Dat is natuurlijk wel een optie. Straks even aanbellen bij de buurvrouw.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
Of anders met een föhn aan de gang
Maar het is wel de snelste manier. Want buiten is het te vochtig, als je 'm op je balkon hangt ofzo dan droogt ie zeker niet.. Is er geen laundromat in je buurt met wat drogers?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Huhu, flauw...
Ik betwijfel of iemand in dit gehele studentenappartementencomplex ook maar een droger heeft.
Vrienden/familie/kennis in de buurt die wel een droger heeft?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Huhu, flauw...
Ik betwijfel of iemand in dit gehele studentenappartementencomplex ook maar een droger heeft.
studenten hebben geen geld daarvoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar het is wel de snelste manier. Want buiten is het te vochtig, als je 'm op je balkon hangt ofzo dan droogt ie zeker niet.. Is er geen laundromat in je buurt met wat drogers?
geen droger?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Huhu, flauw...
Eens even googlen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar het is wel de snelste manier. Want buiten is het te vochtig, als je 'm op je balkon hangt ofzo dan droogt ie zeker niet.. Is er geen laundromat in je buurt met wat drogers?
wwquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En een stuk gemakkelijker te onderhouden / schoon te maken.
En een hele goeiemiddag trouwens.
Je mag gerust hier een wasje komen draaien.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen droger?
ach, ik heb op het moment geen werkende wasmachine
nog steeds nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen droger?
ach, ik heb op het moment geen werkende wasmachine
quote:
ik wacht op het telefoontjequote:Op dinsdag 28 september 2010 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
wok, als het goed is komt vandaag toch dat onderdeel binnen?
Ah, come on! Je bent jong en je wilt wat toch?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
studenten hebben geen geld daarvoor
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik denk dat het föhnen gaat worden jongens.Dichtstbijzijnde wasserette zit aan de andere kant van de binnenstad. En zo spreek ik de buurvrouw nog eens.
![]()
in mijn geval lekker nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
bouwjaar bouwjaar? Dat is wel een jaar eerder dan geboortejaar meestal he
dat is niemand hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja ik was niet helemaal klaar tijdens de geboorte.
lekkere voorlees chickquote:
quote:
Nou, wat een chagerijnig ***wijf was dat zegquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:29 schreef wel.o.k het volgende:
lekkere voorlees chickhebben ze de imfaalon gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |