Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Mooi!quote:
It's forgiven of coursequote:Op dinsdag 28 september 2010 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sorry, ik heb een vol hoofd![]()
En jij bent ook lief
Ik moest wat meer puzzelen dan gedacht, want de oorspronkelijke TT die ik bedacht was te langquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
duurde wel lang
maar de TT is wel goed![]()
Met het beste jaar yet to comequote:Op dinsdag 28 september 2010 12:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed jaar... het begin van een glansrijke periode.
Je bent in de war met 1990.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:11 schreef wel.o.k het volgende:
1980 luide het einde in van het mooiste decennium ooit
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:11 schreef wel.o.k het volgende:
1980 luide het einde in van het mooiste decennium ooit
quote:
...na 1980 dan!quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Duh, beste jaar ever.Mn man heeft ook hetzelfde bouwjaar als ik (nog net dan)
![]()
Het volgende topic is inderdaad ook een goed jaartalquote:
We could go on forever with this discussion.quote:
dat is meestal wel waarquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
bouwjaar bouwjaar? Dat is wel een jaar eerder dan geboortejaar meestal he
mijn chick is zo dom geweest om net na 85 geboren te worden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Duh, beste jaar ever.Mn man heeft ook hetzelfde bouwjaar als ik (nog net dan)
![]()
uitzondering bevestigt de regelquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Niks mis met 86quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
mijn chick is zo dom geweest om net na 85 geboren te worden.
Je merkt het gelijk
Mijn bouwjaar was toch grotendeels '85 hoor. Alhoewel idd belangrijke zaken ook nog net in '84 aangelegd zijnquote:
Qftquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je merkt het gelijk
Bouwjaar: 1984quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:28 schreef TJDoornbos het volgende:
aangezien mijn hartoperatie in 85 was kan ik dat volledig als bouwjaar beschouwen lijkt me.
Jawel, maar dat kon je toen nog niet weten, natuurlijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het een-na-beste jaar bedoel je, want het absolute topjaar wordt niet meer overtroffen.
Maar dat weten we nu wel!quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel, maar dat kon je toen nog niet weten, natuurlijk.
Dat wou ik maar net zeggenquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het volgende topic is inderdaad ook een goed jaartal![]()
Morgen Liebchenquote:Goedemorgen allemaalEn goedemorgen Liebchen
Ik ga even snel naar de overkant, boodschapjes halen en dan is Suikertje hier als het goed is. Tot later
ach ja, de onwetende, onervaren en overmoedige jeugdigheidquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel, maar dat kon je toen nog niet weten, natuurlijk.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach ja, de onwetende, onervaren en overmoedige jeugdigheid
begonnen in 84, afgemaakt in 85quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bouwjaar: 1984
Gerestaureerd in: 1985.
Ga dat maar eens gezwind doen danquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb vandaag nogal wat te werken zie ik net
AFGEMAAKT??!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
begonnen in 84, afgemaakt in 85
Wie heeft er dan ook een chick die jonger is dan hijzelfquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je merkt het gelijk
stroop je mouwen maar op en laat je broek maar zakken danquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb vandaag nogal wat te werken zie ik net
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie heeft er dan ook een chick die jonger is dan hijzelf![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
begonnen in 84, afgemaakt in 85
niet oud gewordenquote:
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bouwjaar: 1984
Gerestaureerd in: 1985.
Ja, precies. Wat bezielt die mensenquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer dan genoeg zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij heeft ook eens een oudere chick................quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, precies. Wat bezielt die mensen?
dat ik idd verkouden benquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hij heeft ook eens een oudere chick................![]()
[..]
dat ik idd verkouden ben
quote:
En ik begreep jouw post niet en ik dacht dat jij zei dat je wel eens een oudere chick hebt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:48 schreef TJDoornbos het volgende:
wacht ff, ik vat hem wellicht niet.
Ik zeg alleen dat MPG eerst ook een jongere chick had dus dat ik zijn post niet goed begrijp.
nee dat doe ik niet. Sorryquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ik begreep jouw post niet en ik dacht dat jij zei dat je wel eens een oudere chick hebt.
Dus ik dacht jij scharrelt er op los met oudere chicks
Nou bijvoorbeeld idd. Als ik nu nog aan een oudere chick moet dan moet ze iig geen kinderen willenquote:
Oh ja dat was hetquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jouw schoonouders kunnen geen kinderen krijgen
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jouw schoonouders kunnen geen kinderen krijgen
QFTquote:
en wat is daar mis mee, Wokkin is ook ouderquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedere kerel heeft een jongere chick zowatLL is gewoon een cougar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Whahaha hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, het stond er zo kromquote:
Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou bijvoorbeeld idd. Als ik nu nog aan een oudere chick moet dan moet ze iig geen kinderen willen
Ja maar jij bent volgens mij gewoon een mannelijke sletquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedere kerel heeft een jongere chick zowatLL is gewoon een cougar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik bied mijn excuses aan voor de veroorzaakte verwarring.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahaha hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, het stond er zo krom
Tiep dan ook eens correct nederlandsquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik bied mijn excuses aan voor de veroorzaakte verwarring.
ik typ correct Rotterdams en ik snap dat jij dan het spoor kwijt raakt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tiep dan ook eens correct nederlands
Have fun!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga naar de fysio. Mijn jongere chick.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar jij bent volgens mij gewoon een mannelijke slet
laters flesquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
beertjequote:
quote:
quote:
Ja hoor en met jou?quote:
Voor sporen moet je bij fles zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik typ correct Rotterdams en ik snap dat jij dan het spoor kwijt raakt.
suc6quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Pandaquote:
Ik zie het verschil nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
echt niet![]()
ik ben gewoon een player
dat had ik al verwachtquote:
Nou iddquote:
Beterschapquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
als je de verkoudheid wegdenkt wel.
het was het wkend het ergste. Al begint mijn stem nu, door het vele hoesten, beetje te haperenquote:
Ik zou wachten... binnenkort komt de nieuwe Desire HDquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou idd
Ik ben er eindelijk uit welke telefoon ik wil
[ afbeelding ]HTC wildfire
![]()
![]()
Nu nog wachten tot ik 'm kan kopen
Bedankt he...quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:15 schreef TJDoornbos het volgende:
@LL ik hoef geen spoor, jij spoort niet.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou wachten... binnenkort komt de nieuwe Desire HD
Die willik!![]()
![]()
[..]
Bedankt he...![]()
![]()
In dat geval is het geen slecht mobieltjequote:Op dinsdag 28 september 2010 13:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]Nouja, wachten moet ik sowieso nog, maar ik wil gewoon niet zo'n dure.. Deze is maar 200 euro (los), want ik heb nog een abbo (miskoop met een nokia gedaan).
Vandaar.
zou je niet beter deze nemen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou idd
Ik ben er eindelijk uit welke telefoon ik wil
[ afbeelding ]HTC wildfire
![]()
![]()
Nu nog wachten tot ik 'm kan kopen
heb je hem kapot gedweild?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
de advertenties zijn geplaatst![]()
nou nog de site gaan updaten en daarna kijken of ik in de studio een nieuwe vloer moet gaan leggen of niet
Daaromquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In dat geval is het geen slecht mobieltje
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zou je niet beter deze nemen?
[ afbeelding ]
waarom? Ik heb nooit geen problemen met ze. Al schrijven ze soms op verkeerde momenten afquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan pas volgend jaar een nieuwe telefoon... ik wil iig van t-mobile af
ik heb zakelijk T-mobile want dat was goedkoper.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
waarom? Ik heb nooit geen problemen met ze. Al schrijven ze soms op verkeerde momenten af
abbonnementskosten zijn te hoog vind ikquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
waarom? Ik heb nooit geen problemen met ze. Al schrijven ze soms op verkeerde momenten af
quote:
XD Ja, abbo te hoog?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan pas volgend jaar een nieuwe telefoon... ik wil iig van t-mobile af
ik heb laatst nog een plank vervangen in mijn parketquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een waterlek gehad en nou zijn er verschillende planken van het parket kromgetrokken
dat kanquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
abbonnementskosten zijn te hoog vind ik
Nou ik had dus een abbo bij t-mobile een flex abbo... nou zo flex was dat niet. want je belminuten en smsjes kon je maar max 2 of 3 maand meenemen... dus ik stap over naar myfaves waar je je overige belminuten en smsjes wel voor langere periode kan meenemen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:36 schreef Enfermera het volgende:
XD Ja, abbo te hoog?
Ik wil van Hi af waar ik nu zit, wat een lijers zijn dat.
Ik weet het niet het heette toen nog BEN.. ik geloof 1999 want toen ben ik gaan werkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat kanIk zit er al sinds 2000
een paar planken is geen probleem maar het ziet er naar uit dat een kwart van het parket vervangen moet wordenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb laatst nog een plank vervangen in mijn parket
Pffff.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik had dus een abbo bij t-mobile een flex abbo... nou zo flex was dat niet. want je belminuten en smsjes kon je maar max 2 of 3 maand meenemen... dus ik stap over naar myfaves waar je je overige belminuten en smsjes wel voor langere periode kan meenemen.
Toen hebben ze het zo verandert 2 maanden nadat ik was overgestapt kon je ineens met flex ook je overige belminuten en smsjes voor langere tijd meenemen...
Ok prima...
maar goed elke sms die ik buiten my faves sms die gaat dus niet van mijn smsjes af en ook niet van mijn belminuten maar worden apart verrekend
Myfaves kan je dus 5 mensen in stellen waar je dus 'gratis'' mee kan smsen in je smsbundel
En je kan die myfaves maar 1 keer per maand aanpassen
ik vind het een krom systeem
Ik wil gewoon voor een x bedrag smsen en niet nog eens overige kosten betalen of aanpassen wie ik 'gratis' sms
tijd voor een mooi nieuw motiefjequote:Op dinsdag 28 september 2010 13:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een paar planken is geen probleem maar het ziet er naar uit dat een kwart van het parket vervangen moet worden
tegelvloer is sneller en makkelijkerquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tijd voor een mooi nieuw motiefje
[ afbeelding ]
En een stuk gemakkelijker te onderhouden / schoon te maken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tegelvloer is sneller en makkelijker
ik denk dat ik sneller niet parket heb liggen dan tegelsquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tegelvloer is sneller en makkelijker
Goedemiddagquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En een stuk gemakkelijker te onderhouden / schoon te maken.
En een hele goeiemiddag trouwens.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Middagquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
in de droger gooienquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Voor de dames (en huisvaders) even een vraag. Voor een feestje heb ik mijn witte broek nodig bij het outfit, maar deze zit nog in de was... Hoe krijg ik deze zo vlug mogelijk droog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Iemand zoeken met een drogerquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Voor de dames (en huisvaders) even een vraag. Voor een feestje heb ik mijn witte broek nodig bij het outfit, maar deze zit nog in de was... Hoe krijg ik deze zo vlug mogelijk droog.
ik weet het nog goed omdat het een dag was voor het huwelijk van mijn oom. Begon toen met prepaid en later een abbo.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het niet het heette toen nog BEN.. ik geloof 1999 want toen ben ik gaan werken
Same herequote:Op dinsdag 28 september 2010 14:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik weet het nog goed omdat het een dag was voor het huwelijk van mijn oom. Begon toen met prepaid en later een abbo.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in de droger gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij het vandaag supermooi weer was, windje en zon, dan zou het buiten nog wat sneller gaan. Maar dat is niet het geval
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Dat is natuurlijk wel een optie. Straks even aanbellen bij de buurvrouw.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
Of anders met een föhn aan de gang
Maar het is wel de snelste manier. Want buiten is het te vochtig, als je 'm op je balkon hangt ofzo dan droogt ie zeker niet.. Is er geen laundromat in je buurt met wat drogers?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Huhu, flauw...
Ik betwijfel of iemand in dit gehele studentenappartementencomplex ook maar een droger heeft.
Vrienden/familie/kennis in de buurt die wel een droger heeft?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Huhu, flauw...
Ik betwijfel of iemand in dit gehele studentenappartementencomplex ook maar een droger heeft.
studenten hebben geen geld daarvoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar het is wel de snelste manier. Want buiten is het te vochtig, als je 'm op je balkon hangt ofzo dan droogt ie zeker niet.. Is er geen laundromat in je buurt met wat drogers?
geen droger?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Huhu, flauw...
Eens even googlen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar het is wel de snelste manier. Want buiten is het te vochtig, als je 'm op je balkon hangt ofzo dan droogt ie zeker niet.. Is er geen laundromat in je buurt met wat drogers?
wwquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je mag gerust hier een wasje komen draaien.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen droger?
ach, ik heb op het moment geen werkende wasmachine
nog steeds nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen droger?
ach, ik heb op het moment geen werkende wasmachine
quote:
ik wacht op het telefoontjequote:Op dinsdag 28 september 2010 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
wok, als het goed is komt vandaag toch dat onderdeel binnen?
Ah, come on! Je bent jong en je wilt wat toch?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
studenten hebben geen geld daarvoor
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik denk dat het föhnen gaat worden jongens.Dichtstbijzijnde wasserette zit aan de andere kant van de binnenstad. En zo spreek ik de buurvrouw nog eens.
![]()
in mijn geval lekker nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
dat is niemand hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja ik was niet helemaal klaar tijdens de geboorte.
lekkere voorlees chickquote:
quote:
Nou, wat een chagerijnig ***wijf was dat zegquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:29 schreef wel.o.k het volgende:
lekkere voorlees chickhebben ze de imfaalon gevonden?
Ohoh, toch weer een rotte appel getroffen? Bahquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Nou, wat een chagerijnig ***wijf was dat zeg![]()
Maar jaaaa, we hebben hem gevonden hoor, nu heb ik een zwart kruis op mijn arm![]()
En Marijke en Thijs hebben heel lief samen gespeeld in de gang, want die mochten niet mee naar binnen van de mevrouw. Dat kon ze niet aan
uh-uh. Kan ze goedquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heeft ze je weer even lekker onderhanden genomen
Wat een tiefustakketrutquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Maar jaaaa, we hebben hem gevonden hoor, nu heb ik een zwart kruis op mijn arm![]()
En Marijke en Thijs hebben heel lief samen gespeeld in de gang, want die mochten niet mee naar binnen van de mevrouw. Dat kon ze niet aan
Ja, want ze moest rust aan haar hoofd, anders kon ze niet werken, en als "HIJ ZO DOET" (wijzend naar Thijs die even niet zo blij was) dan kan ik echt niet werkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:37 schreef Enfermera het volgende:
Ohoh, toch weer een rotte appel getroffen? Bah![]()
Lief
OmgWat een muts...
quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want ze moest rust aan haar hoofd, anders kon ze niet werken, en als "HIJ ZO DOET" (wijzend naar Thijs die even niet zo blij was) dan kan ik echt niet werken![]()
Nou, maar Marijke kickte ass met Thijs![]()
![]()
![]()
[..]
ik denk dat ik chocola had moeten meenemen
Fles? Voor jouquote:
Belachelijk...quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft je weer lekker afgewerkt?quote:
Oh god, stel je voor, dat er kinderen meekomen! Nee zeg! De wereld vergaat!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want ze moest rust aan haar hoofd, anders kon ze niet werken, en als "HIJ ZO DOET" (wijzend naar Thijs die even niet zo blij was) dan kan ik echt niet werken![]()
Nou, maar Marijke kickte ass met Thijs![]()
![]()
![]()
[..]
ik denk dat ik chocola had moeten meenemen
Ze mocht blij zijn dat Marijke mee was, want anders was ik alleen geweest met Thijs en die moest dan toch echt mee naar binnen hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:51 schreef Enfermera het volgende:
Oh god, stel je voor, dat er kinderen meekomen! Nee zeg! De wereld vergaat!![]()
![]()
Ja.
Of gewoon een zweep.
nee, ik dacht nog, nou, zo moeilijk doet hij nog niet hoor, moet je eens opletten wat hij allemaal kanquote:
Nou, inderdaad... Pff. Hopeloze mensen kom je af en toe tegen in de gezondheidszorg hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze mocht blij zijn dat Marijke mee was, want anders was ik alleen geweest met Thijs en die moest dan toch echt mee naar binnen hoor
Marijke to the rescuequote:Op dinsdag 28 september 2010 14:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze mocht blij zijn dat Marijke mee was, want anders was ik alleen geweest met Thijs en die moest dan toch echt mee naar binnen hoor
dan was het:quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb wel een ideequote:Op dinsdag 28 september 2010 14:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik dacht nog, nou, zo moeilijk doet hij nog niet hoor, moet je eens opletten wat hij allemaal kan
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fles? Voor jou![]()
![]()
![]()
Snoetepetoetertje![]()
Ja, hopeloos!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, inderdaad... Pff. Hopeloze mensen kom je af en toe tegen in de gezondheidszorg hoor.Ik had het daar gister nog over met mn man, dat iedereen persoonlijk wel ervaring heeft met een botte arts of een arts die je niet serieus neemt. Dat moet toch niet kunnen? Dat is mijn inziens het belangrijkste in het contact met een arts... Daar begint het iig bij.
Whehe. Hij was nu alleen even boos omdat hij bij een speeltje weg moest.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan was het:
bek houwe en skenne
nu
ik heb wel een idee
geeft niet hoor, suikerbuikjequote:Op dinsdag 28 september 2010 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
ZO romantisch ben ik ook weer niet
*stampvoetquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whehe. Hij was nu alleen even boos omdat hij bij een speeltje weg moest.
Kan je nagaan wat hij doet als hij echt een driftbui krijgt
dus je hebt helemaal geen LAST van die imfaalonquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hopeloos!
Maar ik tref gelukkig meer toffe mensen dan niet toffe mensen![]()
Bij de echo van de heupjes van Thijs (ooit) toen was er echt een heel erg leuke meneer![]()
En straks mag ik naar mijn kick ass huisarts
Ga weg, kwijldweil, laat me met rust.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geeft niet hoor, suikerbuikje
Er zijn best aardige mediciquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hopeloos!
Bij de echo van de heupjes van Thijs (ooit) toen was er echt een heel erg leuke meneer![]()
*op grond neervaltquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus je hebt helemaal geen LAST van die imfaalon![]()
je wilt gewoon half ontkleed bij de huisarts op schoot
ze is wel tof ja...quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
dus je hebt helemaal geen LAST van die imfaalon![]()
je wilt gewoon half ontkleed bij de huisarts op schoot
ach maar honneponnetje van me toch, wil je er over praten?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga weg, kwijldweil, laat me met rust.
Neequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach maar honneponnetje van me toch, wil je er over praten?
of zullen we gewoon even knuffelen?
Oh, gelukkig!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hopeloos!
nou, dit is geen ontkenningquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
!
Hoe durf je zó te denken over Suikerbeeb!
en als je eens wist wat ze gisteravond voor verrasing had.....quote:
Ik ook van jou, lieveplieveploefjequote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, dit is geen ontkenning
[..]
en als je eens wist wat ze gisteravond voor verrasing had.....
Wat levert dat op?quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook van jou, lieveplieveploefje![]()
dat komt omdat ze al zo hard hadden gewerkt aan je lief zijn, en toen was het opquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:15 schreef TJDoornbos het volgende:
oh maar ik was nog slechter dan andere.
Vindt Fles leuk, moet je ook eens proberenquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat komt omdat ze al zo hard hadden gewerkt aan je lief zijn, en toen was het op
Thanks voor de tipquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vindt Fles leuk, moet je ook eens proberen
ferbquote:
quote:
een maandagmorgen productquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh maar ik was nog slechter dan andere.
Jullie onthouden die dingen ook gewoon echtquote:
Was ze nou gewoon bang voor Thijs? Was een piepmiepquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
bij mij mislukken ze gewoon nooitquote:
Bang voor iets dat haar kon afleiden van haar werk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:41 schreef DaMart het volgende:
Was ze nou gewoon bang voor Thijs? Was een piepmiep.
Hoe ist ermee vandaag?quote:
3FM? Ik zit het ook al te luisteren, geweldigquote:
Hoe kan ze jou nou irritant vindenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bang voor iets dat haar kon afleiden van haar werk.
Ze vond het ook irritant dat ik praatte![]()
(nee nee, kop die nou niet in jongens)
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef Enfermera het volgende:
3FM? Ik zit het ook al te luisteren, geweldigNostalgie
En ik voel me oud
![]()
Dat is niet de goede vraagquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe kan ze jou nou irritant vinden![]()
.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en jij bent niet oud
![]()
ik werd 10 in november 1990, nou jij weer
Succesquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
En dan nu...op de fiets naar de huisarts. Zucht.![]()
Successss!!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
* wel.o.k kopt niet inquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bang voor iets dat haar kon afleiden van haar werk.
Ze vond het ook irritant dat ik praatte![]()
(nee nee, kop die nou niet in jongens)
Ik wist niet dat jij naar gtst kijktquote:
succes schatquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
Succesquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
Inderdaad suikertaartje is zooooooooooo niet irritantquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe kan ze jou nou irritant vinden![]()
.
Goed, beetje moe,..quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoe ist ermee vandaag?
[..]
3FM? Ik zit het ook al te luisteren, geweldigNostalgie
En ik voel me oud
![]()
ik was toen 5 en maand of 9quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en jij bent niet oud
![]()
Beterquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:48 schreef Ferb het volgende:
[..]
Goed, beetje moe,..
Maar wel lekker gevoel dat ik niks meer hoef te doen
je klinkt zo downquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ben je aan het slijmen, heb je iets goed te maken![]()
![]()
laters wokquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
16:00 daar gaat wokkie
in 1990 werkte ik nog als uitsmijter bij diverse uitgaansgelegenhedenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en jij bent niet oud
![]()
Je gaat met een vliegtuig een toren in vliegenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
16:00 daar gaat wokkie
dusquote:
recyclen en in de openhaard flikkerenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
het wordt toch en nieuwe tegelvloer![]()
parket is teveel van naar de klote
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
het wordt toch en nieuwe tegelvloer![]()
parket is teveel van naar de klote
kan je meteen het wasmachine makenquote:
iddquote:
dan moet ik eerst een openhaard makenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
recyclen en in de openhaard flikkeren
Tja niet iedereen kan om 16:00 operatie stofwolk doen. Ik ben pas ook helaas tussen 18:30 en 19:00 thuis.quote:
ik een oude olietonquote:
Lekker!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:57 schreef Panda72 het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten ik eet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Njammiequote:Op dinsdag 28 september 2010 16:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker!
Wij eten vanavond volkoren pasta en gehaktballen in tomatensaus, receptje van Jamie. Erggg lekker. Paar dagen terug gemaakt en ik had nog wat over, dus dat restje eten we nu opMet wat groene sla erbij.
quote:
Lust ik nietquote:
de laatste tweequote:Op dinsdag 28 september 2010 16:57 schreef Panda72 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:20 schreef wel.o.k het volgende:
ik mag weer koken vanavond![]()
dus patat![]()
Patatquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:20 schreef wel.o.k het volgende:
dus patat![]()
was dat?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
vanavond wordt het asoburgers![]()
![]()
je eet dus aardappelsquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:20 schreef wel.o.k het volgende:
dus patat![]()
hamburgers met cheddarcheese, komkommer,sla,tomaat, ui, annanasschijven, mayonaise, ketchup en mosterd op een heel groot zacht broodjequote:
Ik eet vanavond bij jouquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
vanavond wordt het asoburgers![]()
![]()
er is voldoendequote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:20 schreef wel.o.k het volgende:
dus patat![]()
GMTAquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:27 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker. Wat eet je erbij?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:57 schreef Panda72 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Skip de ananas en de tomaat en ik kom naar je toegesneldquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hamburgers met cheddarcheese, komkommer,sla,tomaat, ui, annanasschijven, mayonaise, ketchup en mosterd op een heel groot zacht broodje
zelfs in belgië hebben ze het over patattekkesquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je eet dus aardappels![]()
en wat doe je erbij
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:27 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker. Wat eet je erbij?
Huh waarom?quote:
Met de föhn eroverheen.quote:
Beetje paprika poeder eroverquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:36 schreef Panda72 het volgende:
Ik hoop dat het mij lukt om mijn aardappelschijfjes lekker knapperig lukt de ene keer beter dan de andere keer.
Ik dacht dat dat was om het lekker bruin te bakken ipv knapperigquote:
Ga jij eens wat nuttigs doen ipv mij te irriterenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
sorry? het begint hier te ruiken.
Fhaaquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:41 schreef Fha het volgende:
Altijd fijn als de super geen kipfilet heeft en niks anders kan bedenken om te maken voor het avondetenResultaat: 4 pizza's gekocht en als meneer iets te zeuren heeft dan gaat hij maar weg
![]()
helluh
Uitstekend! Ik zal vanavond een toast aan je wijden.quote:
Hoelang heb je staan föhnen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Uitstekend! Ik zal vanavond een toast aan je wijden.![]()
Goeie instellingquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:41 schreef Fha het volgende:
Altijd fijn als de super geen kipfilet heeft en niks anders kan bedenken om te maken voor het avondetenResultaat: 4 pizza's gekocht en als meneer iets te zeuren heeft dan gaat hij maar weg
![]()
helluh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |