quote:Op woensdag 29 september 2010 22:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar deze is een beetje hees
elke man met wat make up en een goede pruik.. En hij heeft best chickoogjes.. Zover ik weetquote:Op woensdag 29 september 2010 22:52 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Daarvoor ken ik 'm niet goed genoeg, maar als jij het zegt, klopt het vast.
volgens mij veronicaradio.. Nu lisaquote:
hmm.. Zou ik dan toch gewoon in stilte moeten zitten?quote:
ik heb weer gedronken, dan wordt het ergerquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
volgens mij veronicaradio.. Nu lisamaar zelfs dat klinkt geil
112quote:Op woensdag 29 september 2010 22:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geef me een nummer en ik ga bellen!
ben ik nu mee bezig... Maar ik zat al vanaf vanmiddag aan het bierquote:Op woensdag 29 september 2010 22:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zal mezelf beter formuleren...
geblowt!?!?
Nee, dan hoor je de stemmen in je hoofd weer zo hard!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. Zou ik dan toch gewoon in stilte moeten zitten?
ook als kind wel eens gedaan met een vriendinnetjequote:
oja.. Dat was hetquote:Op woensdag 29 september 2010 22:57 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Nee, dan hoor je de stemmen in je hoofd weer zo hard!
Heb je wel een leuke dag gehad? ondanksquote:Op woensdag 29 september 2010 22:57 schreef Lotusss het volgende:
Zo, bezoek is eindelijk weg! Ben MOE!
heb ik ook nog staan maar vind t wel iets te zoetquote:Op woensdag 29 september 2010 23:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
blijft n lekker spulletje
maagzuur prutquote:Op woensdag 29 september 2010 23:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
die reclame is schijt irritant....quote:Op woensdag 29 september 2010 23:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
heb je whiskey staan? mik het daar eens doorheenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb ik ook nog staan maar vind t wel iets te zoet
ken m niet geloof ikquote:Op woensdag 29 september 2010 23:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
die reclame is schijt irritant....
Jazeker hoor! Was wel weer gezellig met moeders en broertje. En poes Leena is geloof ik een beetje verliefd op mijn broertje hahaha!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je wel een leuke dag gehad? ondanksnog moet komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |