Ik denk dat het meer dan genoeg zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie heeft er dan ook een chick die jonger is dan hijzelf![]()
hij heeft ook eens een oudere chick................quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, precies. Wat bezielt die mensen?
dat ik idd verkouden benquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hij heeft ook eens een oudere chick................![]()
[..]
dat ik idd verkouden ben
quote:
En ik begreep jouw post niet en ik dacht dat jij zei dat je wel eens een oudere chick hebt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:48 schreef TJDoornbos het volgende:
wacht ff, ik vat hem wellicht niet.
Ik zeg alleen dat MPG eerst ook een jongere chick had dus dat ik zijn post niet goed begrijp.
nee dat doe ik niet. Sorryquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ik begreep jouw post niet en ik dacht dat jij zei dat je wel eens een oudere chick hebt.
Dus ik dacht jij scharrelt er op los met oudere chicks
Nou bijvoorbeeld idd. Als ik nu nog aan een oudere chick moet dan moet ze iig geen kinderen willenquote:
Oh ja dat was hetquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jouw schoonouders kunnen geen kinderen krijgen
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie heeft er dan ook een chick die jonger is dan hijzelf![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jouw schoonouders kunnen geen kinderen krijgen
QFTquote:
en wat is daar mis mee, Wokkin is ook ouderquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedere kerel heeft een jongere chick zowatLL is gewoon een cougar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Whahaha hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, het stond er zo kromquote:
Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou bijvoorbeeld idd. Als ik nu nog aan een oudere chick moet dan moet ze iig geen kinderen willen
Ja maar jij bent volgens mij gewoon een mannelijke sletquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedere kerel heeft een jongere chick zowatLL is gewoon een cougar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik bied mijn excuses aan voor de veroorzaakte verwarring.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahaha hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, het stond er zo krom
Tiep dan ook eens correct nederlandsquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik bied mijn excuses aan voor de veroorzaakte verwarring.
ik typ correct Rotterdams en ik snap dat jij dan het spoor kwijt raakt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tiep dan ook eens correct nederlands
Have fun!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga naar de fysio. Mijn jongere chick.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar jij bent volgens mij gewoon een mannelijke slet
laters flesquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
beertjequote:
quote:
quote:
Ja hoor en met jou?quote:
Voor sporen moet je bij fles zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik typ correct Rotterdams en ik snap dat jij dan het spoor kwijt raakt.
suc6quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Pandaquote:
Ik zie het verschil nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
echt niet![]()
ik ben gewoon een player
dat had ik al verwachtquote:
Nou iddquote:
Beterschapquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
als je de verkoudheid wegdenkt wel.
het was het wkend het ergste. Al begint mijn stem nu, door het vele hoesten, beetje te haperenquote:
Ik zou wachten... binnenkort komt de nieuwe Desire HDquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou idd
Ik ben er eindelijk uit welke telefoon ik wil
[ afbeelding ]HTC wildfire
![]()
![]()
Nu nog wachten tot ik 'm kan kopen
Bedankt he...quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:15 schreef TJDoornbos het volgende:
@LL ik hoef geen spoor, jij spoort niet.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou wachten... binnenkort komt de nieuwe Desire HD
Die willik!![]()
![]()
[..]
Bedankt he...![]()
![]()
In dat geval is het geen slecht mobieltjequote:Op dinsdag 28 september 2010 13:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]Nouja, wachten moet ik sowieso nog, maar ik wil gewoon niet zo'n dure.. Deze is maar 200 euro (los), want ik heb nog een abbo (miskoop met een nokia gedaan).
Vandaar.
zou je niet beter deze nemen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou idd
Ik ben er eindelijk uit welke telefoon ik wil
[ afbeelding ]HTC wildfire
![]()
![]()
Nu nog wachten tot ik 'm kan kopen
heb je hem kapot gedweild?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
de advertenties zijn geplaatst![]()
nou nog de site gaan updaten en daarna kijken of ik in de studio een nieuwe vloer moet gaan leggen of niet
Daaromquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In dat geval is het geen slecht mobieltje
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zou je niet beter deze nemen?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |