sorry, ik schatte je te hoog in, zal het niet weer doen.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef stbabylon het volgende:
oh nee na na nee na, na na nee na
slave to the music
ah niveautje kinderachtig is bereiktquote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sorry, ik schatte je te hoog in, zal het niet weer doen.
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sorry, ik schatte je te hoog in, zal het niet weer doen.
Iquote:Op woensdag 29 september 2010 21:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zie je helemaal los gaan in mn hoofd
Je hebt helemaal gelijk kerelquote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moet ze het hier niet posten.....
gun mij ook m'n moment van zwaktequote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ah niveautje kinderachtig is bereiktnegeer elkaars post dan gewoon
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:14 schreef stbabylon het volgende:
OH HELL YEAH
Killing in the name of op 3fm \m/
vicieuze cirkel anyonequote:Op woensdag 29 september 2010 21:23 schreef stbabylon het volgende:
Ach, Singles in full effect
Iemand heeft een echt probleem
Sommige reageren hulpvaardig, sommige maken er grappen over
Sommige hulpvaardigen gaan White Knighten
Andere blijven dom door posten over heel iets anders
A riot is born
nou hup ga eens van fok af en ga yuki knuffelen en troosten ofzoquote:Op woensdag 29 september 2010 21:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gun mij ook m'n moment van zwakte
Dom doorposten over iets anders?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:23 schreef stbabylon het volgende:
A riot is born
Geen idee waar t vandaan komt. Faalangst? Zit er wel bij. Maar ook de doorlopende prestatiedruk. Ik werk al 18 jaar voor iets dat moet. Geen moment om te kijken of het wel is wat ik wil. En maar doorgaan, hoe moeilijk ik t ook had.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heel begrijpelijk
maar wat is de achterliggende reden van dit gedrag en deze spanningen?
je bent pas begonnen of je nu stopt of er nu over nadenkt rust neemt en er over 2 maanden mee kapt, maakt dat verschil?
stoppen kan altijd nog maar als je straks denkt : shit had ik toch nog maar dit of dat eerst geprobeerd, dan is het daar te laat voor!
Ik probeer je nu niet over te halen ofzo, ik geef mijn idee in het geheel en je mag er mee doen wat je wil
En wat je vader betreft, ga het gesprek met hem aan, je moet niet al vooraf bedenken hoe hij misschien vast en zeker wel zou gaan reageren....
Uiteindelijk kan je doen wat je zelf wil, misschien valt het juist wel mee!
Nu maak je er voor jezelf een obstakel extra bij en je hebt t al moeilijk!
en nu echt weg srry
volgens mij bedoelde die juist zichzelf daarmee hoor hahaquote:Op woensdag 29 september 2010 21:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dom doorposten over iets anders?Mogen we het niet over iets anders hebben dan over het betreffende probleem?
Zie edit.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
volgens mij bedoelde die juist zichzelf daarmee hoor haha
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:23 schreef stbabylon het volgende:
A riot is born
Misschien eens minder op Fok zitten en continue met mensen afspreken en gewoon eens tijd nemen voor je studie?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen idee waar t vandaan komt. Faalangst? Zit er wel bij. Maar ook de doorlopende prestatiedruk. Ik werk al 18 jaar voor iets dat moet. Geen moment om te kijken of het wel is wat ik wil. En maar doorgaan, hoe moeilijk ik t ook had.
Nu is m'n emmertje gewoon vol... Die druppel, zeg maar.
Ik heb met mijn moeder gepraat over de situatie. Zij bleek t al aan m'n vader voorgelegd te hebben. En hij was op z'n zachtst gezegd not amused. Het is te vroeg, net als wat jullie zeggen.
Alleen wordt het de komende maanden alleen maar drukker. En in die studie is falen geen optie. Dus ik zal door moeten gaan met mezelf over de kop werken, terwijl ik t nu al niet trek.
Dat obstakel is er gewoon. Ik ken m'n vader en aan zijn woordkeus merk ik dat is boos is. En ergens denk ik nu... Ik ben verdomme 22. Ik kan nu wel inschatten wanneer iets te veel is.
Nee. En die iemand heb ik al.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kun je niet gewoon n beetje in je studie snijden ( een paar vakken volgen ipv de volle bak) en tegelijkertijd eens iemand vinden om over alle andere dingen te praten?
vanuit bedquote:Op woensdag 29 september 2010 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien eens rustig met wat docenten/mentors van school praten? Alles goed met elkaar afwegen en misschien komt de rust/structuur nog?
En misschien draait je pa wel bij als je de opties rustig bekeken hebt en alles overweegt. Toen mijn pa hoorde dat ik destijds met mijn kappersopleiding wilde stoppen, is hij weken langs sceptisch geweest en riep de eerste dagen ook dat er niets van mij terecht zou komen. Maar dat is boosheid vanwege geld, moeite etc. Dat ging snel weer over.
Misschien dat jouw pa beetje zelfde heeft? Dat weet jij natuurlijk het beste.
Ik doelde meer op mij en mijn gelul over de muziek op 3fmquote:Op woensdag 29 september 2010 21:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dom doorposten over iets anders?Mogen we het niet over iets anders hebben dan over het betreffende probleem? Of misschien begrijp ik je niet. Dat kan ook.
ik had m doorquote:Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doelde meer op mij en mijn gelul over de muziek op 3fm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |