Alice poster, Alice notitieboekje.![]()
En ik ben niet eens gek van de film, gewoon van de merchandise.
nah ik zou m bijna hier posten want tis een hele mooie foto enzoquote:
Oh oke. Ik ga even googlen!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Agenda....volgens mij niet. Heb die spullen bij dinges gekocht...Claires.
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ik me in jouw geval wel voorstellen ja, dat je er iets mee hebt.
Verstandig.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah ik zou m bijna hier posten want tis een hele mooie foto enzo
maar nee mn kids blijven toch buiten fok....
Truste!!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:48 schreef Tally het volgende:
En nu ga ik naar bed
Ik word ook wat duizelig
Ik heb een foto van mezelf met de hond van mijn vader als dekstop op de pc. bij mijn telefoon zie je een foto van Robin het 10 maanden oude zoontje van mijn broer..quote:Op woensdag 29 september 2010 20:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb gewoon een foto van mn kids als desktop
tis dat ze zo mooi zijn anders zou ik me bijna schamen dat hier te zeggen, best burgerlijk of niet!?
ok het kan dus altijd ergerquote:Op woensdag 29 september 2010 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mezelf met de hond van mijn vader als dekstop op de pc. bij mijn telefoon zie je een foto van Robin het 10 maanden oude zoontje van mijn broer..
Geen uitlok-postquote:Op woensdag 29 september 2010 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]Is Duimelot weer vrij?
Of is dit een uitlok-post?
dat is toch heel wat andersquote:Op woensdag 29 september 2010 20:52 schreef Samzz het volgende:
Nu Google ik op Alice in Wonderland Agenda. Komt de volgende foto op:
http://farm3.static.flickr.com/2642/4069962384_edea85a1f1.jpg
Ik heb de foto van mij met Normaal als desktopquote:Op woensdag 29 september 2010 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mezelf met de hond van mijn vader als dekstop op de pc. bij mijn telefoon zie je een foto van Robin het 10 maanden oude zoontje van mijn broer..
Civilizationquote:Op woensdag 29 september 2010 20:53 schreef stbabylon het volgende:
Civilization 5 achtergrond hier. Ik is een gamer.
hoezo weer? is de eerste keer hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 20:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan is het wel jammer. Bedoel, dat het weer over is.
En ik ben nu heel nieuwsgierig hoe dat zo gekomen is. Maar het gaat me helemaal niks aanquote:Op woensdag 29 september 2010 20:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan is het wel jammer. Bedoel, dat het weer over is.
iets met het konijntje volgen ofzoquote:Op woensdag 29 september 2010 20:52 schreef Samzz het volgende:
Nu Google ik op Alice in Wonderland Agenda. Komt de volgende foto op:
http://farm3.static.flickr.com/2642/4069962384_edea85a1f1.jpg
Dat bedoel ik niet met weer.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoezo weer? is de eerste keer hoor
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
iets met het konijntje volgen ofzo?
Vanochtend tijdens het wakker wordenquote:
Ik ben nu uitzonderlijk ongezelligquote:Op woensdag 29 september 2010 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is joe al naar huis of ben je altijd zo ongezellig als je visite hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |